[GYŰJTŐTÉMA]Questtel kapcsolatos kérdések, kérések

Indította Step, 2016-01-02, 14:44:52

Idézetet írta: Local Dátum 2016-05-29, 19:54:44
Hali ha valakinek lenne kedve írni egy olyan questet ami tartalmazná ezeket

EXP adás
Rang adás
Yang adás
P skil :)

THX
Mire is gondolsz pontosan?
GM tudja adni vagy egy npc adja a playernek?
all failure is psychological other than death all failure is psychological

Sziasztok !

Adott egy quest :

[spoiler]-- by Kilroy.
quest cqbGAOCMRqkw begin
   state start begin
      when login begin
         cmdchat("WARPSYSTEM index/"..q.getcurrentquestindex())
      end
      when button begin
         cmdchat("getinputbegin")
         local INPUT = tonumber(input(cmdchat("WARPSYSTEM input/")))+1
         cmdchat("getinputend")
         local warp_koords = {
                        {39900, 15399200}, -- applies to the first entry Client Side
                        {1177600, 1664000}, -- applies to the second entry Client Side
                        {1126400, 1510400}, -- applies to the third entry Client Side
                        {1049600, 1510400},
                        {1024000, 1664000}
                        }
         if warp_koords[INPUT]==nil then syschat("There has been an error. Please try again later!") return end
         pc.warp(warp_koords[INPUT][1], warp_koords[INPUT][2])
      end
   end
end[/spoiler]

Ebben szeretném megoldani azt, hogy például,ennél a kordinátánál : 1177600, 1664000 pl Lv 90-es legyen a szintkorlát.Tudna valaki esetleg segíteni,vagy elindulni e felé ? :)

Idézetet írta: DolChe Dátum 2016-06-09, 15:03:02
Sziasztok !

Adott egy quest :

[spoiler]-- by Kilroy.
quest cqbGAOCMRqkw begin
state start begin
when login begin
cmdchat("WARPSYSTEM index/"..q.getcurrentquestindex())
end
when button begin
cmdchat("getinputbegin")
local INPUT = tonumber(input(cmdchat("WARPSYSTEM input/")))+1
cmdchat("getinputend")
local warp_koords = {
{39900, 15399200}, -- applies to the first entry Client Side
{1177600, 1664000}, -- applies to the second entry Client Side
{1126400, 1510400}, -- applies to the third entry Client Side
{1049600, 1510400},
{1024000, 1664000}
}
if warp_koords[INPUT]==nil then syschat("There has been an error. Please try again later!") return end
pc.warp(warp_koords[INPUT][1], warp_koords[INPUT][2])
end
end
end
[/spoiler]

Ebben szeretném megoldani azt, hogy például,ennél a kordinátánál : 1177600, 1664000 pl Lv 90-es legyen a szintkorlát.Tudna valaki esetleg segíteni,vagy elindulni e felé ? :)

Szerintem egy if statementtel meg lehet oldani de nem vagyok 100% biztos benne picit kesobb vissza nezek ra amint raerek ha addigra nem oldajak meg :)
all failure is psychological other than death all failure is psychological

Idézetet írta: Presator Dátum 2016-06-09, 13:21:00
Idézetet írta: Local Dátum 2016-05-29, 19:54:44
Hali ha valakinek lenne kedve írni egy olyan questet ami tartalmazná ezeket

EXP adás
Rang adás
Yang adás
P skil :)

THX
Mire is gondolsz pontosan?
GM tudja adni vagy egy npc adja a playernek?

Szia! ez nekem is jöl jönne

Idézetet írta: Wwpolo Dátum 2016-06-11, 19:23:00
Idézetet írta: Presator Dátum 2016-06-09, 13:21:00
Idézetet írta: Local Dátum 2016-05-29, 19:54:44
Hali ha valakinek lenne kedve írni egy olyan questet ami tartalmazná ezeket

EXP adás
Rang adás
Yang adás
P skil :)

THX
Mire is gondolsz pontosan?
GM tudja adni vagy egy npc adja a playernek?

