questek nem akarnak menni.

Indította BRics97, 2017-03-05, 14:20:21

Sziasztok!

Sziasztok! Az alap questek amik benne vannak az sf-ben mennek. Sőt, ha átalakítom őket egy kicsit akkor is.
Azonban!!
Amiket én írok sehogy sem akarnak menni. Berakom őket a quest mappába, beírom őket a questlist-be, lefuttatom őket ./qc-val, és semmi hibát nem ír ki. De amikor belépek nem jelennek meg.

sh make.sh-t is lefutottam, rebootoltam, de semmi. Mi lehet a gond?


Idézetet írta: OneCharakter Dátum 2017-03-05, 14:39:17
Ingame /reload q ?

Próbáltam azt is... :(

Üzenet összefésülés: 2017-03-05, 14:40:27

777 jog is megvan adva.

egy kérdés milyen sf biztos hogy questlistből olvassa mert 40k és a felett a localeinfo van beállítva mondjuk ezt meg tudod nézni akkáár a make.sh fileba is honnan olvassa. Mert hiába qc-d le és utána resizzel vagy sh make.sh-zol ha nem onnan nézi mit kell neki betöltenie

Idézetet írta: mikee0121 Dátum 2017-03-05, 14:43:18
egy kérdés milyen sf biztos hogy questlistből olvassa mert 40k és a felett a localeinfo van beállítva mondjuk ezt meg tudod nézni akkáár a make.sh fileba is honnan olvassa. Mert hiába qc-d le és utána resizzel vagy sh make.sh-zol ha nem onnan nézi mit kell neki betöltenie

34k vz sf.

az bizony a locale_list ből olvassa jól gondoltam  akkor abba írd bele és fognak menni ha más hiba nincsen a questbe

Idézetet írta: mikee0121 Dátum 2017-03-05, 14:47:27
az bizony a locale_list ből olvassa jól gondoltam  akkor abba írd bele és fognak menni ha más hiba nincsen a questbe

A locale_list-et hol találom meg?

Idézetet írta: TheStar™ Dátum 2017-03-05, 15:00:27
cd /usr/game/share/locale/hungary/quest

Köszi, de nekem ott nincs locale_list... locale.lua van össz vissz.

Üzenet összefésülés: 2017-03-05, 15:03:01

Egyébként itt a quest:

[spoiler]quest give_basic_weapon begin
state start begin
when login begin
if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then
pc.setqf("basic_weapon", 1)
say_title("Megérkeztem!")
say("Végre itt vagyok... tehát így néz ki a város,")
say("ahol a legendák születnek!")
say("Azt hiszem az lesz a legjobb, ha felkeresem a")
say("városért felelős személyt, hogy mihamarabb")
say("csatlakozhassak a sereghez!")
say("")
say("")
say_reward("A kalandod megkezdéséhez menj el a Gondnokhoz!")
say_reward("Úgy találod meg a leghamarabb, ha a jobb felső sarokban")
say_reward("levő kistérképen követed a villogó kockát, vagy az M betű")
say_reward("lenyomásával, előhozhatod a nagytérképed, ahol szintén")
say_reward("látodhatod a villogó kockát.")
pc.give_item2(72702, 1)
pc.give_gold( "100000" )
if pc.get_empire()==1 then
set_state(piros)
end
if pc.get_empire()==2 then
set_state(sarga)
end
if pc.get_empire()==3 then
set_state(kek)
end
end
end
end

state piros begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(11000)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Gondnok")
end
send_letter("Menj el a Gondnokhoz!")
end

when button or info begin
say_title("Menj el a Gondnokhoz!")
end

when __TARGET__.target.click or 11000.chat."Jelentkezés" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say("Üdvözöllek utazó!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state sarga begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(11002)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Gondnok")
end
send_letter("Menj el a Gondnokhoz!")
end

when button or info begin
say_title("Menj el a Gondnokhoz!")
end

when __TARGET__.target.click or 11002.chat."Jelentkezés" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say("Üdvözöllek utazó!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state kek begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(11004)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Gondnok")
end
send_letter("Menj el a Gondnokhoz!")
end

when button or info begin
say_title("Menj el a Gondnokhoz!")
end

when __TARGET__.target.click or 11004.chat."Jelentkezés" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say("Üdvözöllek utazó!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes__ begin
when letter begin
local v=find_npc_by_vnum(9001)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Fegyver")
end
send_letter("Kezdő felszerelés beszerzése!")
end

