Quest Színezés (m)

Indította jani0628, 2015-11-03, 16:37:53

Valaki lenne olyan kedves és megmondaná hogy hogyan kell a quest ikont színezni? nem az alatta lévő nevet kérdezem..


~ Optimalizálta : Illirea ~


Igen erre gondoltam,de nem elérhető a link..


~ Optimalizálta : Illirea ~

Ha a letöltésre gondoltál akkor Tessék
Skype:Csedwik

Köszönöm,és ezt hova kell tenni? vagy hogy tudom megnyitni hogy tudjam színezni?


~ Optimalizálta : Illirea ~

2015-11-03, 18:27:15 #5 Utolsó szerkesztés: 2015-11-03, 18:29:15 Szerző: Outsider100
Copy your scroll designs to ui/game/quest/questicon in the client.
Másold bele a kinézeteket a ETC / ui/game/quest/questicon kliensen belül.

Open uiCharacter.py and insert the code that appears between comments:
Nyisd meg az uiCharatter.py-t és helyezd be azt a kódot ami a 2 komment között van

if questCount > quest.QUEST_MAX_NUM:
self.questScrollBar.Show()
else:
self.questScrollBar.Hide()

for i in questRange[:questCount]:
(questName, questIcon, questCounterName, questCounterValue) = quest.GetQuestData(self.questShowingStartIndex+i)
# start colored scrolls
if questName[0] == '*':
questName = questName[1:]
elif questName[0] == '&':
questName = questName[1:]
elif questName[0] == '~':
questName = questName[1:]
elif questName[0] == '+':
questName = questName[1:]
# end colored scrolls
self.questNameList[i].SetText(questName)
self.questNameList[i].Show()
self.questLastCountList[i].Show()
self.questLastTimeList[i].Show()


ezt kell bele helyezni az eredeti fájlba, ha a szemed nem veszi ki.

# start colored scrolls
if questName[0] == '*':
questName = questName[1:]
elif questName[0] == '&':
questName = questName[1:]
elif questName[0] == '~':
questName = questName[1:]
elif questName[0] == '+':
questName = questName[1:]
# end colored scrolls


Open interfaceModule.py
Nyisd meg az interfacemodule.py-t

Replace this part:
Cseréld ki ezt a részt

if locale.IsEUROPE():
btn.SetUpVisual(locale.GetLetterCloseImageName())
btn.SetOverVisual(locale.GetLetterOpenImageName())
btn.SetDownVisual(locale.GetLetterOpenImageName())
else:
btn.SetUpVisual(buttonImageFileName)
btn.SetOverVisual(buttonImageFileName)
btn.SetDownVisual(buttonImageFileName)
btn.Flash()
# END_OF_QUEST_LETTER_IMAGE


Ezzel

if locale.IsSINGAPORE() or locale.IsEUROPE():
if name[0] == '*':
btn.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_close_blue.tga")
btn.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_open_blue.tga")
btn.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_open_blue.tga")
name = name[1:]
elif name[0] == '~':
btn.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_close_golden.tga")
btn.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_open_golden.tga")
btn.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_open_golden.tga")
name = name[1:]
elif name[0] == '&':
btn.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_close_green.tga")
btn.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_open_green.tga")
btn.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_open_green.tga")
name = name[1:]
elif name[0] == '+':
btn.SetUpVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_close_purple.tga")
btn.SetOverVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_open_purple.tga")
btn.SetDownVisual("d:/ymir work/ui/game/quest/questicon/scroll_open_purple.tga")
name = name[1:]
else:
btn.SetUpVisual(locale.GetLetterCloseImageName())
btn.SetOverVisual(locale.GetLetterOpenImageName())
btn.SetDownVisual(locale.GetLetterOpenImageName())
else:
btn.SetUpVisual(buttonImageFileName)
btn.SetOverVisual(buttonImageFileName)
btn.SetDownVisual(buttonImageFileName)
btn.Flash()
# END_OF_QUEST_LETTER_IMAGE


Usage
Használat

After you modified your client, there will be 4 color codes that you can use at the start of your quest's title to enable the colored scroll: Blue (*), Golden (~), Green (&) and Purple (+). You also have to add the q.set_icon function containing the filename of the scroll picture. Here is an example of how to make a quest scroll blue:

Miután módosítottad a klienst 4 szín kódot fogsz tudni használni a quest "címébe" és engedélyezni a színes tekercseket. Kék (*), Arany (~), Zöld (&) és lila (+). De hozzá kell adni még egy q.set_icon funkciót tartalmazó fájlnevet a tekercs képhez. Itt egy példa, hogyan kell kék tekercset készíteni.

when login with game.get_event_flag("worldbookday") == 1 begin
send_letter("*World Book Day")
q.set_icon("scroll_open_blue.tga")
local v=find_npc_by_vnum(20023)
if v!=0 then
target.vid("__TARGET__", v, "Soon")
end
end


q.set_icon("scroll_open_blue.tga")

Ezzel a funkcióval tudod elvileg a quest tekercs képét változtatni, csak a kliensbe be kell helyezni a képfájlt, hogy beolvassa a quest.
Skype:Csedwik

Nagyon köszönöm!


~ Optimalizálta : Illirea ~