Szia! ez nekem is jöl jönne
De meg mindig nem jott valasz, hogy npc vagy GM adja?
all failure is psychological other than death all failure is psychological


Idézetet írta: Wwpolo Dátum 2016-06-11, 20:09:46
npc

quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill"
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_ = 3 race then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end

Ha valami nem lenne jo akkor irj es javitom nem teszteltem csak osszeirtam
all failure is psychological other than death all failure is psychological

2016-06-11, 21:21:34 #27 Utolsó szerkesztés: 2016-06-11, 21:23:09 Szerző: T0gy3R
Idézetet írta: Presator Dátum 2016-06-11, 20:44:05
Idézetet írta: Wwpolo Dátum 2016-06-11, 20:09:46
npc

quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill"
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_ = 3 race then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end

Ha valami nem lenne jo akkor irj es javitom nem teszteltem csak osszeirtam

ezzel nem lesz itt baj:elseif pc.get_ = 3 race then?
illetve:when NPCID.chat."P skill"?

Idézetet írta: T0gy3R Dátum 2016-06-11, 21:21:34
Idézetet írta: Presator Dátum 2016-06-11, 20:44:05
Idézetet írta: Wwpolo Dátum 2016-06-11, 20:09:46
npc

quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill"
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_ = 3 race then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end

Ha valami nem lenne jo akkor irj es javitom nem teszteltem csak osszeirtam

ezzel nem lesz itt baj:elseif pc.get_ = 3 race then?
illetve:when NPCID.chat."P skill"?
Hoppa nem figyeltem :D

Javitva koszi, hogy szoltal
quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill" begin
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_race = 3 race then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end
all failure is psychological other than death all failure is psychological

Ez:elseif pc.get_race = 3 race then még mindig nem :DD
(igazán nincs mit :) )

Idézetet írta: T0gy3R Dátum 2016-06-11, 21:34:36
Ez:elseif pc.get_race = 3 race then még mindig nem :DD
(igazán nincs mit :) )
De tenyleg xD
Lehet nem buszon ulve kene irnom az ilyeneket :D

quest szintandskill begin
    state start begin
when NPCID.chat."Szint" begin
pc.give_exp2(exp mennyisege)
end
--[[Itt er veget az expt ado quest]]
when NPCID.chat."P skill" begin
if pc.get_race = 0 then
pc.set_skill_level (1,59)
pc.set_skill_level (2,59)
pc.set_skill_level (3,59)
pc.set_skill_level (4,59)
pc.set_skill_level (5,59)
pc.set_skill_level (16,59)
pc.set_skill_level (17,59)
pc.set_skill_level (18,59)
pc.set_skill_level (19,59)
pc.set_skill_level (20,59)
elseif pc.get_race = 1 then
pc.set_skill_level (31,59)
pc.set_skill_level (32,59)
pc.set_skill_level (33,59)
pc.set_skill_level (34,59)
pc.set_skill_level (35,59)
pc.set_skill_level (46,59)
pc.set_skill_level (47,59)
pc.set_skill_level (48,59)
pc.set_skill_level (49,59)
pc.set_skill_level (50,59)
elseif pc.get_race = 2 then
pc.set_skill_level (61,59)
pc.set_skill_level (62,59)
pc.set_skill_level (63,59)
pc.set_skill_level (64,59)
pc.set_skill_level (65,59)
pc.set_skill_level (66,59)
pc.set_skill_level (76,59)
pc.set_skill_level (77,59)
pc.set_skill_level (78,59)
pc.set_skill_level (79,59)
pc.set_skill_level (80,59)
pc.set_skill_level (81,59)
elseif pc.get_race = 3 then
pc.set_skill_level (91,59)
pc.set_skill_level (92,59)
pc.set_skill_level (93,59)
pc.set_skill_level (94,59)
pc.set_skill_level (95,59)
pc.set_skill_level (96,59)
pc.set_skill_level (106,59)
pc.set_skill_level (107,59)
pc.set_skill_level (108,59)
pc.set_skill_level (109,59)
pc.set_skill_level (110,59)
pc.set_skill_level (111,59)
else
return
end
end
end
end
end
end
all failure is psychological other than death all failure is psychological

Melllik az a quest funkció amelyik egy adott tárgyból az összeset eltávolítja a leltárból? Ha 7777777777777777777 darab van akkor mindet kipusztítja?
[spoiler]Pls[/spoiler]

Idézetet írta: вυɢ™ Dátum 2016-11-03, 20:25:56
Melllik az a quest funkció amelyik egy adott tárgyból az összeset eltávolítja a leltárból? Ha 7777777777777777777 darab van akkor mindet kipusztítja?
[spoiler]Pls[/spoiler]

