ÁK-KK szín (m)

Indította - Chevrolet -, 2015-04-18, 00:22:29

Hogy tudnám megcsinálni uitooltip.py-ben, hogy külön színt adhassak az ÁK / KK pozitív értékeinek?

2015-04-18, 17:35:12 #1 Utolsó szerkesztés: 2015-04-18, 17:51:15 Szerző: [VIP]P3NG3R
def __AppendAttributeInformation(self, attrSlot):
if 0 != attrSlot:

for i in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM):
type = attrSlot[i][0]
value = attrSlot[i][1]

if 0 == value:
continue

affectString = self.__GetAffectString(type, value)
if affectString:
affectColor = self.__GetAttributeColor(i, type, value)
self.AppendTextLine(affectString, affectColor)

def __GetAttributeColor(self, index, type, value):
if value > 0:
if index >= 5:
return self.SPECIAL_POSITIVE_COLOR2
else:
if type in [item.APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS,item.APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS]:
#[R,G,B,255]-nel a 255 az alpha ne modositsd, kulonben atlatszo lesz!
#Ertelemszeruen R,G es B helyere az uj szinkodot adod meg.
return grp.GenerateColor(*map(lambda c:c/255.,[R,G,B,255]))
else:
return self.SPECIAL_POSITIVE_COLOR
elif value == 0:
return self.NORMAL_COLOR
else:
return self.NEGATIVE_COLOR


RGB színkódra egy példa:
[spoiler][22,98,131,255][/spoiler]

Ha valami nem érthető, az nem baj, csak érthetően írd le mi nem az.
Nincs tesztelve, de ránézésre működnie kell(ene).

Működik, köszönöm :D