Kosztüm hiba VALAKI HELP

Indította FloodX, 2017-01-31, 15:31:35

Sziasztok!

Olyan probléma állt fel, hogy a Sivatagi kosztümnek beraktam különböző textúrákat, meg is jelenik, de az alap textúrával, nem azzal amit Én raktam be. ShapDataCount is át van írva.
MSM-be ezt írtam:
Group ShapeData147
{
ShapeIndex 40501
Model "warrior_assasin1.GR2"
SourceSkin "warrior_assasin1.dds"
TargetSkin "warrior_assasin4.dds"
}


Egy másik probléma. Ezekhez effektet akarok rakni, uyge forrásba ez alapján: https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/578-how-to-add-new-armor-effects-to-the-binary/ . Meg is csináltam, de nem jó. Felveszem a kosztümöt, és nem "füstöl".
Itt a sajár kódom csatolva.

1.ellenőrizd a fájlneveket
2.ellenőrizd, hogy megfelelő helyre csomagoltad pl ymir work / pc / kaszt mappája
3. próbáld meg párnál a specialpath-os elérést a rootos msm-ben, hátha müxik a dolog (ha nem megy akk értelemszerűen ne erőltesd ezt)
4. várd az enyémnél frissebb hsz-eket.

Köszönöm, tényleg figyelmetlenségből adódott a textúra hiba. (assasin volt assassin helyett) A füstölést nem tudod hogyan lehetne megoldani?

Szia! Ha jól emlékszem kb 3 napja volt a kosztüm füstölésről/effektről téma de kiteszem ide is az én általam "összebuherált" verziót.
InstanceBase.cpp:
case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:
__ClearArmorRefineEffect();

// °©żĘ ĆŻČ­ ŔĚĆĺĆ®
if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY)
{
DWORD vnum = pItem->GetIndex();

if (41023 <= vnum && vnum <= 41032)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_COSTUME_TITAN_1);
}
}

if (refine < 7) //ÇöŔç Á¦·Ăµµ 7 ŔĚ»ó¸¸ ŔĚĆĺĆ®°ˇ ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů.
return 0;

if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY)
{
m_armorRefineEffect = EFFECT_REFINED+EFFECT_COSTUME_TITAN_1+refine-7;
__AttachEffect(m_armorRefineEffect);
}
break;
}
return 0;
}



OneCharacter király! Nagyon szépen köszönöm!