when button or info begin
say("Chh.. még, hogy én gyenge?! Majd meglátjuk!")
say("Beszerzem a kezdő felszereléseimet, és seperc")
say("alatt megerősödök! Majd én megmutatom nekik, hogy")
say("hogyan kell ledarálni a szörnyeket!")
say("")
say_reward("Kezdetnek menj el a fegyverkereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9001.chat."Fegyvereim" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben segíthetek?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Áhh! a Gondnok küldött?")
say("Akkor te biztosan egy zöldfülü lehetsz!")
say("Ha esetleg a gondnok megbántott, ne is törődj")
say("vele! Egyszerűen csak nem akar több embert")
say("elveszíteni! A hadsereg dolga, hogy megvédje")
say("a várost és a lakóit a szörnyetegektől, amelyek")
say("között akadnak olyan erősek, hogy a legyőzésük")
say("sok áldozatot követel. A Gondnok ezért olyan")
say("szigorű a besorozással kapcsolatban. Hiszen minden")
say("egyes élet súlya az ő vállát nyomja, amikor csatába")
say("küld!")
say("Na, de nem is húzom tovább az idődet! Át is adom neked")
say("az újoncoknak járó kezdő fegyverszettet! Sok szerencsét neked")
say("a továbbiakban!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(19,1)
pc.give_item2(3009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(2009,1)
pc.give_item2(1009,1)
pc.give_item2(8000,200)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(19,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(7009,1)
end
set_state(__beszerzes2__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes2__ begin
when letter begin
local v=find_npc_by_vnum(9002)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "fegyverzet")
end
send_letter("Na még a páncélzat..")
end

when button or info begin
say_title("Már csak a páncélzat..")
say("Már csak a páncélzatom van hátra! Gyorsan el is")
say("megyek érte!")
say("")
say("")
say_reward("A páncélod megszerzéséhez menj el a fegyverzet")
say_reward("kereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9002.chat."Páncélom" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben állhatok a szolgálatodra?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Óh! A Gondnok küldött? Akkor nincs több kérdésem!")
say("Tessék, itt a páncélzatod!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(11209,1)
pc.give_item2(12209,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(11409,1)
pc.give_item2(12349,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(11609,1)
pc.give_item2(12489,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(11809,1)
pc.give_item2(12629,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
set_state(__VEGEelott__)
end
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __VEGEelott__ begin
when letter begin
send_letter("Megvan minden!")
end

when button or info begin
say_title("Végre megvan mindenem!")
say("Most már megerősödhetek! Ha megerősödök, akkor pedig")
say("a Gondnok sem mondhat nekem nemet!")
say("")
say_reward("Menj, és fejlődj a város külső területein!")
set_state(__VEGE__)
end
end

state __VEGE__ begin
end
end
[/spoiler]

Idézetet írta: TheStar™ Dátum 2017-03-05, 15:04:47
Igen, VZ-ben csak quest_list van.
Amúgy próbáld meg csak simán le qc-zni.
PL: cd /usr/game/share/locale/hungary/quest & ./qc give_basic_weapon.quest




Próbáltam, nem jó... Már az sf-t is újra raktam .. :D De sehogy sem akarnak működni az általam berakott questek. Pedig kipróbáltam olyat is, amiről tudom, hogy 100%, hogy működik, mivel régebben ment. Most az se...

van tw-d ? megnézzem neked ? :) én is Vz-t használok :)

Idézetet írta: trapi Dátum 2017-03-05, 16:48:44
van tw-d ? megnézzem neked ? :) én is Vz-t használok :)

nincs tw-m. Egyébként nem hiszem, hogy túl sok nézni való lenne rajta... :D A vbox nem írt hibát szóval... nem tudom miért nem adja be a questet a játékban.

Egyébként vboxban ezt látom:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=287sdd.jpg

A quest pedig itt van:

quest elso begin
state start begin
when login or levelup with pc.level >= 1 begin
set_state(informacio)
end
end

state informacio begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Gondnok")
end
send_letter("Megérkeztem!")
end

when button or info begin
say_title("Megérkeztem!")
say("Végre itt vagyok... tehát így néz ki a város,")
say("ahol a legendák születnek!")
say("Azt hiszem az lesz a legjobb, ha felkeresem a")
say("városért felelős személyt, hogy mihamarabb")
say("csatlakozhassak a sereghez!")
say("")
say("")
say_reward("A kalandod megkezdéséhez menj el a Gondnokhoz!")
say_reward("Úgy találod meg a leghamarabb, ha a jobb felső sarokban")
say_reward("levő kistérképen követed a villogó kockát, vagy az M betű")
say_reward("lenyomásával, előhozhatod a nagytérképed, ahol szintén")
say_reward("látodhatod a villogó kockát.")
pc.give_item2(72702, 1)
pc.give_gold( "100000" )
end

when __TARGET__.target.click or 20355.chat."Jelentkezés" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say("Üdvözöllek utazó!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes__ begin
when letter begin
local v=find_npc_by_vnum(9001)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Fegyver")
end
send_letter("Kezdő felszerelés beszerzése!")
end

