+x az ikonok neve mellett

Indította T0gy3R, 2017-03-10, 20:41:37

Sziasztok.!
Keresem azt a rendszert ami kiírja a tárgyak ikonjához, hogy hány +-os az adott tárgy, persze csak azoknál amiknél erre szükség van..
Esetleg valaki el linkelné nekem?



2017-03-11, 11:15:07 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-03-11, 13:57:26 Szerző: T0gy3R
uhh, hatalmas pacsi mindkettőtöknek :)

Üzenet összefésülés: 2017-03-11, 13:38:09

Nem igazán látom értelmét új témát nyitni ezért ezt folytatom.!

Maga a rendszer tökéletesen működik, és köszönöm mégegyszer.! :)
DE
Szerettem volna picit fejleszteni a tudásom, és definiálni egy változót, locale_inc.h-ba, hogy ha azt kitörlöm akkor ne írja az ikonok mellett, hogy + hanyas..
DE.... (és itt jön a gond..)
hiába írom a locale_inc.h-ba be, hogy
#define ITEMX_SYSTEM

Szeretném használni, mondjuk így:
#ifdef ITEMX_SYSTEM
Slot.pInstanceLevel = NULL;
#endif

Valami nem okés.! A build után már így nem működik a rendszer.
A VS is elsötétíti az adott sorokat.!
Ezzel kapcsolatban tudna nekem valaki segíteni?
Hogyan tudom ezt használni?
[spoiler]Volt nekem egy target information nevű rendszerem ami egy kérdőjelet rak a szörnyek neve mellé, és ha arra rákattintunk akkor kilistázza, hogy mit dob. Ez is ilyen #define módon lett megoldva, az mégis működik apróbb hibákkal, de amit én most csináltam (Amit fentebb is leírtam) az már nem :\ Megint meg vagyok lőve mit kéne tennem ez ügyben.
Mielőtt bárki jönne azzal, hogy így ne is nyissak szervert.. eszembe sincs, nekem ez csak szabadidős tevékenység.. :) Más futni jár, én programozok.. :D :D [/spoiler]

Az azért lehet mert az adott fájlban nincs hozzárendelve a locale_inc.h fájl, vagy egy olyan fejléc(.h) fájl, amiben igen.

kb, mintha ezt kérnéd a python interpretertől:
os.stat("kolbasz")

e nélkül:
import os

Ezek szerint akkor legelső sor(okban) egy sima import locale_inc.h elég is lesz? :|

[spoiler]Valszeg mire erre választ kapok már ki is próbálom, de ha esetleg nem akkor a javításra továbbra is várok :)[/spoiler]

Idézetet írta: T0gy3R Dátum 2017-03-11, 22:07:37
Ezek szerint akkor legelső sor(okban) egy sima import locale_inc.h elég is lesz? :|

[spoiler]Valszeg mire erre választ kapok már ki is próbálom, de ha esetleg nem akkor a javításra továbbra is várok :)[/spoiler]

Ja gondolom valahogy igy
#include "../UserInterface/Locale_inc.h"
Ami ma meggyötör,holnap gyÅ'zni segít.

2017-03-11, 23:40:52 #7 Utolsó szerkesztés: 2017-03-12, 11:19:50 Szerző: T0gy3R
Idézetet írta: MrBongo Dátum 2017-03-11, 22:39:28
Idézetet írta: T0gy3R Dátum 2017-03-11, 22:07:37
Ezek szerint akkor legelső sor(okban) egy sima import locale_inc.h elég is lesz? :|

[spoiler]Valszeg mire erre választ kapok már ki is próbálom, de ha esetleg nem akkor a javításra továbbra is várok :)[/spoiler]

Ja gondolom valahogy igy
#include "../UserInterface/Locale_inc.h"
Igazad van, köszönöm a rávezetést.!
Teljes mértékben működik így már ezzel az locale_inc.h-s megoldással.!