Vállpánt rendszer [TELJES]

Indította huzsihun1997, 2015-04-01, 14:08:50

2015-04-01, 14:08:50 Utolsó szerkesztés: 2015-04-01, 14:22:09 Szerző: huzsihun1997
Mi is ez?
2015.03.10-én került játékba a Vállpánt rendszer a GF metinen.
A vállpánt a felszerelés látható része, mint a kard vért stb.
A Leltárban található "Kosztüm" gombbal érhető el.


A vállpántok 19% és 20%-kal csillognak, ahogyan a +9-es tárgyak.

Bónusz abszorpció

Ahhoz, hogy javítható legyen egy vállpánt, szükséges két ugyanolyan javítási minőségű pánt.
Lehetőség van egy Lord pánt és egy Mesterpánt kombinálására is.
A Kombinációhoz Theowahdannál a megfelelő menüpontot kell kiválasztani.



A Pánt1 helyre kell kiválasztanunk azt a pántot, amelyet javítani szeretnénk. A Pánt2 helyére pedig egy másik ugyanolyan minőségű pántot kell választanunk, amely a javítás során megsemmisül.

A kiválasztott pántokat zöld színnel jelzi a leltár

A kombináció lehet sikertelen is. Az első pánt nem semmisül meg, az az adott szinten marad, a második pánt megsemmisül.

Ahhoz, hogy a vállpántot Bónuszokkal javítsuk szintén Theowahdannal kell beszélni, majd a megfelelő menüpontot kell kiválasztani. Ekkor a következő ablak jelenik meg:


A bal oldalra kerül a vállpánt, amelyet a leltárban kell kiválasztani.
A jobb oldalra kerül a fegyver,vagy páncél, amely a javítás során megsemmisül.
A bónuszok 100%-ban sikeresen hozzáadódnak a pánthoz.
Minden pántnak van egy meghatározott %-a, amely %-ban adódnak a vállpánthoz a bónuszok.
A vállpántok javításával a bónuszok megmaradnak.
Nincs maximális száma a bónuszoknak, amelyeket hozzá lehet adni.
Az alap bónuszok, mint például a védelem és támadás értéke átkerülnek a vállpántokra.
A mozgási sebesség bónusz nem adódik hozzá a pánthoz.
Miután a bónuszok hozzáadódtak a pánthoz, nem lehet ismét az abszorpció lehetőséget kiválasztani.
A bónuszokhoz a szellemkövek nem adódnak hozzá.

Bónuszok eltávolítása

Ha új bónuszokat szeretnénk a vállpánthoz adni, szükségünk van egy Átalakítási tanúsítványra, amely eltávolítja a bónuszokat. Ezután új bónuszokat adhatunk hozzá.









Hogyan is néz ki ez élesben?
[/size][/color]

















Beüzemelés

hozzunk létre egy "shouldersash.h" file-t.


csatoltam mert tul sok


item_lenght-be ehez a részhez "enum EItemMisc" irjuk bele ezt:
ITEM_SASH_MAX_ATTRIBUTE = 2,

char_item.cpp legelső sorba irjuk be:
#include "shouldersash.h"
(csatoltam)

Clientmanager.cpp "CClientManager::CClientManager() :" irjuk hozzá:
m_iSashShoulder(0),

kliens oldali részeket illirea már publikálta, igy azt nekem nem kell.
http://metin2hungary.net/index.php/topic,188921.0.html

Az inditó részeket nem tudom publikálni, mert túl sok lenne. de itt egy inditó amiben benne van:
https://mega.co.nz/#!xpR1hCBT!MrUqDfKOrww34hPWSI-9UmRO980CIAXiuFHZh7hqIyc

az Antiflagos részeit, a questel publikálom majd, mert egyenlőre 33 as (ring) slotot használ.

QUESTET KÉSÖBB PUBLIKÁLOM, MÉG NINCS KÉSZ A MAGYAROSITÁSA TELJESEN

Ha valakinek nem jó valami, nyiss egy témát a segitség menüpontba és megprobálok segiteni.