DELETE FROM player.item WHERE vnum = "TÁRGY ID";

2016-11-03, 21:21:43 #33 Utolsó szerkesztés: 2016-11-03, 21:25:26 Szerző: bakura1998

function item_delete_all(x)
if item.get_count(x) > 1 then
item.remove(x, 1000000)
end
end



item_delete_all(ID)




function item_delete_asd(x)
mysql_query("DELETE FROM player.item WHERE vnum = "..x.."")
end



item_delete_asd(ID)

Nem bittos' h megy-e a cucc csak próbaképp írtam' ::)
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

pc.remove_item("tárgyid", 10000)
Megoldotta  :'(  ;D
Tenksz bakura az ötletért és a próbálkozásért külön!

2016-12-01, 18:04:59 #35 Utolsó szerkesztés: 2016-12-01, 18:59:51 Szerző: DonNodus
Idézetet írta: DolChe Dátum 2016-06-09, 15:03:02
Sziasztok !

Adott egy quest :

[spoiler]-- by Kilroy.
quest cqbGAOCMRqkw begin
   state start begin
      when login begin
         cmdchat("WARPSYSTEM index/"..q.getcurrentquestindex())
      end
      when button begin
         cmdchat("getinputbegin")
         local INPUT = tonumber(input(cmdchat("WARPSYSTEM input/")))+1
         cmdchat("getinputend")
         local warp_koords = {
                        {39900, 15399200}, -- applies to the first entry Client Side
                        {1177600, 1664000}, -- applies to the second entry Client Side
                        {1126400, 1510400}, -- applies to the third entry Client Side
                        {1049600, 1510400},
                        {1024000, 1664000}
                        }
         if warp_koords[INPUT]==nil then syschat("There has been an error. Please try again later!") return end
         pc.warp(warp_koords[INPUT][1], warp_koords[INPUT][2])
      end
   end
end[/spoiler]

Ebben szeretném megoldani azt, hogy például,ennél a kordinátánál : 1177600, 1664000 pl Lv 90-es legyen a szintkorlát.Tudna valaki esetleg segíteni,vagy elindulni e felé ? :)
quest at-- by Kilroy.
quest cqbGAOCMRqkw begin
   state start begin
      when login begin
         cmdchat("WARPSYSTEM index/"..q.getcurrentquestindex())
      end
      when button begin
         cmdchat("getinputbegin")
         local INPUT = tonumber(input(cmdchat("WARPSYSTEM input/")))+1
         cmdchat("getinputend")
         local warp_koords = {
                        {39900, 15399200, 250}, -- applies to the first entry Client Side
                        {1177600, 1664000, 90}, -- applies to the second entry Client Side
                        {1126400, 1510400, 250}, -- applies to the third entry Client Side
                        {1049600, 1510400, 250},
                        {1024000, 1664000, 250}
                        }
         if warp_koords[INPUT]==nil then syschat("There has been an error. Please try again later!") return end
if pc.get_level() < warp_koords[INPUT][3] then syschat("Túl alacsony a szinted. Limit: "..warp_koords[INPUT][3]) return end
         pc.warp(warp_koords[INPUT][1], warp_koords[INPUT][2])
      end
   end
end


"Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
              Bertrand Russel


2017-05-17, 00:13:40 #36 Utolsó szerkesztés: 2017-05-17, 10:02:54 Szerző: kinder20
Sziasztok !

Csatolnék egy rarban két questet ! Érintetlenek amik eredetileg bent voltak (Ezt azért említem mert én már 6 órát szenvedtem a szerkesztésükkel és még mindig nem jók szóval az eredetit teszem fel ide.)

Lényege és funkciója : Adott map belépsz tárgy fejében 10 perced van bosst ölni (Dungeon)

Amit valójában csinál : Belépek és amint beléptet kiírja hogy az idő lejárt sajnáljuk....és vissza dob az eredeti mapra..

Fontos infók lehetnek :

  • A dungeon a game99 es mappa configfilejában szerepel map inxként.
  • A map működik mert a beléptető map és a dungeon map ugyan az csak a quest nélkül nincs rajta boss
  • Érdekesség, hogy amikor belépek egy pillanatra bevillan a kép és ott a boss aztán ki is dob...