when button or info begin
say("Chh.. még, hogy én gyenge?! Majd meglátjuk!")
say("Beszerzem a kezdő felszereléseimet, és seperc")
say("alatt megerősödök! Majd én megmutatom nekik, hogy")
say("hogyan kell ledarálni a szörnyeket!")
say("")
say_reward("Kezdetnek menj el a fegyverkereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9001.chat."Fegyvereim" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben segíthetek?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Áhh! a Gondnok küldött?")
say("Akkor te biztosan egy zöldfülü lehetsz!")
say("Ha esetleg a gondnok megbántott, ne is törődj")
say("vele! Egyszerűen csak nem akar több embert")
say("elveszíteni! A hadsereg dolga, hogy megvédje")
say("a várost és a lakóit a szörnyetegektől, amelyek")
say("között akadnak olyan erősek, hogy a legyőzésük")
say("sok áldozatot követel. A Gondnok ezért olyan")
say("szigorű a besorozással kapcsolatban. Hiszen minden")
say("egyes élet súlya az ő vállát nyomja, amikor csatába")
say("küld!")
say("Na, de nem is húzom tovább az idődet! Át is adom neked")
say("az újoncoknak járó kezdő fegyverszettet! Sok szerencsét neked")
say("a továbbiakban!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(19,1)
pc.give_item2(3009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(2009,1)
pc.give_item2(1009,1)
pc.give_item2(8000,200)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(19,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(7009,1)
end
set_state(__beszerzes2__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes2__ begin
when letter begin
local v=find_npc_by_vnum(9002)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "fegyverzet")
end
send_letter("Na még a páncélzat..")
end

when button or info begin
say_title("Már csak a páncélzat..")
say("Már csak a páncélzatom van hátra! Gyorsan el is")
say("megyek érte!")
say("")
say("")
say_reward("A páncélod megszerzéséhez menj el a fegyverzet")
say_reward("kereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9002.chat."Páncélom" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben állhatok a szolgálatodra?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Óh! A Gondnok küldött? Akkor nincs több kérdésem!")
say("Tessék, itt a páncélzatod!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(11209,1)
pc.give_item2(12209,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(11409,1)
pc.give_item2(12349,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(11609,1)
pc.give_item2(12489,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(11809,1)
pc.give_item2(12629,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
set_state(__VEGEelott__)
end
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __VEGEelott__ begin
when letter begin
send_letter("Megvan minden!")
end

when button or info begin
say_title("Végre megvan mindenem!")
say("Most már megerősödhetek! Ha megerősödök, akkor pedig")
say("a Gondnok sem mondhat nekem nemet!")
say("")
say_reward("Menj, és fejlődj a város külső területein!")
set_state(__VEGE__)
end
end

state __VEGE__ begin
end
end




Hátha Ti találtok benne olyan hibát, amit a vbox nem tud kezelni. Gondolok itt arra, hogy szintaktikai hiba nincs benne, de lehet, hogy logikai igen, és ezért nem futna le...

próbáltad már plusz még 1 end-et írni a végére ?: D

2017-03-05, 18:00:34 #12 Utolsó szerkesztés: 2017-03-05, 18:03:06 Szerző: BRics97
Idézetet írta: trapi Dátum 2017-03-05, 17:55:39
próbáltad már plusz még 1 end-et írni a végére ?: D

Ha hiányozna egy end akkor azt a vbox sztem kiírná :D Legalábbis idáig kiírta. De kipróbálom. :D Veszíteni nem veszíthetek vele semmit.. :D

Üzenet összefésülés: 2017-03-05, 18:03:06

Nem jó.. :( A quest továbbra sem akar megjelenni a játékba való belépéskor.

Idézetet írta: TheStar™ Dátum 2017-03-05, 18:25:34
Így?



quest elso begin
state start begin
when login or levelup with pc.level >= 1 begin
set_state(informacio)
end
end

state informacio begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "20355")
end
send_letter("Megérkeztem!")
end

when button or info begin
say_title("Megérkeztem!")
say("Végre itt vagyok... tehát így néz ki a város,")
say("ahol a legendák születnek!")
say("Azt hiszem az lesz a legjobb, ha felkeresem a")
say("városért felelős személyt, hogy mihamarabb")
say("csatlakozhassak a sereghez!")
say("")
say("")
say_reward("A kalandod megkezdéséhez menj el a Gondnokhoz!")
say_reward("Úgy találod meg a leghamarabb, ha a jobb felső sarokban")
say_reward("levő kistérképen követed a villogó kockát, vagy az M betű")
say_reward("lenyomásával, előhozhatod a nagytérképed, ahol szintén")
say_reward("látodhatod a villogó kockát.")
pc.give_item2(72702, 1)
pc.give_gold( "100000" )
end

when __TARGET__.target.click or 20355.chat."Jelentkezés" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say("Üdvözöllek utazó!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes__ begin
when letter begin
local v=find_npc_by_vnum(9001)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Fegyver")
end
send_letter("Kezdő felszerelés beszerzése!")
end

