[TUTORIAL]Ninja bug, avagy csak ninjákat ledobja a kliens

Indította josikaaa, 2015-12-23, 02:07:17

Sziasztok

Sokáig szenvedtem azzal, hogy ninjákat ledobálja tőrrel, földről a kliens. Végre megvan a megoldás, így megosztom veletek

FORRÁSRA alkalmas csak a leírás, Nem az én leírásom, csak összeszedtem, hogy másnak ne kelljen sokat keresgélni:

Első lépés - Speedhack érzékelésének kiszedése:

input_main.cpp

Keressetek rá erre:



if (CheckSpeedHack)

és kommenteljétek ki ezeket:



ch->GetDesc()->DelayedDisconnect(3);

2x van benne.


2. lépés: kliens kidobás megszüntetése, Position hacknek érzékeli néha a tőrrel való ütést ninjánál

nyisd meg: input_main.cpp

Keress rá erre:

LogManager::instance().HackLog( "SYNC_POSITION_HACK", ch );


Minta:


{
LogManager::instance().HackLog( "SYNC_POSITION_HACK", ch );

sys_err( "Too often SyncPosition Interval(%ldms)(%s) from Name(%s) VICTIM(%d,%d) SYNC(%d,%d)",
tvDiff->tv_sec * 1000 + tvDiff->tv_usec / 1000, victim->GetName(), ch->GetName(), victim->GetX(), victim->GetY(),
e->lX, e->lY );

ch->GetDesc()->SetPhase(PHASE_CLOSE);

return -1;
}


És kommelted ki ezeket a sorokat:

ch->GetDesc()->SetPhase(PHASE_CLOSE);



return -1;


3x van benne!

Remélem tudtam segíteni