115ös GF vért textúra berakás-VZ.

Indította TheJack, 2016-02-04, 21:33:24

2016-02-04, 21:33:24 Utolsó szerkesztés: 2016-02-04, 22:01:50 Szerző: TheJack
Sziasztok!

Mindent megcsináltam eme leírás szerint: http://metin2hungary.net/index.php?topic=145267.0
A régi bétás vértek moddeljét megint beraktam a kliensbe, mert nem találtam se zaitsev patch mappájiba se meg PC-ben sem. Ha ez megvolt beraktam mellé a textúrát. Warriror_m-msm így néz ki:

Group ShapeData112
   {
      SpecialPath         "d:/PC/ymir work/pc/warrior/"
      ShapeIndex         1000
      Model            "warrior_5_2.GR2"
      SourceSkin         "warrior_5_2_black.dds"
      TargetSkin         "warrior_5_2_black.dds"   
   }

Szerver/kliens oldalon is csináltam egy itemet, value3-at át írtam 1000-re mint ahogyan a leírásban van, nyilván egy másik vért egyéb tulajdonságait bele írtam. Icon helyet megadtam. Azt be is olvasta, megjelent kliensbe. mikor felveszem akkor pedig a karakter eltűnik egy kard lesz helyette és nem lehet mozogni. Ha elérésiútvonalnak ezt adom: d:/ymir work/pc/warrior/. Akkor meg a régi 105ös gfes vért textúráját adta be. Valaki valami ötlet?

Akkor ezek szerint a régi vért bent van, próbáld ki így.

{
SpecialPath "d:/ymir work/pc/warrior/"
ShapeIndex 1000
Model "warrior_5_1.GR2"
SourceSkin "warrior_5_1.dds"
TargetSkin "warrior_5_2.dds"
}

2016-02-05, 12:12:40 #2 Utolsó szerkesztés: 2016-02-05, 12:15:50 Szerző: meax00121
Szia a béta vértek a metin2_patch_5th_armor.epk és metin2_patch_5th_armor.eix-ben találod meg ott van minden a textura és a modell is .....
Remélem segitettem.
A textura kicserélésére elég 1 file-t kicserélni ha akarod leirom azt is meiket de ott van a dds--->képfile konverterek remélem segitettem.

Na Sziasztok!

Ilyen a warrior.m.msm: Group ShapeData112
   {
      SpecialPath         "d:/ymir Work/pc/warrior/"
      ShapeIndex         1000
      Model            "warrior_5_1.GR2"
      SourceSkin         "warrior_5_2.dds"
      TargetSkin         "warrior_5_2.dds"
   }

Item list: 4       ARMOR   locale/de/icon/kk.tga

Item proto: <Item vnum="4" hashName="k" name="k" type="2" subtype="0" weight="0" size="2" antiflag="56" flag="1" wearflag="1" immuneflag="0" gold="3000" buy_price="3000" limittype0="1" limitvalue0="0" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="8" applyvalue0="0" applytype1="0" applyvalue1="0" applytype2="0" applyvalue2="0" value0="0" value1="12" value2="0" value3="1000" value4="0" value5="0" socket0="0" socket1="0" socket2="0" socket3="0" socket4="0" socket5="0" refine_vnum="11201" refine_set="163" magic_pct="15" specular="0" socket_pct="1" />
Ugyan ez naviba.
+ a fájlok a helyükön: http://kepfeltoltes.hu/view/160205/123_www.kepfeltoltes.hu_.png
És az eredmény: http://kepfeltoltes.hu/view/160205/26187361512_www.kepfeltoltes.hu_.png
Valami ötlet? :-X

shapecount bővítve?
ElsÅ' az elsÅ'k között, Az emberek istent játszanak engedély nélkül.




Imdálak White! :)

Megkérdezhetem mi volt a baja hogy a többi kasztnál ne legyen gubanc?

Van az msm ben ez a rész

Group ShapeData
{
PathName "d:/ymir Work/pc/warrior/"

ShapeDataCount 113
Group ShapeData00
{
ShapeIndex 0

Model "warrior_novice.gr2"
SourceSkin "warrior_novice_red.dds"
TargetSkin "warrior_novice_red.dds"
}


nálad itt a ShapeDataCount         113 volt azt átírtam  ShapeDataCount         200 ra így még jó pár vértet bele tudsz tenni, a másik

Group ShapeData112
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

ShapeIndex 1000
Model "warrior_5_1.GR2"
SourceSkin "warrior_5_2.dds"
TargetSkin "warrior_5_2.dds"
}


a SourceSkin         "warrior_5_2.dds" vagyis az elsődleges nálad így volt bent de oda így kellet volna

Group ShapeData112
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"

ShapeIndex 1000
Model "warrior_5_1.GR2"
SourceSkin "warrior_5_1.dds"
TargetSkin "warrior_5_2.dds"
}


ezután a többit már megtudod csinálni de szerintem a ShapeIndex         1000 is felesleges én a
Group ShapeData112 sorszámát szoktam adni vegyis jelen esetben nálad a 112 is elegendő lenne nem kell ide 1000 írni  8)

Köszönöm White a sok infót és a segítséget, a témát zárom!