when button or info begin
say("Chh.. még, hogy én gyenge?! Majd meglátjuk!")
say("Beszerzem a kezdő felszereléseimet, és seperc")
say("alatt megerősödök! Majd én megmutatom nekik, hogy")
say("hogyan kell ledarálni a szörnyeket!")
say("")
say_reward("Kezdetnek menj el a fegyverkereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9001.chat."Fegyvereim" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben segíthetek?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Áhh! a Gondnok küldött?")
say("Akkor te biztosan egy zöldfülü lehetsz!")
say("Ha esetleg a gondnok megbántott, ne is törődj")
say("vele! Egyszerűen csak nem akar több embert")
say("elveszíteni! A hadsereg dolga, hogy megvédje")
say("a várost és a lakóit a szörnyetegektől, amelyek")
say("között akadnak olyan erősek, hogy a legyőzésük")
say("sok áldozatot követel. A Gondnok ezért olyan")
say("szigorű a besorozással kapcsolatban. Hiszen minden")
say("egyes élet súlya az ő vállát nyomja, amikor csatába")
say("küld!")
say("Na, de nem is húzom tovább az idődet! Át is adom neked")
say("az újoncoknak járó kezdő fegyverszettet! Sok szerencsét neked")
say("a továbbiakban!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(19,1)
pc.give_item2(3009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(2009,1)
pc.give_item2(1009,1)
pc.give_item2(8000,200)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(19,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(7009,1)
end
set_state(__beszerzes2__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes2__ begin
when letter begin
local v=find_npc_by_vnum(9002)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "fegyverzet")
end
send_letter("Na még a páncélzat..")
end

when button or info begin
say_title("Már csak a páncélzat..")
say("Már csak a páncélzatom van hátra! Gyorsan el is")
say("megyek érte!")
say("")
say("")
say_reward("A páncélod megszerzéséhez menj el a fegyverzet")
say_reward("kereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9002.chat."Páncélom" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben állhatok a szolgálatodra?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Óh! A Gondnok küldött? Akkor nincs több kérdésem!")
say("Tessék, itt a páncélzatod!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(11209,1)
pc.give_item2(12209,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(11409,1)
pc.give_item2(12349,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(11609,1)
pc.give_item2(12489,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(11809,1)
pc.give_item2(12629,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
set_state(__VEGEelott__)
end
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __VEGEelott__ begin
when letter begin
send_letter("Megvan minden!")
end

when button or info begin
say_title("Végre megvan mindenem!")
say("Most már megerősödhetek! Ha megerősödök, akkor pedig")
say("a Gondnok sem mondhat nekem nemet!")
say("")
say_reward("Menj, és fejlődj a város külső területein!")
set_state(__VEGE__)
end
end

state __VEGE__ begin
end
end


Így sem. :(

Idézetet írta: TheStar™ Dátum 2017-03-05, 18:42:39[spoiler]
Nézd meg most. Ahogy néztem ez csak egy átalakított biológus küldetés.



quest elso begin
state start begin
end
state run begin
when login or levelup with pc.get_level() >= 1 begin
set_state(informacio)
end
end

state informacio begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Gondnok")
end
send_letter("Megérkeztem!")
end

when button or info begin
say_title("Megérkeztem!")
say("Végre itt vagyok... tehát így néz ki a város,")
say("ahol a legendák születnek!")
say("Azt hiszem az lesz a legjobb, ha felkeresem a")
say("városért felelős személyt, hogy mihamarabb")
say("csatlakozhassak a sereghez!")
say("")
say("")
say_reward("A kalandod megkezdéséhez menj el a Gondnokhoz!")
say_reward("Úgy találod meg a leghamarabb, ha a jobb felső sarokban")
say_reward("levő kistérképen követed a villogó kockát, vagy az M betű")
say_reward("lenyomásával, előhozhatod a nagytérképed, ahol szintén")
say_reward("látodhatod a villogó kockát.")
pc.give_item2(72702, 1)
pc.give_gold( "100000" )
end

when __TARGET__.target.click or 20355.chat."Jelentkezés" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say("Üdvözöllek utazó!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes__ begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(9001)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Fegyver")
end
send_letter("Kezdő felszerelés beszerzése!")
end

when button or info begin
say("Chh.. még, hogy én gyenge?! Majd meglátjuk!")
say("Beszerzem a kezdő felszereléseimet, és secperc")
say("alatt megerősödök! Majd én megmutatom nekik, hogy")
say("hogyan kell ledarálni a szörnyeket!")
say("")
say_reward("Kezdetnek menj el a fegyverkereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9001.chat."Fegyvereim" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben segíthetek?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Áhh! a Gondnok küldött?")
say("Akkor te biztosan egy zöldfülű lehetsz!")
say("Ha esetleg a gondnok megbántott, ne is törődj")
say("vele! Egyszerűen csak nem akar több embert")
say("elveszíteni! A hadsereg dolga, hogy megvédje")
say("a várost és a lakóit a szörnyetegektől, amelyek")
say("között akadnak olyan erősek, hogy a legyőzésük")
say("sok áldozatot követel. A Gondnok ezért olyan")
say("szigorú a besorozással kapcsolatban. Hiszen minden")
say("egyes élet súlya az ő vállát nyomja, amikor csatába")
say("küld!")
say("Na, de nem is húzom tovább az idődet! Át is adom neked")
say("az újoncoknak járó kezdő fegyverszettet! Sok szerencsét neked")
say("a továbbiakban!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(19,1)
pc.give_item2(3009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(2009,1)
pc.give_item2(1009,1)
pc.give_item2(8000,200)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(19,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(7009,1)
end
set_state(__beszerzes2__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes2__ begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(9002)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "fegyverzet")
end
send_letter("Na még a páncélzat..")
end

