Bónusz dialog előhívása / új kinézettel

Indította Fracko89, 2015-10-31, 13:45:51

2015-10-31, 13:45:51 Utolsó szerkesztés: 2015-10-31, 13:47:53 Szerző: Fracko89
Sziasztok!

Előszó, hogy miről is beszélünk..
Nem régiben, talán pár hónapja leszedtem még egy, a régebben P3NG3R által publikált bónusz dialogot és átalakítottam. Ezt eredetileg még az FW*** -nek készítettem, alakítottam át ilyenre. Viszont mivel már nem vagyok fejlesztő ott, így úgy gondoltam, hogy publikálom nektek minden további nélkül és leírom még azt is, hogy ezt hogyan tudjátok betenni. Képek csatolva illetve lentebb link formájában is elérhető.

Kinek érdemes ezt használnia?
Ez a fajta bónusz dialog rendszer azoknak lesz jó, akiknek ugyan szükségük van bónusz dialogra, de nem szeretnék azt a leltárba beletenni, mert úgy gondolják, hogy jobb külön megjelenítettni.

Milyen funkciói vannak a bónusz táblának?
Elsősorban talán az, hogy tetszőlegesen ráteheted ill. beállíthatod, hogy melyik gomb megnyomására lehessen előhívni. A másik ilyen nagy előny pedig az, hogy tetszőleges mennyiségű bónuszt írhatsz bele. Hiszen ha nem fér ki az első oldalra, akkor még mindig ott lesz a második oldalad.

Kezdjük is el!
1) Elsőnek töltsd le az uibonus.py nevű fájlt, amit ide kattintva érhetsz el. Ez az egésznek a "lelke". Ugyanis később itt tudod majd átírni / megformázni azt, hogy mit jelenítsen meg a játékosoknak, mikor az adott gombbal majd előhívják a bónusz táblát.

2) Ha ez megvan, akkor csomagoljuk ki a root.e**/e** fájlokat a kliensünkbe és a már letöltött uibonus.py -t tegyük bele. Majd keressük meg a constinfo.py -t és nyissuk meg.
Itt definicíó szerűen adjuk meg a következőt:
bonusdialog = FALSE
Érdemes azt tudni, hogy jelenesetben a FALSE helyett használhatunk 0-át is, de én most FALSE-ra állítottam. Ha ez megvan, akkor mentsünk el (CTRL+S) és zárjuk be, mivel már nem fog kelleni..

3) A már kicsomagolt root.e**/e** fájlunkba keressük meg a game.py -t és nyissuk meg!
Ugye a legelején már betettük a root-ba az uibonus.py -t, most importáljuk azt be a game.py legelejére.
import uibonus

3.1) Utána keressük meg a onPressKeyDict[app.DIK_F4]   = lambda : self.__PressQuickSlot(7) -et és írjuk be alá a következőt:
onPressKeyDict[app.DIK_F7] = lambda : self.__BonusDialog()
Ugye itt azt állítottuk be, hogy az F7-es gomb megnyomásával lehessen majd előhívni.

3.2) Görgessünk le a vége felé és adjuk hozzá az alábbiakat a game.py fájlunkhoz:

def __BonusDialog(self):
self.firewall = uibonus.BonusPage()
if constInfo.bonusdialog == 0:
constInfo.bonusdialog = 1
self.firewall.Show()
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, "[INFÓ]: A bónusz táblázat sikeresen megnyitva. [Elérhető: F7 gombbal]")
elif constInfo.bonusdialog == 1:
constInfo.bonusdialog = 0
self.firewall.Hide()


Ha ezzel megvagyunk, akkor csomagoljuk vissza a root fájlunkat és teszteljünk! Viszont mielőtt szerkeszteni kezdenéd a game.py -t vagy akárcsak a constinfo.py -t előbb készíts biztonsági mentést.

Legvégül, de nem utoljára 2 kép, hogy hogyan fog ez nekünk a játékban kinézni!
1) Kép: http://kepfeltoltes.hu/151031/bonus1_www.kepfeltoltes.hu_.png
2) Kép: http://kepfeltoltes.hu/151031/bonus2_www.kepfeltoltes.hu_.png

Remélem hasznotokra válik ez a kis dizájnos bónusz dialog. Ha esetleg valami gond lenne a beüzemelésnél vagy kérdésetek van, akkor írjatok a Szervesz készítésen belül a -> Segítség topicba vagy keressetek fel PM üzenet formájában.
Üdvözlettel: Fracko