  • Remélem valaki rájön mi lehet a baj mert én már nem tudom... több dungeonnál is ugyan ez a baj szóval ha ez megoldódik akkor a többi is.

    Köszönöm csatolom !

    u.i.: Megnéztem most reggel, GM kóddal warpolok a mapra ugyan ez történik. Bossmapra betesz és azonnal ki is visz onnan !!!

    pc.getqf("xmas")!=2
    a luában a nem egyenlőt így kell írni ~=
    és mi ez a gyertya qf? kétszer is ellenőrzi az egyik quest, de egyik sem ad neki értéket
    pc.getf("xmas2_boss_enter","gyertya") == 1

    talán így:
    if rest_time > 0 and pc.getqf("xmas") ==  0 and pc.count_item(50134) > 9 and get_time() > pc.getf("xmas2_boss_fight","xmas_boss_timer") then
    d.notice("Mérkőz meg a Grinccsel, és győzd le!")
    d.notice("Maradék időd: ".. round(rest_time/60, 0) .. " perc!")
    if pc.getqf("xmas")==1 then
    else
    pc.removeitem("50134", 10) -- belépő elvétel
    d.spawn_mob(7042, 180, 195) -- hóember
    d.spawn_mob(7042, 189, 195) -- hóember
    d.spawn_mob(7042, 183, 188) -- hóember
    d.spawn_mob(7042, 179, 183) -- hóember
    d.spawn_mob(7042, 172, 186) -- hóember
    d.spawn_mob(7041, 159, 180) -- Krampusz
    pc.setqf("xmas",1)
    end
    timer("fight_xmas", rest_time)
    elseif rest_time > 0 and pc.getqf("xmas")==0  and pc.count_item(40154) > 0 then


    "Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
                  Bertrand Russel


    Sziasztok. Ez a quest miért nem megY? :/ bárhogy próbálom nem akarja beadni a tekercset se :/

    quest feladat1 begin
        state start begin
    when login or enter or levelup with pc.level >=0 begin
    end
    set_state(information)
    end

    state information begin
    when letter begin
    send_letter("Az első küldetés")
    end
    when button or info begin
    say_title("Az első küldetés:")
    say("")
    say("Üdvözöllek kalandor! Lenne számodra egy feladatom.")
    say("Egy kis erőpróba gyaránt ölj meg nekem:")
    say("")
    say_reward("5 Vad kutyát.")
    set_state(feladat1start)
    end
    end

    state feladat1start begin
    when letter begin
    send_letter("Ölj meg 5 Vad kutyát.)
    q.set_counter("Vad kutya", 5-pc.getqf("kill_count"))
    end

    when 101.kill begin
    pc.setqf("kill_count", pc.getqf("kill_count")+1)
    q.set_counter("Vady kutya", 5-pc.getqf("kill_count"))
    end
    when button or info begin
    say_title("Az 1. Feladat.")
    say("Igyekezz és pusztíts el 5 Vad kutyát.")
    say("Eddig elpusztított vad kutyák: "..pc.getqf("kill_count").."/5")
    end
    when enter begin
    pc.setqf("kill_count", 0)
    end
    when 101.kill with pc.getqf("kill_count") >= 5 begin
    say_title("Az első küldetés:")
    say("Sikeresen teljesítetted a feladatod.")
    say("Kapsz egy kis jutalmat.")
    say("")

    if pc.job == 0 then
    local s = select("Kard +2","Tőr +2")
    if s == 1 then
    pc.give_item2(12)
    if s == 2 then
    pc.give_item2(3002)

    elseif pc.job == 1 then
    local s = select("Tőr +2","Íj +2")
    if s == 1 then
    pc.give_item2(1002)
    if s == 2 then
    pc.give_item2(2002)

    elseif pc.job == 2 then
    pc.give_item2(12)

    elseif pc.job == 3 then
    pc.give_item2(7002)
    end
    set_state(__COMPLETE__)
    end
    end
    state __COMPLETE__ begin
    end
    end

    2017-07-06, 12:02:27 #39 Utolsó szerkesztés: 2017-07-06, 12:07:33 Szerző: fabtam11
    wait a sec... van ott még valami


    say("Sikeresen teljesítetted a feladatod.")
    say("Válaszd ki a jutalmad!")
    say("")