Mini gui

Indította mikee0121, 2015-03-03, 08:28:30

2015-03-03, 08:28:30 Utolsó szerkesztés: 2016-08-07, 15:48:09 Szerző: [MOD]Rasen
Jó reggelt
http://www.kephost.com/image/Fq6V
Nézzük is hogyan kell be tenni .

Elsőnek a kliens oldallal kezdeném:

Pack mappánkból csomagoljuk ki a root-t

Nyissuk meg a game.py-t

Az importok között keressük meg a következőt:
import chat ez alá illeszük bea következőt:

import event

Keressünk rá a következőre:
testAlignment = 0

Ez alá másoljuk be a következőt:

BPisLodaded = 0

Keressünk rá a következőre:
self.SetSize(wndMgr.GetScreenWidth(), wndMgr.GetScreenHeight())

Majd adjuk hozzá a következőket:

       self.Activare_Menu = ui.Button()
self.Activare_Menu.SetPosition(wndMgr.GetScreenWidth()-10,wndMgr.GetScreenHeight()/2-54)
self.Activare_Menu.SetUpVisual("zeta/1_1.tga")
self.Activare_Menu.SetOverVisual("zeta/1_2.tga")
self.Activare_Menu.SetDownVisual("zeta/1_3.tga")
self.Activare_Menu.SetEvent(ui.__mem_func__(self.__menubg))
self.Activare_Menu.Show()

self.Dezactivare_Menu = ui.Button()
self.Dezactivare_Menu.SetPosition(wndMgr.GetScreenWidth()-60,wndMgr.GetScreenHeight()/2-54)
self.Dezactivare_Menu.SetUpVisual("zeta/2_1.tga")
self.Dezactivare_Menu.SetOverVisual("zeta/2_2.tga")
self.Dezactivare_Menu.SetDownVisual("zeta/2_3.tga")
self.Dezactivare_Menu.SetEvent(ui.__mem_func__(self.__menubg))
self.Dezactivare_Menu.Hide()

menu_bg = ui.AniImageBox()
menu_bg.AppendImage("zeta/fundal.tga")
self.menu_bg = menu_bg
self.menu_bg.SetPosition(wndMgr.GetScreenWidth()-50,wndMgr.GetScreenHeight()/2-91)
self.menu_bg.SetSize(50, 150)
self.menu_bg.Hide()

self.Bonusuri = ui.Button()
self.Bonusuri.SetParent(self.menu_bg)
self.Bonusuri.SetPosition(9, 10)
self.Bonusuri.SetUpVisual("zeta/1.tga")
self.Bonusuri.SetOverVisual("zeta/2.tga")
self.Bonusuri.SetDownVisual("zeta/1.tga")
self.Bonusuri.SetEvent(ui.__mem_func__(self.__BonusPage))
self.Bonusuri.Show()

self.Switch = ui.Button()
self.Switch.SetParent(self.menu_bg)
self.Switch.SetPosition(9, 42)
self.Switch.SetUpVisual("zeta/3.tga")
self.Switch.SetOverVisual("zeta/4.tga")
self.Switch.SetDownVisual("zeta/3.tga")
self.Switch.SetEvent(ui.__mem_func__(self.__uiswitchbonus))
self.Switch.Show()

self.Depozit = ui.Button()
self.Depozit.SetParent(self.menu_bg)
self.Depozit.SetPosition(9, 74)
self.Depozit.SetUpVisual("zeta/5.tga")
self.Depozit.SetOverVisual("zeta/6.tga")
self.Depozit.SetDownVisual("zeta/5.tga")
self.Depozit.SetEvent(self.__activare_depozit)
self.Depozit.Show()

self.AntiExp = ui.Button()
self.AntiExp.SetParent(self.menu_bg)
self.AntiExp.SetPosition(9, 106)
self.AntiExp.SetUpVisual("zeta/7.tga")
self.AntiExp.SetOverVisual("zeta/8.tga")
self.AntiExp.SetDownVisual("zeta/7.tga")
self.AntiExp.SetEvent(self.__activare_antiexp)
self.AntiExp.Show()

self.Teleporter = ui.Button()
self.Teleporter.SetParent(self.menu_bg)
self.Teleporter.SetPosition(9, 138)
self.Teleporter.SetUpVisual("zeta/9.tga")
self.Teleporter.SetOverVisual("zeta/10.tga")
self.Teleporter.SetDownVisual("zeta/9.tga")
self.Teleporter.SetEvent(self.__activare_teleporter)
self.Teleporter.Show()


