quest

Indította AngelOfGod, 2017-01-21, 02:30:33

2017-01-21, 02:30:33 Utolsó szerkesztés: 2017-01-21, 02:51:14 Szerző: AngelOfGod
Ez a quest így jó? A válaszokat előre is köszönöm, trollok off pls.. ;)

[spoiler]quest vadaszat begin
state start begin
when login or levelup with pc.level >= 1 begin
say("ölj meg 20 vadkutyát és jutalmat")
say("kapsz cserébe.")
set_state (letter)
end
end

state letter begin
when letter bein
send_letter ( "1. Küldetés" )
end

when button or info begin
say_title ("Vadászat 1.")
say("ölj meg 20 vadkutyát és kapsz egy")
say("csekély jutalmat.")
say_reward( ""..mob_name("101").." számolom!" ) --
set_state(start)
        end         
end

state start begin
when letter begin
send_letter( ""..mob_name("101").." " )
end
when button or info begin
say_title ("Vadászat 1.")
say( "Ölj meg 20 darab "..mob_name("20").." -át." )
set_state (szamolo)
end
end

state szamolo begin
when letter begin
q.set_counter( ""..mob_name("101").."", 20-pc.getqf("kill_count"))
end
when 101.party_kill with pc.getqf("kill_count") >= 20 begin
notice_all("".. pc.get_name() .." gratulálunk neked!")
set_state(successful)
end
end

state successful begin
when reward begin
say_title("Vadászat 1.")
say("Gratulálok kalandor, itt a jól megérdemelt" )
say("jutalmad:" )

say_reward( "100.000 yang" )
say_reward( "100 tapasztalat pont" )

if pc_get_job() == 0 then
say_reward( "Hosszú kard +8" )
say_reward( "Szerzetes lemezvért +6" )
pc.give_item2(00028, 1)
pc.give_item2(11206, 1)
end

if pc_get_job() == 1 then
say_reward( "Tőr +8" )
say_reward( "Azúr ruha +6" )
pc.give_item2(01008, 1)
pc.give_item2(11406, 1)
end

if pc_get_job() == 2 then
say_reward( "Hosszú kard +8" )
say_reward( "Requiem Lemezvért +6" )
pc.give_item2(00028, 1)
pc.give_item2(11606, 1)
end

if pc_get_job() == 3 then
say_reward( "Legyező +8" )
say_reward( "Crimson ruha +6" )
pc.give_item2(00708, 1)
pc.give_item2(11806, 1)
end

pc.give_gold(100000)
pc.give_exp(100)
end
end
end
[/spoiler]


Szia, jónak tűnik csak  2 start van benne statenak a másodikat írd át valami másra. :))
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.


2017-01-21, 15:25:51 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-01-21, 15:29:44 Szerző: DonNodus
ez nem helyes: when reward begin
a reward helyett, ezek közül válassz: https://github.com/terron-kun/metin2-quest-functions/tree/master/ru/_triggers

Ha mégis lenne a szervereden olyan trigger, kérlek ez a hozzászólást hagyd figyelmen kívül.


"Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
              Bertrand Russel


nincs ilyen, de mivel cserélhetném ki? csak azt szeretném ha befejezte a küldetést akkor egyből feldobja az ablakot és írja a dolgokat, az info az jó lenne?