when button or info begin
say_title("Már csak a páncélzat..")
say("Már csak a páncélzatom van hátra! Gyorsan el is")
say("megyek érte!")
say("")
say("")
say_reward("A páncélod megszerzéséhez menj el a fegyverzet")
say_reward("kereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9002.chat."Páncélom" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek utazó!")
say("Miben állhatok a szolgálatodra?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say("Óh! A Gondnok küldött? Akkor nincs több kérdésem!")
say("Tessék, itt a páncélzatod!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(11209,1)
pc.give_item2(12209,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(11409,1)
pc.give_item2(12349,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(11609,1)
pc.give_item2(12489,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(11809,1)
pc.give_item2(12629,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
set_state(__VEGEelott__)
end
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __VEGEelott__ begin
when letter begin
send_letter("Megvan minden!")
end

when button or info begin
say_title("Végre megvan mindenem!")
say("Most már megerősödhetek! Ha megerősödök, akkor pedig")
say("a Gondnok sem mondhat nekem nemet!")
say("")
say_reward("Menj, és fejlődj a város külső területein!")
set_state(__VEGE__)
end
end

state __VEGE__ begin
end
end
[/spoiler]

Nem működik.... Viszont, ha valaki más kipróbálta és neki működik akkor jelezhetné. :D Dobnék érte egy +-t, ha leírná, hogy nála sem működik(/működik), mert akkor legalább biztosabb lennék abban, hogy nem én csinálok valamit rosszul, hanem tényleg a quest nem jó.

Idézetet írta: TheStar™ Dátum 2017-03-05, 18:59:12
Hát itt sok mindent nem lehet elrontani, a questet beteszed ide: cd /usr/game/share/locale/hungary/quest


ha felmásolta akkor vboxba beírod:


cd /usr/game/share/locale/hungary/quest [ENTER]
./qc questneve.quest

Pont így csináltam mindent, és vboxban sincs hiba üzenet. Pont ezért idegesít ennyire... :D Hogy elvileg mindent jól csináltam, aztán mégsem akarja az igazat.. :D

2017-03-06, 07:49:25 #16 Utolsó szerkesztés: 2017-03-06, 07:50:56 Szerző: farmmedal
Szia :)
Mikor xboxban futtatod, akkor a végén kiirja, hogy STATE __VEGE__?

Üzenet összefésülés: 2017-03-06, 07:50:56

Szerintem megvan a hiba :) 
Az elején a mondat végén a betű szó szerepel :)  az ékezetes, nyomj utána egy spacet, nem tudja kezelni a 34k az ekezezet :)
Ki mint vet..

2017-03-06, 19:07:55 #17 Utolsó szerkesztés: 2017-03-06, 19:34:20 Szerző: BRics97
Idézetet írta: farmmedal Dátum 2017-03-06, 07:49:25
Szia :)
Mikor xboxban futtatod, akkor a végén kiirja, hogy STATE __VEGE__?

Üzenet összefésülés: 2017-03-06, 07:50:56

Szerintem megvan a hiba :) 
Az elején a mondat végén a betű szó szerepel :)  az ékezetes, nyomj utána egy spacet, nem tudja kezelni a 34k az ekezezet :)

Igen ez tuti probléma volt, mivel most már sokkal több mindent ír vboxban. Azonban elakadtam. Mi lehet a gond?
Kép:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=690bbb.jpg

Quest:


quest elso begin
state start begin
end
state run begin
when login or levelup with pc.get_level() >= 1 begin
set_state(informacio)
end
end

state informacio begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Gondnok")
end
send_letter("Megérkeztem!")
end

when button or info begin
say_title("Megérkeztem!")
say("Végre itt vagyok... tehát így néz ki a város,")
say("ahol a legendák születnek!")
say("Azt hiszem az lesz a legjobb, ha felkeresem a")
say("városért felelős személyt, hogy mihamarabb")
say("csatlakozhassak a sereghez!")
say("")
say("")
say_reward("A kalandod megkezdéséhez menj el a Kapitányhoz!")
say_reward(" Úgy találod meg a leghamarabb, ha a jobb felső sarokban")
say_reward("levő kistérképen követed a villogó kockát, vagy az M betű ")
say_reward("lenyomásával, előhozhatod a nagytérképed, ahol szintén")
say_reward("látodhatod a villogó kockát.")
pc.give_item2(72702, 1)
pc.give_gold( "100000" )
end

when __TARGET__.target.click or 20355.chat."Jelentkezés" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say(" Üdvözöllek kalandor!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes__ begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(9001)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Fegyver")
end
send_letter("Kezdő felszerelés beszerzése!")
end

