King vért távolról textúrázatlan

Indította Adrian, 2017-03-13, 20:29:18

Sziasztok!

Egy olyan problémába ütköztem, hogy a king vért játékban textúrázatlan, viszont nem teljesen.

Ha közel áll hozzád az illető látszik teljesen normálisan a vért, viszont, ha távolabb megy tőlem akkor textúrázatlan lesz.

Szerintetek mi okozhatja ezt a problémát?

Lemásolod az eredeti modelt 3 darab modelneve_lod.gr2 fájlra.

fekáknál fordítva van, és akkor 3 modellból melyiket rakjam az eredeti helyére?  ???

2017-03-14, 09:56:28 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-03-14, 09:59:49 Szerző: Distraught
szerintem metinben amúgy tök feleslegesek a lodok, mivel alapból alacsony polygonszáma van mindennek, egyszerűbb, ha kiszeded az indítóból, és nem lesz egy vérttel sem többé ilyen problémád
instancebase-ben van szerintem benne, nézd meg ott, de ha hazaértem írok konkrétabbakat

C++ programmer at Gameloft


gamelib/actorinstancedata.cpp-ben van
keress rá erre:

void CActorInstance::SetShape(DWORD eShape, float fSpecular)

majd töröld ezt a részt:

{
std::string stLODModelFileName;

char szLODModelFileNameEnd[256];
for (UINT uLODIndex=1; uLODIndex<=3; ++uLODIndex)
{
sprintf(szLODModelFileNameEnd, "_lod_%.2d.gr2", uLODIndex);
stLODModelFileName = CFileNameHelper::NoExtension(pkShape->m_stModelFileName) + szLODModelFileNameEnd;
if (!rkResMgr.IsFileExist(stLODModelFileName.c_str()))
break;

CGraphicThing* pLODModelThing = (CGraphicThing *)rkResMgr.GetResourcePointer(stLODModelFileName.c_str());
if (!pLODModelThing)
break;

RegisterLODThing(0, pLODModelThing);
}
}

C++ programmer at Gameloft