[Forrás] 64 MAP_ALLOW

Indította Pisti95, 2015-04-16, 15:56:50

2015-04-16, 15:56:50 Utolsó szerkesztés: 2015-04-28, 19:48:35 Szerző: Pisti95
Sziasztok!

Régebben core-okra (magokra) kellett osztanunk a ch-kat, aminek következtében tudtunk több mapot is "meghívni".  limit a 32 map, de a forrásban kis módosítással el lehet érni a 64-et is. Így nincs szükség core-okra osztáshoz.


GAME mappán belül:

megnyitod: desc_client.cpp

Rákeresel erre:
map_allow_copy(p.alMaps, 32);

32-őt átírod 64-re így:
map_allow_copy(p.alMaps, 64);

Kb. 167. sorban találod.



megnyitod: input_db.cpp

Ezt:

for (int i = 0; i < 32; ++i)


Módosítod erre:
for (int i = 0; i < 64; ++i)

Kb. 1337. sorban találod.


Rákeresel erre:
void CInputDB::MapLocations(const char * c_pData)

BYTE -okat átírod INT -re


DB mappán belül:


megnyitod: Peer.h

Rákeresel erre:
long m_alMaps[32];

Átírod erre:
long m_alMaps[64];
Kb. 71. sorban találod.



COMMON mappán belül:

megnyitod:  tables.h

Rákeresel erre: (2xer szerepel, lentebb írom)

long alMaps[32];


Átírod:
long alMaps[64];
Kb. 805. sorban találod.

Rákeresel erre:

long alMaps[32];


Átírod erre:

long alMaps[64];

Kb. 793. sorban találod.


Így a MAP_ALLOW limite nem 32 lesz hanem 64.
Elméletben, ha kevés neked a 64 limit, határ, akkor 128-ra is módosíthatod, hiszen az adattípust átváltottad BYTE-ról INT-re. A 64 limittel le van tesztelve, de 128-ra nem teszteltem.


Sok sikert, jó munkát! :)

Üdv, Pisti95