Státusz pont adás?

Indította BRics97, 2017-02-25, 15:09:43

Sziasztok.

Egy kérdéssel fordulok hozzátok. Hogyan tudok végleges(nem elosztható) státusz pontot adni, küldetés jutalomként? Mint pl növekszik az erő +1 ponttal, függetlenül attól, hogy tegyük fel a max státusz pont 90. Tehát, ha leadja a küldit tegyük fel az erő akkor már 91 lesz. Azonban ennek szeretnék azért egy határt húzni. Tegyük fel, hogy csak 95-ig akarom, hogy emeljék a státusz pontjaikat, onnantól kezdve már ne tudjon rá tenni. Ha valaki tudja, hogy ezekre hogy lehet hivatkozni kérem írja le.

A válaszokat előre is köszönöm! :)

Szerintem alapból nincs ilyen, szóval írnod kell új questfunkciót ami lekérdez 1 bizonyos statot majd egy másik módosítani tudja azt.

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-02-25, 15:46:36
Szerintem alapból nincs ilyen, szóval írnod kell új questfunkciót ami lekérdez 1 bizonyos statot majd egy másik módosítani tudja azt.

Értem... Én igazából úgy akartam odaadni, mint ahogy a biológus adja. Tehát így írtam meg, csak egy tárgy használata keretében, mivel, ha nem sikerül megoldani akkor nem írok szöveget stb a küldinek.
quest statusz begin
state start begin
when 110000.use begin
affect.add_collect(5, 1, 60*60*24*365*60)
pc.remove_item(110000, 1)
end
end
end

Én mindenképp forrásban írnék rá új questfunkciókat, de te szervered, te döntöd el mit hogy csinálsz.

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-02-25, 15:54:33
Én mindenképp forrásban írnék rá új questfunkciókat, de te szervered, te döntöd el mit hogy csinálsz.

34k SF-t használok, mivel olyan nagyon nagy változtatásokat nem szeretnék véghezvinni. Vagy is szeretnék, de inkább játékmenetben. Azonban sikerült megoldanom. Ha esetleg valaki küszködik/küszködne a jövőben ilyen problémával annak tessék:

quest statusz begin
state start begin
when 11004.chat."Státusz növelés" with pc.count_item(110000) > 0 begin
say_title("Válassz az alábbi lehetőségek közül: ")
local s=select("VIT +1","INT +1","ERŐ +1", "ÜGY +1")
if 1== s then
affect.add_collect(3, 1, 60*60*24*365*60)
elseif 2== s then
affect.add_collect(4, 1, 60*60*24*365*60)
elseif 3==s then
affect.add_collect(5, 1, 60*60*24*365*60)
    elseif 4==s then
affect.add_collect(6, 1, 60*60*24*365*60)
end
pc.remove_item(110000,1)
end
end
end


Egyébként megy a + azért. :)