when button or info begin
say("Chh.. még, hogy én gyenge?! Majd meglátjuk!")
say("Beszerzem a kezdő felszereléseimet, és secperc")
say("alatt megerősödök! Majd én megmutatom nekik, hogy")
say("hogyan kell ledarálni a szörnyeket!")
say("")
say_reward("Kezdetnek menj el a fegyverkereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9001.chat."Fegyvereim" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek kalandor!")
say("Miben segíthetek?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say(" Áhh! a Kapitány küldött?")
say("Akkor te biztosan egy zöldfülű lehetsz!")
say("Ha esetleg a Kapitány megbántott, ne is törődj")
say("vele! Egyszerűen csak nem akar több embert")
say("elveszíteni! A hadsereg dolga, hogy megvédje")
say("a várost és a lakóit a szörnyetegektől, amelyek")
say("között akadnak olyan erősek, hogy a legyőzésük")
say("sok áldozatot követel. A Gondnok ezért olyan")
say("szigorú a besorozással kapcsolatban. Hiszen minden")
say("egyes élet súlya az ő vállát nyomja, amikor csatába")
say("küld!")
say("Na, de nem is húzom tovább az idődet! Át is adom neked")
say("az újoncoknak járó kezdő fegyverszettet! Sok szerencsét neked")
say("a továbbiakban!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(19,1)
pc.give_item2(3009,1)
end
else if pc.job == 1 then
pc.give_item2(2009,1)
pc.give_item2(1009,1)
pc.give_item2(8000,200)
end
else if pc.job == 2 then
pc.give_item2(19,1)
end
else if pc.job == 3 then
pc.give_item2(7009,1)
end
set_state(__beszerzes2__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes2__ begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(9002)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "fegyverzet")
end
send_letter("Na még a páncélzat..")
end

when button or info begin
say_title("Már csak a páncélzat..")
say("Már csak a páncélzatom van hátra! Gyorsan el is")
say("megyek érte!")
say("")
say("")
say_reward("A páncélod megszerzéséhez menj el a fegyverzet")
say_reward("kereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9002.chat."Páncélom" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek kalandor!")
say("Miben állhatok a szolgálatodra?")
local menu=select("A Kapitány", "Semmiben")
if menu==1 then
say(" Óh! A Kapitány küldött? Akkor nincs több kérdésem!")
say("Tessék, itt a páncélzatod!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(11209,1)
pc.give_item2(12209,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
else if pc.job == 1 then
pc.give_item2(11409,1)
pc.give_item2(12349,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
else if pc.job == 2 then
pc.give_item2(11609,1)
pc.give_item2(12489,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
else if pc.job == 3 then
pc.give_item2(11809,1)
pc.give_item2(12629,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
end
set_state(__VEGEelott__)
end
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __VEGEelott__ begin
when letter begin
send_letter("Megvan minden!")
end

when button or info begin
say_title("Végre megvan mindenem!")
say("Most már megerősödhetek! Ha megerősödök, akkor pedig")
say("a Kapitány sem mondhat nekem nemet!")
say("")
say_reward("Menj, és fejlődj a város külső területein!")
set_state(__VEGE__)
end
end

state __VEGE__ begin
end
end




Üzenet összefésülés: 2017-03-06, 19:34:20

Probléma félig megoldódott! :D
Most már lefut rendesen a vboxban.
Kép:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=686ss.jpg

quest:


quest elso begin
state start begin
end
state run begin
when login or levelup with pc.get_level() >= 1 begin
set_state(informacio)
end
end

state informacio begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Kapitany")
end
send_letter("Megérkeztem!")
end

when button or info begin
say_title("Megérkeztem!")
say("Végre itt vagyok... tehát így néz ki a város,")
say("ahol a legendák születnek!")
say("Azt hiszem az lesz a legjobb, ha felkeresem a")
say("városért felelős személyt, hogy mihamarabb")
say("csatlakozhassak a sereghez!")
say("")
say("")
say_reward("A kalandod megkezdéséhez menj el a Kapitányhoz!")
say_reward(" Úgy találod meg a leghamarabb, ha a jobb felső sarokban")
say_reward("levő kistérképen követed a villogó kockát, vagy az M betű ")
say_reward("lenyomásával, előhozhatod a nagytérképed, ahol szintén")
say_reward("látodhatod a villogó kockát.")
pc.give_item2(72702, 1)
pc.give_gold( "100000" )
end

when __TARGET__.target.click or 20355.chat."Jelentkezés" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say(" Üdvözöllek kalandor!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes__ begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(9001)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Fegyver")
end
send_letter("Kezdő felszerelés beszerzése!")
end

