Teleport rendszer... segítség

Indította szebi1997, 2017-02-25, 23:18:38

2017-02-25, 23:18:38 Utolsó szerkesztés: 2017-02-25, 23:43:36 Szerző: szebi1997
Sziasztok

Beraktam egy teleport rendszert,működik is rendesen
viszont mikor teleportálok be add egy ilyen ablakot, utána
elvisz az adott helyre. a kérdés hogyan tudnám ki venni a questböl eszt?
ilyen a jelenlegi quest, a hibáról képet csatoltam.

-- By HF.
quest cqbGAOCMRqkw begin
   state start begin
      when login begin
         cmdchat("WARPSYSTEM index/"..q.getcurrentquestindex())
      end
      when button begin
         cmdchat("getinputbegin")
         local INPUT = tonumber(input(cmdchat("WARPSYSTEM input/")))+1
         cmdchat("getinputend")
         local warp_koords = {
                        {1.105e+06 , 1.79e+06}, -- Cape
                        {1.2248e+06 , 1.6828e+06}, -- Gautama Uçurumu
                        {1087600 , 1651500}, -- Bay
                        {588800 , 768000}, -- Angar Zindaný
                        }
         if warp_koords[INPUT]==nil then syschat("Váratlan hiba. Kérlek próbáld újra később") return end
         pc.warp(warp_koords[INPUT][1], warp_koords[INPUT][2])
      end
   end
end

meg van egy ez a quest

quest OpenWarpGui begin
   state start begin
      when 70058.use begin
         say("")
         say("Szeretnél teleportálni?")
         if select ("Igen","Nem")==2 then return end
         cmdchat("OpenWarpGui")
      end
   end
end

Ez nem a quest hibája hanem, game.py-ben nem jó van beállítva a def OpenQuestWindow.

Értelek, és ott hogyan tudnám beállítani?

Hogy nézz ki nálad az a rész?

def OpenQuestWindow(self, skin, idx):
      self.interface.OpenQuestWindow(skin, idx)

Próbáld meg így:

def OpenQuestWindow(self, skin, idx):
if constInfo.INPUT_IGNORE == 1:
return
else:
self.interface.OpenQuestWindow(skin, idx)

Így nem nyissa meg a rendszert

Így?
def OpenQuestWindow(self, skin, idx):
if constInfo.INPUT_IGNORE == 1:
return
if constInfo.INPUT==1:
return
if constInfo.INPUT_IGNORE:
return
else:
self.interface.OpenQuestWindow(skin, idx

Így sem jó :( esetleg ha elküldeném, hogy mi alapján raktam be?