Purge parancs event_flag váltásra

Indította kati8411, 2017-02-19, 11:35:45

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy megoldható-e az, hogy ha átírom az event_flagot 1-ről 0-ra akkor automatikus nyomjon egy npc.purge parancsot? vagy esetleg hogyan lehet kivitelezni?

Szia,
amennyiben nem egy adott pályára vonatkozóan szeretnéd, akkor írtam neked egyet. :)
A quest 5 másodpercenként ellenőrzi az "eventflag" állapotát, amennyiben az 0 értéket vesz fel, kiadja a parancsot, és újra egyesre állítja az értékét.

Az eventflag nevét ennél a résznél tudod beállítani: local eventflag = "eventflag"  (Az idézőjelek között lévő érték az eventflag-ed!)


----------------------------------------------------
----- NPC Purge Quest                  -----
----- Author: Mr. Soul            -----
----------------------------------------------------

quest npcpurge begin
state start begin
when login with pc.is_gm() begin
loop_timer("ellenorzes", 5)
npcpurge.npc_purge()
end
when ellenorzes.timer begin
loop_timer("ellenorzes2", 5)
npcpurge.npc_purge()
end

when ellenorzes2.timer begin
loop_timer("ellenorzes", 5)
npcpurge.npc_purge()
end

function npc_purge()
local eventflag = "eventflag"

if game.get_event_flag(eventflag) == 0 then --amennyiben az event flag 0
npc.purge()
game.set_event_flag(eventflag, 1)
end
end
end
end






Remélem, hogy tudtam segíteni ! ;)
Ha segítettem, megdobsz egy plusszal?

igen értem a rendszert, annyi, hogy egy adott mappon szeretném ezt csinálni egy event vége lenne ha 0-ra vált npc-purge és mindenkit portol ki map1-ekre a quest ezt akarom igazából

Idézetet írta: kati8411 Dátum 2017-02-19, 13:01:14
igen értem a rendszert, annyi, hogy egy adott mappon szeretném ezt csinálni egy event vége lenne ha 0-ra vált npc-purge és mindenkit portol ki map1-ekre a quest ezt akarom igazából
Gondolom, hogy az event része már megvan.
De amúgy nem nehéz azt már beleírni :)

Ezt cseréld le:
when login with pc.is_gm() begin

Erre:
when login with pc.is_gm() and pc.get_map_index() == "MAPINDEXED" begin

Ha meg bővíteni akarod a questet, hogy ""warpolja"" őket ki onnan, akkor azt hiszem, hogy ezt a funkciót keresed:

d.exit()
Ha segítettem, megdobsz egy plusszal?