Bolt nyitáshoz ne kelljen levenni a vértet/kosztümöt (m)

Indította EagleKlo, 2015-10-17, 15:13:07

Sziasztok. Címben benne van mit szeretnék. Hogy lehetne megcsinálni? Gondolom game fájlt. (forrást használok)

2015-10-17, 15:15:15 #1 Utolsó szerkesztés: 2015-10-17, 15:21:47 Szerző: TheSLZ
Én már megcsináltam, várj egy picit és előkaparom mit, hol kell :)

char.cpp

Keress rá erre a funkcióra:
void CHARACTER::OpenMyShop(const char * c_pszSign, TShopItemTable * pTable, BYTE bItemCount)

Van alatta olyan hogy:
if (GetPart(PART_MAIN) > 2)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("°©żĘŔ» ąţľîľß °łŔÎ »óÁˇŔ» ż­ Ľö ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
return;
}

Ezt így ahogy van töröld ki, vagy tedd kommentbe.

Aztán mivel a csomót nem engedi alapból úgy megnyitni ha vértbe vagy, nyisd meg a char_item.cpp-t,
keress erre:
void CHARACTER::__OpenPrivateShop()
{
unsigned bodyPart = GetPart(PART_MAIN);
switch (bodyPart)
{
case 0:
case 1:
case 2:
ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "OpenPrivateShop");
break;
default:
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("°©żĘŔ» ąţľîľß °łŔÎ »óÁˇŔ» ż­ Ľö ŔÖ˝Ŕ´Ď´Ů."));
break;
}
}


Írd át így:
void CHARACTER::__OpenPrivateShop()
{
unsigned bodyPart = GetPart(PART_MAIN);
switch (bodyPart)
{
default:
ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, "OpenPrivateShop");
break;
}
}


(Mondjuk szerintem úgy is jó ha a default: alatti egy sor csak a funkció tartalma, de így is jó ahogy írtam)

Ennyi lenne.