when button or info begin
say("Chh.. még, hogy én gyenge?! Majd meglátjuk!")
say("Beszerzem a kezdő felszereléseimet, és secperc")
say("alatt megerősödök! Majd én megmutatom nekik, hogy")
say("hogyan kell ledarálni a szörnyeket!")
say("")
say_reward("Kezdetnek menj el a fegyverkereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9001.chat."Fegyvereim" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek kalandor!")
say("Miben segíthetek?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say(" Áhh! a Kapitány küldött?")
say("Akkor te biztosan egy zöldfülű lehetsz!")
say("Ha esetleg a Kapitány megbántott, ne is törődj")
say("vele! Egyszerűen csak nem akar több embert")
say("elveszíteni! A hadsereg dolga, hogy megvédje")
say("a várost és a lakóit a szörnyetegektől, amelyek")
say("között akadnak olyan erősek, hogy a legyőzésük")
say("sok áldozatot követel. A Gondnok ezért olyan")
say("szigorú a besorozással kapcsolatban. Hiszen minden")
say("egyes élet súlya az ő vállát nyomja, amikor csatába")
say("küld!")
say("Na, de nem is húzom tovább az idődet! Át is adom neked")
say("az újoncoknak járó kezdő fegyverszettet! Sok szerencsét neked")
say("a továbbiakban!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(19,1)
pc.give_item2(3009,1)
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(2009,1)
pc.give_item2(1009,1)
pc.give_item2(8000,200)
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(19,1)
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(7009,1)
end
set_state(__beszerzes2__)
elseif menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes2__ begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(9002)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "fegyverzet")
end
send_letter("Na még a páncélzat..")
end

when button or info begin
say_title("Már csak a páncélzat..")
say("Már csak a páncélzatom van hátra! Gyorsan el is")
say("megyek érte!")
say("")
say("")
say_reward("A páncélod megszerzéséhez menj el a fegyverzet")
say_reward("kereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9002.chat."Páncélom" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek kalandor!")
say("Miben állhatok a szolgálatodra?")
local menu=select("A Kapitány", "Semmiben")
if menu==1 then
say(" Óh! A Kapitány küldött? Akkor nincs több kérdésem!")
say("Tessék, itt a páncélzatod!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(11209,1)
pc.give_item2(12209,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(11409,1)
pc.give_item2(12349,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(11609,1)
pc.give_item2(12489,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(11809,1)
pc.give_item2(12629,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
set_state(__VEGEelott__)
end
elseif menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __VEGEelott__ begin
when letter begin
send_letter("Megvan minden!")
end

when button or info begin
say_title("Végre megvan mindenem!")
say("Most már megerősödhetek! Ha megerősödök, akkor pedig")
say("a Kapitány sem mondhat nekem nemet!")
say("")
say_reward("Menj, és fejlődj a város külső területein!")
set_state(__VEGE__)
end
end

state __VEGE__ begin
end
end




Azonban a játékban még mindig nem akar megjelenni... pedig sh make.sh-ztam is, ingame reload q-ztam, rebootoltam.. és mégse...

2017-03-06, 20:24:46 #18 Utolsó szerkesztés: 2017-03-06, 20:29:52 Szerző: Pisti95
ránézésre a quest nem rossz, de sok quest-et kellene nézni főleg a GF-ymir questeket hogy rájöjj hogy a quest legelején van a hiba, ami nem is hiba inkább átírányítás.

Így fog működni játékban:

quest elso begin
state start begin
when login or levelup with pc.get_level() >= 1 begin
set_state(informacio)
end
end

state informacio begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(20355)
if v != 0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Kapitany")
end
send_letter("Megérkeztem!")
end

when button or info begin
say_title("Megérkeztem!")
say("Végre itt vagyok... tehát így néz ki a város,")
say("ahol a legendák születnek!")
say("Azt hiszem az lesz a legjobb, ha felkeresem a")
say("városért felelős személyt, hogy mihamarabb")
say("csatlakozhassak a sereghez!")
say("")
say("")
say_reward("A kalandod megkezdéséhez menj el a Kapitányhoz!")
say_reward(" Úgy találod meg a leghamarabb, ha a jobb felső sarokban")
say_reward("levő kistérképen követed a villogó kockát, vagy az M betű ")
say_reward("lenyomásával, előhozhatod a nagytérképed, ahol szintén")
say_reward("látodhatod a villogó kockát.")
pc.give_item2(72702, 1)
pc.give_gold( "100000" )
end

when __TARGET__.target.click or 20355.chat."Jelentkezés" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Gondnok: ")
say(" Üdvözöllek kalandor!")
say("Még nem láttalak errefelé! Mi szél hozott ide?")
local menu=select("A hadsereg", "Csak tengek-lengek")
if menu==1 then
say("Csatlakoznál a hadsereghez? Te? Ha ha!")
say("Manapság sok támadás ért minket, és megfogyatkoztunk,")
say("de attól függetlenül nem veszünk be mindenkit!")
say("A hadsereg munkája nem könnyű! Mielőtt besoroznánk,")
say("be kell bizonyítanod, hogy eléggé rátermedt vagy!")
say("Ne érts félre, értékelem a bátorságodat, de az kevés")
say("a szörnyekkel szemben, ha gyenge vagy!")
say("Minden újoncnak ingyen biztosítunk fegyvert, és páncélzatot!")
say("Menj, és keresd fel a fegyver kereskedőt a fegyvereidért!")
say("Ha ezzel készen vagy, mehetsz a fegyverzetkereskedőhöz!")
say("Csak mond meg nekik, hogy én küldtelek!")
say("")
say("")
say_reward("Menj és szerezd meg a kezdő felszerelésed!")
say("")
say_reward("Tipp: Könnyebben megtalálod a kereskedőket,")
say_reward("Ha használod a kis, és nagytérképedet!")
set_state(__beszerzes__)
end
if menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes__ begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(9001)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Fegyver")
end
send_letter("Kezdő felszerelés beszerzése!")
end

