Forrás kérdések (i)

Indította 5310pati, 2015-02-02, 19:55:21

1. Forrásban egy tárgy használatához hogy tudok effectet rendelni?
    Gondolok itt a 25% EXP elérésra és a Levelup-ra.
2. A protos txt-ket Excelben hogy nyissam meg, hogy ne menjen tönkre?
    mob_protoba ugye "" közé van beírva 1-2 érték, flag stb. és ha kimentem excellel a módosított txt-t azok az ""-ek eltünnek.
3. Valamint ha egy tárgyat berakok a txt-be, szükséges hozzá reboot vagy bármi egyéb?(Először használok txt-s protokat)

Idéz2. A protos txt-ket Excelben hogy nyissam meg, hogy ne menjen tönkre?
    mob_protoba ugye "" közé van beírva 1-2 érték, flag stb. és ha kimentem excellel a módosított txt-t azok az ""-ek eltünnek.
Én 2010-eset használok, csak simán behúzom, majd szerkesztem, ha mentem kiír egy szöveget a tabulátorok megtartásáról csak simán leokézom és nem ront el semmit.
És az nem gond ha nincsen idézőjel, nekem egyik protomba sincs idézőjel mert kliens protoból lett lekonvertálva szerverré, az eleve nem rak. Asszem csak spartan proto rak bele.

Idéz3. Valamint ha egy tárgyat berakok a txt-be, szükséges hozzá reboot vagy bármi egyéb?(Először használok txt-s protokat)
/reload p-vel újratölti, bár én inkább mindig close.sh majd start.sh-t nyomok.
(Meg ugye eleve ha vannak fent a szerveren és beírjuk azt hogy /reload p akkor összekavarodhatnak a cuccok, de teszt szerón nyugodtan be lehet írni)

aha köszi
én whiteworld sf-ért használom most tesztnek amibe alapból voltak magyar proto.txt-k és nekem a mob_protoba vannak ""-ek
pl:
"Vnum" "Name" "Rank" "Type" "BattleType" "Level" "Size" "AiFlags" "MountCapacity" "RaceFlags" "ImmuneFlags" "Empire" "Folder" "OnClick" "St" "Dx" "Ht" "Iq" "MinDamage" "MaxDamage" "MaxHp" "RegenCycle" "RegenPercent" "MinGold" "MaxGold" "Exp" "Def" "AttackSpeed" "MoveSpeed" "AggressiveHpPct" "AggressiveSight" "AttackRange" "DropItemGroup" "ResurrectionVnum" "EnchantCurse" "EnchantSlow" "EnchantPoison" "EnchantStun" "EnchantCritical" "EnchantPenetrate" "ResistSword" "ResistTwoHanded" "ResistDagger" "ResistBell" "ResistFan" "ResistBow" "ResistFire" "ResistElect" "ResistMagic" "ResistWind" "ResistPoison" "DamMultiply" "SummonVnum" "DrainSp" "MobColor" "PolymorphItem" "SkillLevel0" "SkillVnum0" "SkillLevel1" "SkillVnum1" "SkillLevel2" "SkillVnum2" "SkillLevel3" "SkillVnum3" "SkillLevel4" "SkillVnum4" "SpBerserk" "SpStoneskin" "SpGodspeed" "SpDeathblow" "SpRevive"
101 "??" "PAWN" "MONSTER" "MELEE" 1 0 "ANIMAL" 0 "stray_dog" 0 3 6 5 2 20 24 126 6 7 900 1350 8 4 100 100 0 2000 175 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 "1,0" 0 0 0 70104 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

viszont ha kimentem eltünteti őket :D

Nem gond szerintem, nekem így néz ki és beolvassa:

VNUM NAME RANK TYPE BATTLE_TYPE LEVEL SIZE AI_FLAG MOUNT_CAPACITY RACE_FLAG IMMUNE_FLAG EMPIRE FOLDER ON_CLICK ST DX HT IQ DAMAGE_MIN DAMAGE_MAX MAX_HP REGEN_CYCLE REGEN_PERCENT GOLD_MIN GOLD_MAX EXP DEF ATTACK_SPEED MOVE_SPEED AGGRESSIVE_HP_PCT AGGRESSIVE_SIGHT ATTACK_RANGE DROP_ITEM RESURRECTION_VNUM ENCHANT_CURSE ENCHANT_SLOW ENCHANT_POISON ENCHANT_STUN ENCHANT_CRITICAL ENCHANT_PENETRATE RESIST_SWORD RESIST_TWOHAND RESIST_DAGGER RESIST_BELL RESIST_FAN RESIST_BOW RESIST_FIRE RESIST_ELECT RESIST_MAGIC RESIST_WIND RESIST_POISON DAM_MULTIPLY SUMMON DRAIN_SP MOB_COLOR POLYMORPH_ITEM SKILL_LEVEL0 SKILL_VNUM0 SKILL_LEVEL1 SKILL_VNUM1 SKILL_LEVEL2 SKILL_VNUM2 SKILL_LEVEL3 SKILL_VNUM3 SKILL_LEVEL4 SKILL_VNUM4 SP_BERSERK SP_STONESKIN SP_GODSPEED SP_DEATHBLOW SP_REVIVE
101 ?? PAWN MONSTER MELEE 1 0 ANIMAL 0 stray_dog 0 3 6 5 2 20 24 126 6 7 18 27 15 4 100 100 0 2000 175 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 70104 0 0 0 0 0 0 0 0 0

jó köszi
és az effect-re nem tudsz valamit?
tudom quest-kliens kommmunikációval megoldható, de ha már forrást használok akkor már szeretném abban megoldani :D
+ ha nem 18 a type v subtypeja a tárgynak akkor azt hiszem nem is működik a questben az ID.use funkció

Nem nagyon, nem próbáltam még.
Deven tedd fel a kérdést, ott hamarabb kapsz ilyen dolgokra választ :)

2015-02-02, 20:54:33 #6 Utolsó szerkesztés: 2015-02-02, 20:57:25 Szerző: Feco
Packetekkel is lehet kommunikálni (milyen meglepő :o), dev-en van leírás, hogy ez hogy is működik.
Meg is találtam, itt van


A "" körömnek semmi jelentősége én felejtettem el kivenni a mob_proto.txt ből mivel spartan converterrel csináltam a txt fájlokat az meg alapból "" közé rakja az adatokat.

Nem tudom, de én ha excelbe vágom a protómat, akkor azokat  az értékeket amelyekben vessző vagy pont van, dátummá alakítja. Ezért szedtem le egy profi csv editort. Valami ron's editor a neve. A gond vele csak annyi, hogy még nem találtam tört verziót. :D

Nem gond ha van " jel, de ha nincs az sem okoz semmi gondot.

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2015-02-02, 19:55:21
2. A protos txt-ket Excelben hogy nyissam meg, hogy ne menjen tönkre?
    mob_protoba ugye "" közé van beírva 1-2 érték, flag stb. és ha kimentem excellel a módosított txt-t azok az ""-ek eltünnek.


A képhez nem fűznék megjegyzést. 


Egyébként ha Windows (ANSI) kódolással (legfelülről a 2.) nyitod meg, akkor semmi baja nem lehet.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

köszi mindenkinek, megy "" nélkül is :D