leltár gomb hiba...

Indította meax00121, 2017-01-02, 07:58:47

Megnéztem de nem oldotta meg a hibát elkezdem előrről átnézni azért köszi....:D

2017-01-02, 08:40:23 #21 Utolsó szerkesztés: 2017-01-02, 08:46:18 Szerző: 5310pati
self.inventoryTab[0].SetEvent(lambda arg=0: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[2].SetEvent(lambda arg=2: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[3].SetEvent(lambda arg=3: self.SetInventoryPage(arg))
self.inventoryTab[4].SetEvent(lambda arg=4: self.SetInventoryPage(arg))

Erre gondolok

Üzenet összefésülés: 2017-01-02, 08:46:18

Ha ez jól van megírva akkor még esetleg indító/GameType.h

const DWORD c_Inventory_Page_Size = 5*9; // x*y
const DWORD c_Inventory_Page_Count = 5;
const DWORD c_ItemSlot_Count = c_Inventory_Page_Size * c_Inventory_Page_Count;
const DWORD c_Equipment_Count = 12;

Ha indítóban rosz hejen lenne akkor elvileg nem rajtam mutatná a felszerelés-t tudtommal nem?

Csak uiinventory lehet rossz akkor.

2017-01-02, 09:00:53 #24 Utolsó szerkesztés: 2017-01-02, 09:20:33 Szerző: meax00121
hát nem tudom probáltam mindent nem jött össze..:(

Hűha :o :o
Annak mi köze lenne hozzá, hogy beragad az 5. gomb? ???
Lehet hogy van ott hiba, de nem attól ragad be az 5. leltárad.

Nem rémlik hogy ott kellet egyáltalán valamit modosítani is :o

5. leltárhoz? Csak 2 helyen kellett.
Ván:
self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_05"))
Tú:
self.inventoryTab[4].SetEvent(lambda arg=4: self.SetInventoryPage(arg))


mnml python knowledge required

self.inventoryTab = [self.GetChild("Inventory_Tab_%02d" % (i+1)) for i in xrange(player.INVENTORY_PAGE_COUNT)]

##

[self.inventoryTab[i].SetEvent(lambda arg=i: self.SetInventoryPage(arg)) for i in xrange(player.INVENTORY_PAGE_COUNT)]
self.inventoryTab[0].Down()


##

def SetInventoryPage(self, page):
if page >= player.INVENTORY_PAGE_COUNT:
return

[self.inventoryTab[i].SetUp() for i in xrange(player.INVENTORY_PAGE_COUNT) if self.inventoryTab[i]]
self.inventoryTab[page].Down()

if self.inventoryPageIndex != page:
self.inventoryPageIndex = page
self.__HighlightSlot_Clear()
self.RefreshBagSlotWindow()