Keressünk rá a következőre:

chat.Close()

Majd adjuk hozzá a következőt:
self.menu_bg.Hide()
self.Dezactivare_Menu.Hide()
self.Activare_Menu.Hide()


Következőre keressünk rá:

serverCommandList={

Majd adjuk hozzá:

"depozit_index" :self.__depozit_questindex,
"antiexp_index" :self.__antiexp_questindex,
"teleporter_index" :self.__teleporter_questindex,


Ha ezekkel meg vagyunk a game.py legaljára adjuk hozzá a következő sorokat:

def __menubg(self):
if constInfo.MENU_BG == 0:
constInfo.MENU_BG = 1
self.menu_bg.Show()
self.Activare_Menu.Hide()
self.Dezactivare_Menu.Show()
else:
constInfo.MENU_BG = 0
self.menu_bg.Hide()
self.Activare_Menu.Show()
self.Dezactivare_Menu.Hide()
def __BonusPage(self):
import PaginaBonusuri
global BPisLodaded
try:
if BPisLodaded == 0:
BPisLodaded = 1
exec 'PaginaBonusuri.BonusBoardDialog().Show()'
else:
exec 'PaginaBonusuri.BonusBoardDialog().Hide()'
BPisLodaded = 0
except ImportError:
import dbg,app
dbg.Trace('PaginaBonusuri.py Importing error')
app.Abort
def __uiswitchbonus(self):
import uiSwitchBonus
self.BoniSwitcher = uiSwitchBonus.OptionDialog()
self.BoniSwitcher.Show()
def __depozit_questindex(self, value):
constInfo.DEPOZIT_QUESTINDEX = int(value)
def __activare_depozit(self):
activare_depozit = constInfo.DEPOZIT_QUESTINDEX
event.QuestButtonClick(activare_depozit)
def __antiexp_questindex(self, value1):
constInfo.ANTIEXP_QUESTINDEX = int(value1)
def __activare_antiexp(self):
activare_antiexp = constInfo.ANTIEXP_QUESTINDEX
event.QuestButtonClick(activare_antiexp)
def __teleporter_questindex(self, value2):
constInfo.TELEPORTER_QUESTINDEX = int(value2)
def __activare_teleporter(self):
activare_teleporter = constInfo.TELEPORTER_QUESTINDEX
event.QuestButtonClick(activare_teleporter)


A game.py meg is volnánk mentsük zárjuk be

Nyissuk meg  ugyan csak a kicsomagolt root-ől a constinfo.py-t

Keressünk rá a következőre:

LOGIN_COUNT_LIMIT_ENABLE = 0

Adjuk hozzá a övetkezőket:

DEPOZIT_QUESTINDEX = 0
ANTIEXP_QUESTINDEX = 0
TELEPORTER_QUESTINDEX = 0
MENU_BG = 0


Mentsük a constinfo.py-t és nyissuk meg a ui.py-t

Keressünk rá a következőre:

self.ButtonText.SetText(text)

Majd adjuk hozzá ezt:

def GetText(self):
if not self.ButtonText:
return# ""
return self.ButtonText.GetText()


Ezzel meg is vagyunk mentsük és kész is vagyunk.

https://mega.nz/#!ZB4xWYLQ!oJGddCwedTWO_1sSHegcjGrFY0QIZCl zsrth7KYE9pM
http://data.hu/get/9895504/gui.rar

A gui képei-t csatolom letöltésben a zeta mappa tartalmát csak másoljátok be a root-ba és csomagoljátok be.
A többi py filet is másoljátok be a root mappába.

Ha ezzel megvagytok bontsátok ki kliensetekből a uiscriptet és a letöltött fileban lévő uiscript mappa tartalmát másoljátok ide.

A questeket töltsétek fel a servereteken lévő quest mappába adjatok 777 engedélyt neki és qc-tok le őket.

Mindent csomagoljunk vissza és inditsuk el a klienst és jobb oldalt elviekben meg is jelent a mini gui.

Remélem hasznotokra vált, ha esetlegesen valami gond lenne pm-be keressetek meg és segítek.
.