Kosztüm fegyvert felveszem de nem látszik

Indította AngelOfGod, 2017-02-02, 20:30:18

Szisztok, felveszem a kosztüm fegyver de nem látszik valamit kihagytam vagy lehet az a baj hogy ugye pisti kliensébe benne van a 4 leltár de a forrásban még nincs benne, mi lehet a baj?


2017-02-02, 20:33:25 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-02-02, 20:37:00 Szerző: 5310pati
Igen, mivel a vérted se látszik leltárban. Sry, sietve írtam a hsz-t :D ezt a 4 leltár hiába írtam
Lehet hogy modell hiba vagy túl nagy ID-n van.

a 4 leltár miatt van ez de a rendes fegyvert veszek fel akkor jó, de a kosztüm fegyver modelját lecserételm az alap pallosra és így se jó meg ha leveszem akkor az alap fegyvert se látom, mármint ami rajtam van alap fegyver és rá felveszem a kosztüm fegyvert akkor ilyen amilyen a képen és ha leveszem akkor is

Itt több sebből is vérzik legalább is a kép alapján alapjában véve ha nincsen kezedben alap fegyver nem is volna engednie felvenni.

A négy leltárral nem sok össze függése van mert ha a fegyver nem látszik ergo akkor a vért miért.

Ha nem látszik két felé indulj el egyszer a locale_xy belül az itemlist.txt-be nézd meg jó el a model elérés és az id kapcsolata. Másik irány pedig a model elérésének az ellenőrzése tehát maga a pack amibe tetted ott nem e raktad plusz könyvtárba esetleg kihagytál egy könyvtárat.
Továbbá forásban lehet hiba a instancebase.ccp és instansbaseeffect hibája is.

2017-02-02, 20:39:09 #4 Utolsó szerkesztés: 2017-02-02, 20:42:16 Szerző: 5310pati
Szerintem forrásban rontottál el vmit.
Nekem volt hasonló gondom h nem látszott, de az csak a nagy ID miatt.

Üzenet összefésülés: 2017-02-02, 20:42:16

Meg azt se ártana tudni h milyen rendszer? A GF-es vagy a másik?

ebből raktam be:
http://metin2hungary.net/index.php/topic,197392.msg1043723.html#msg1043723

ha felveszem akkor alaphelyzetbe vágja magát


a 4 leltár miatt nem mutatja a vértet meg a fegyvert ott fent de alapból mutatja a fegyvert csak a kosztüm fegyvert nem

Modell jó helyen van? Jó kiterjesztéssel, GR2-gr2?

Ha alap helyzetbe vágja magát akkor ott máshiba is van amit én kiraktam az a value 3-as érték határozza meg a felvételt szerintem itt forrás hiba lesz mert ha nem látszik de engedi használni akkor nem vágja magát alap helyzetbe. Legegyszerűbb modja ha rajtad van és mozogni se tudsz a karakterrel akkor valószínüleg a forrásban is elrontottál valamit. Az egy dolog hogy lefordult hiba még lehet.

a modell jó helyen van meg a sysser se ír semmit, mozogni tudok de átnézem még 1x a forrást mert ha más betudta rakni ezt a kosztüm fegyver rendszert akkor én ronthattam el valamit

Én is a GF-est használom és semmi bajom vele.
A 4 leltár meg csak szépséghiba egyelőre, attól még mutatnia kéne a karakteren a fegyvert, ahogy a vért is látszódik.

2017-02-02, 20:57:26 #10 Utolsó szerkesztés: 2017-02-02, 21:03:04 Szerző: AngelOfGod



Üzenet összefésülés: 2017-02-02, 21:02:19

meglehet hogy csak ez miatt nem jó?
Idéz#ifdef __WEAPON_COSTUME_SYSTEM__
      else if (GetSubType() == COSTUME_WEAPON)
         return WEAR_COSTUME_WEAPON;
      #endif

hogy az endif-et taboltam? csak ennél a résznél véletlen így hagytam

C++-ban nem számít a tabolás, csak Python ilyen érzékeny.

Hát akkor nem tudom, megcsinálom a 4 leltárat, lehet csak szépséghibája van de megcsinálom, szerintem semmit nem hagytam ki belőle

Idézetet írta: AngelOfGod Dátum 2017-02-03, 10:27:53
Hát akkor nem tudom, megcsinálom a 4 leltárat, lehet csak szépséghibája van de megcsinálom, szerintem semmit nem hagytam ki belőle

3. oldalra teszi fel a cuccokat, akkor game fájl forrásban van hiányosság.

Szerintem nem gamefile hanem uiinventory
Az ember csak fiatalon találhat ki igazán új dolgokat. Utána már túl tapasztalt, túl híres (...) és túl ostoba.

2017-02-06, 15:29:36 #15 Utolsó szerkesztés: 2017-02-06, 15:47:04 Szerző: AngelOfGod
van amit a pythonitem.cpp-be kell rakni:

[spoiler]
Idéz#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
      if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME && pItemData->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON || pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_WEAPON && (pItemData->GetWeaponType() == CItemData::WEAPON_SWORD || pItemData->GetWeaponType() == CItemData::WEAPON_ARROW))
         bStabGround = true;
#endif

[/spoiler]

itt van az egész ág de az ehez hasonló rész picit máshogy vagy

[spoiler]
Idézif (bDrop)
   {
      z = CPythonBackground::Instance().GetHeight(x, y) + 10.0f;

      if (pItemData->GetType()==CItemData::ITEM_TYPE_WEAPON &&
         (pItemData->GetWeaponType() == CItemData::WEAPON_SWORD ||
          pItemData->GetWeaponType() == CItemData::WEAPON_ARROW))
         bStabGround = true;
         
#ifdef ENABLE_COSTUME_WEAPON_SYSTEM
      if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME &&
          pItemData->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON ||
          pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_WEAPON &&
         (pItemData->GetWeaponType() == CItemData::WEAPON_SWORD ||
          pItemData->GetWeaponType() == CItemData::WEAPON_ARROW))
         bStabGround = true;
#endif

      bStabGround = false;
      pGroundItemInstance->bAnimEnded = false;
   }
   else
   {
      pGroundItemInstance->bAnimEnded = true;
   }

[/spoiler]



és most így csináltam meg ahogy ott van nem tudom hogy befolyásolja-e vagy lehetséges-e hogy ez miatt nem jó mert már végleg kifogytam az ötletekből, az 100x hogy mindenhova beraktam, meg hogy item_protoba jó meg minden :/