Rangoknak bónusz

Indította huzsihun1997, 2016-07-12, 14:51:57

Ugyebár a 2k-s szerverfájlokban benne volt még az, hogy a lovagias rang +5% tárgy dobást adott. Aki játszott még 2010 környékén GF-en, az tudhatja hogy akkor mindenki lovagias rangú farm karaktert akart.
Ezt az opciót a gf valamiért, a forrás kikerülése elött kivette. Akinek hiányozna, itt egy kis leírás róla.
Ezzel azt éritek el, hogy 10,000 rangpontnál +1000TP, 20k rangpontnál 2000 TP bónuszt kap a karakter.

/Src/game/affect.h

   AFFECT_BLEND,
add alá:
  RANGPONT_BONUSZ_1,
  RANGPONT_BONUSZ_2,

A Meghatározása.

    #ifdef __RANGPONT_BONUSZ__
        if (GetRealAlignment() == NAME_ALIGNMENT_1)
        {
            AddAffect(RANGPONT_BONUSZ_1, POINT_MAX_HP, VALUE_BONUS_ALIGNMENT_1, 0, ALIGNMENT_TIME, 0, true);
        }
        if (GetRealAlignment() == NAME_ALIGNMENT_2)
        {
            AddAffect(RANGPONT_BONUSZ_2, POINT_MAX_HP, VALUE_BONUS_ALIGNMENT_2, 0, ALIGNMENT_TIME, 0, true);
        }
    #endif


#ifdef __ALIGNMENT_BONUS__
if (FindAffect(ALIGNMENT_BONUS_1))
{
if (GetRealAlignment() != NAME_ALIGNMENT_1)
{
RemoveAffect(RANGPONT_BONUSZ_1);
}
}
#endif


/Src/common/service.h

    #define    __RANGPONT_BONUSZ__

/Src/common/ length .h

#ifdef __RANGPONT_BONUSZ__
enum EAlignmentBonus
{
NAME_ALIGNMENT_1 = 100000
NAME_ALIGNMENT_2 = 200000,

ALIGNMENT_TIME = 60*60*24*365,

VALUE_BONUS_ALIGNMENT_1 = 1000,
VALUE_BONUS_ALIGNMENT_2 = 2000,
};
#endif