Harmatok!

Indította tibivsmiki, 2017-01-28, 19:37:54

Miért nem írja ki a nevét rendesen, meg mennyi ideig jó ?...

ezt írja blend_potin_time valami ötlet ?

Mert vásárláskor kap 1 értéket ami szerveren txt-ben van megadva, onnan random választ 1et, ezért boltba nem tudja milyen értéket írjon ki, azért van úgy.

vagyis pati-t lefordítom :D

blend.txt-t ki kell tölteni megfelelően.

Why? ???
Attól mert ki van töltve nem fogja jól kiírni hisz mint írtam, vásárláskor kap értéket, és mit írna ki akkor? :D

de hát meg lehet adni neki 1 alapot nem ? fullos harmatok.

uitooltipet megpiszkálod
## item.ITEM_TYPE_BLEND
elif item.ITEM_TYPE_BLEND == itemType:
self.__AppendLimitInformation()

if metinSlot:
affectType = metinSlot[0]
affectValue = metinSlot[1]
time = metinSlot[2]
self.AppendSpace(5)
affectText = self.__GetAffectString(affectType, affectValue)

self.AppendTextLine(affectText, self.NORMAL_COLOR)

if time > 0:
minute = (time / 60)
second = (time % 60)
timeString = localeInfo.TOOLTIP_POTION_TIME

if minute > 0:
timeString += str(minute) + localeInfo.TOOLTIP_POTION_MIN
if second > 0:
timeString += " " + str(second) + localeInfo.TOOLTIP_POTION_SEC

self.AppendTextLine(timeString)
else:
self.AppendTextLine(localeInfo.BLEND_POTION_NO_TIME)
else:
self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-01-28, 19:48:32
Why? ???
Attól mert ki van töltve nem fogja jól kiírni hisz mint írtam, vásárláskor kap értéket, és mit írna ki akkor? :D
Így van.
[spoiler]Vagy úgy? :o[/spoiler]

Mivel a socket értéke 0, ami a bónusz azonosító(amíg a boltban van), addig ezt írja, vásárlást követően töltődik fel értékkel.

Lenne rá mód, ötleg, elképzelés a megvalósítására, hogy kiírja: nokedli elleni erő: x% - y%
Csak nincs kedv, se idő :-X

Idézetet írta: tibivsmiki Dátum 2017-01-28, 19:56:52
de hát meg lehet adni neki 1 alapot nem ? fullos harmatok.
Előre is gratulálok a 2 hetes szerveredhez.

Akkor amit írtál pati, azt kell uitooltip-be tenni :D

(Olyan régen csináltam, hogy elfelejtettem.)

Spectra kliensben javítva van.

## item.ITEM_TYPE_BLEND
elif item.ITEM_TYPE_BLEND == itemType:
self.__AppendLimitInformation()

if metinSlot:
affectType = metinSlot[0]
affectValue = metinSlot[1]
time = metinSlot[2]
self.AppendSpace(5)
affectText = self.__GetAffectString(affectType, affectValue)

self.AppendTextLine(affectText, self.NORMAL_COLOR)

if time > 0:
minute = (time / 60)
second = (time % 60)
timeString = localeInfo.TOOLTIP_POTION_TIME

if minute > 0:
timeString += str(minute) + localeInfo.TOOLTIP_POTION_MIN
if second > 0:
timeString += " " + str(second) + localeInfo.TOOLTIP_POTION_SEC

self.AppendTextLine(timeString)
else:
self.AppendTextLine(localeInfo.BLEND_POTION_NO_TIME)
else:
self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")

Amit írtam code-ba az az alap, azt kell megpiszkálnia, hogy rendesen írja ki, ne azt h BLEND_POTION_NO_TIME

2017-01-28, 20:25:55 #9 Utolsó szerkesztés: 2017-01-28, 20:33:51 Szerző: Pisti95
Működik azokkal a sorokkal, amit kitettem:




Kicsit módosítottam, hogy szebb legyen:


Az véletlen nem a leltáradban van pityukám? :P ::)
Mert ott igen tökéletesen mutatja.

igen a boltban rossz nekem is.

Itt a javítás:


localeinfo.py

Ezt látod az elején:

BLEND_POTION_NO_TIME = "BLEND_POTION_NO_TIME"
BLEND_POTION_NO_INFO = "BLEND_POTION_NO_INFO"


Lecseréled erre:

BLEND_POTION_NO_TIME = " "
BLEND_POTION_NO_INFO = " "


uitooltip.py-ban kikommenteled ezeket a sorokat így:

# else:
# self.AppendTextLine(localeInfo.BLEND_POTION_NO_TIME)
# else:
# self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")




itemdesc.txt-ben pedig írsz egy kis szöveget
példa:

50824 Mágia ellenállás esélye 8-20% között 1-10 percre.




Egy régi kliensben kinéztem, hogy volt 2008.

      ## item.ITEM_TYPE_BLEND
      elif item.ITEM_TYPE_BLEND == itemType:
         self.__AppendLimitInformation()

         if metinSlot:
            affectType = metinSlot[0]
            affectValue = metinSlot[1]
            time = metinSlot[2]
            self.AppendSpace(5)
            affectText = self.__GetAffectString(affectType, affectValue)

            self.AppendTextLine(affectText, self.NORMAL_COLOR)

            if time > 0:
               minute = (time / 60)
               second = (time % 60)
               timeString = localeInfo.TOOLTIP_POTION_TIME

               if minute > 0:
                  timeString += str(minute) + localeInfo.TOOLTIP_POTION_MIN
               if second > 0:
                  timeString += " " + str(second) + localeInfo.TOOLTIP_POTION_SEC

               self.AppendTextLine(timeString)
            else:
               self.AppendTextLine(localeInfo.BLEND_POTION_NO_TIME)
         else:
            self.AppendTextLine("BLEND_POTION_NO_INFO")

kicsit máskép kellet de megoldtam köszönöm :D