when button or info begin
say("Chh.. még, hogy én gyenge?! Majd meglátjuk!")
say("Beszerzem a kezdő felszereléseimet, és secperc")
say("alatt megerősödök! Majd én megmutatom nekik, hogy")
say("hogyan kell ledarálni a szörnyeket!")
say("")
say_reward("Kezdetnek menj el a fegyverkereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9001.chat."Fegyvereim" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek kalandor!")
say("Miben segíthetek?")
local menu=select("A gondnok", "Semmiben")
if menu==1 then
say(" Áhh! a Kapitány küldött?")
say("Akkor te biztosan egy zöldfülű lehetsz!")
say("Ha esetleg a Kapitány megbántott, ne is törődj")
say("vele! Egyszerűen csak nem akar több embert")
say("elveszíteni! A hadsereg dolga, hogy megvédje")
say("a várost és a lakóit a szörnyetegektől, amelyek")
say("között akadnak olyan erősek, hogy a legyőzésük")
say("sok áldozatot követel. A Gondnok ezért olyan")
say("szigorú a besorozással kapcsolatban. Hiszen minden")
say("egyes élet súlya az ő vállát nyomja, amikor csatába")
say("küld!")
say("Na, de nem is húzom tovább az idődet! Át is adom neked")
say("az újoncoknak járó kezdő fegyverszettet! Sok szerencsét neked")
say("a továbbiakban!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(19,1)
pc.give_item2(3009,1)
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(2009,1)
pc.give_item2(1009,1)
pc.give_item2(8000,200)
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(19,1)
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(7009,1)
end
set_state(__beszerzes2__)
elseif menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __beszerzes2__ begin
when letter begin
local v = find_npc_by_vnum(9002)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "fegyverzet")
end
send_letter("Na még a páncélzat..")
end

when button or info begin
say_title("Már csak a páncélzat..")
say("Már csak a páncélzatom van hátra! Gyorsan el is")
say("megyek érte!")
say("")
say("")
say_reward("A páncélod megszerzéséhez menj el a fegyverzet")
say_reward("kereskedőhöz!")
end

when __TARGET__.target.click or 9002.chat."Páncélom" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title("Üdvözöllek kalandor!")
say("Miben állhatok a szolgálatodra?")
local menu=select("A Kapitány", "Semmiben")
if menu==1 then
say(" Óh! A Kapitány küldött? Akkor nincs több kérdésem!")
say("Tessék, itt a páncélzatod!")
if pc.job == 0 then
pc.give_item2(11209,1)
pc.give_item2(12209,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
elseif pc.job == 1 then
pc.give_item2(11409,1)
pc.give_item2(12349,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
elseif pc.job == 2 then
pc.give_item2(11609,1)
pc.give_item2(12489,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
elseif pc.job == 3 then
pc.give_item2(11809,1)
pc.give_item2(12629,1)
pc.give_item2(13009,1)
pc.give_item2(14009,1)
pc.give_item2(15009,1)
pc.give_item2(16009,1)
pc.give_item2(17009,1)
set_state(__VEGEelott__)
end
elseif menu==2 then
setskin(NOWINDOW)
return
end
end
end

state __VEGEelott__ begin
when letter begin
send_letter("Megvan minden!")
end

when button or info begin
say_title("Végre megvan mindenem!")
say("Most már megerősödhetek! Ha megerősödök, akkor pedig")
say("a Kapitány sem mondhat nekem nemet!")
say("")
say_reward("Menj, és fejlődj a város külső területein!")
set_state(__VEGE__)
end
end

state __VEGE__ begin
end
end



Meglepődni fogsz DE:
[spoiler]
Ezt töröltem az elejéből:

end
state run begin
[/spoiler]


Alapszabály:
[spoiler]
A quest a Metin2 esetében mindig "state start begin"

state run begin a GF-ymir style, vagyis ha előtte lévő küldit befejezted akkor jön a következő, lásd biológus küldik.
Az 1. számú quest irányít a 2. számúra, ezzel a sorral:  set_quest_state("collect_herb_lv7", "run")

Tehát a collect_herb_lv7 az a 2. biológus küldetés, amely a quest fejlécének a neve.
Értsd:  quest collect_herb_lv7 begin

A run pedig a state run begin-re utal.


Így tudod a küldetéseket egyfajta folyamattá tenni, így csak akkor jön a 2. küldetés, ha befejezted az 1.-t.
[/spoiler]

Köszönöm Pisti95! Most már működik! :) Ment a +. :)