uiinventory és a bónusz dialog (k)

Indította Fracko89, 2014-11-27, 00:09:59

Sziasztok / Szép estét!

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az alábbi sorok között mit lehet pontosan beállítani? Ez a P3NG3R fajta bónusz dialoghoz tartozik. Viszont mivel én átszeretném írni ezt, így tennék bele más bónuszokat is, de valahogy nem akarja számolni őket..

Root.eix/epk -> uiinventory.py soraim
                       
self.GetChild("Felember_Value").SetText(str(player.GetStatus(43)))
self.GetChild("Allat_Value").SetText(str(player.GetStatus(47)))
self.GetChild("Ordog_Value").SetText(str(player.GetStatus(48)))
self.GetChild("Ork_Value").SetText(str(player.GetStatus(19)))


Ebből ami rendesen működik, az a Félember és az Ördög elleni erő. Az Ork elleni erőt illetve az Állatok elleni erőt én tettem bele. Próbálkoztam úgy, hogy az Allat_Value -nél egy random számot adtam meg a sor végén, ami még nem szerepel.. Az Ork_Value -nél pedig próbáltam úgy is, hogy magát a bónusz számát adtam meg.. Az első esetben nem ír semmit, csak azt, hogy "999" a második esetben pedig teljesen random értéket mutat..

Valakinek valami ötlete esetleg?

Random számot hogy akarsz adni egy elleni erőhöz tartozó fix számnak?  :o

Lista: (questlib.lua-ból)

apply = {
["MAX_HP"] = 1,
["MAX_SP"] = 2,
["CON"] = 3,
["INT"] = 4,
["STR"] = 5,
["DEX"] = 6,
["ATT_SPEED"] = 7,
["MOV_SPEED"] = 8,
["CAST_SPEED"] = 9,
["HP_REGEN"] = 10,
["SP_REGEN"] = 11,
["POISON_PCT"] = 12,
["STUN_PCT"] = 13,
["SLOW_PCT"] = 14,
["CRITICAL_PCT"] = 15,
["PENETRATE_PCT"] = 16,
["ATTBONUS_HUMAN"] = 17,
["ATTBONUS_ANIMAL"] = 18,
["ATTBONUS_ORC"] = 19,
["ATTBONUS_MILGYO"] = 20,
["ATTBONUS_UNDEAD"] = 21,
["ATTBONUS_DEVIL"] = 22,
["STEAL_HP"] = 23,
["STEAL_SP"] = 24,
["MANA_BURN_PCT"] = 25,
["DAMAGE_SP_RECOVER"] = 26,
["BLOCK"] = 27,
["DODGE"] = 28,
["RESIST_SWORD"] = 29,
["RESIST_TWOHAND"] = 30,
["RESIST_DAGGER"] = 31,
["RESIST_BELL"] = 32,
["RESIST_FAN"] = 33,
["RESIST_BOW"] = 34,
["RESIST_FIRE"] = 35,
["RESIST_ELEC"] = 36,
["RESIST_MAGIC"] = 37,
["RESIST_WIND"] = 38,
["REFLECT_MELEE"] = 39,
["REFLECT_CURSE"] = 40,
["POISON_REDUCE"] = 41,
["KILL_SP_RECOVER"] = 42,
["EXP_DOUBLE_BONUS"] = 43,
["GOLD_DOUBLE_BONUS"] = 44,
["ITEM_DROP_BONUS"] = 45,
["POTION_BONUS"] = 46,
["KILL_HP_RECOVER"] = 47,
["IMMUNE_STUN"] = 48,
["IMMUNE_SLOW"] = 49,
["IMMUNE_FALL"] = 50,
["SKILL"] = 51,
["BOW_DISTANCE"] = 52,
["ATT_GRADE_BONUS"] = 53,
["DEF_GRADE_BONUS"] = 54,
["MAGIC_ATT_GRADE"] = 55,
["MAGIC_DEF_GRADE"] = 56,
["CURSE_PCT"] = 57,
["MAX_STAMINA"] = 58,
["ATTBONUS_WARRIOR"] = 59,
["ATTBONUS_ASSASSIN"] = 60,
["ATTBONUS_SURA"] = 61,
["ATTBONUS_SHAMAN"] = 62,
["ATTBONUS_MONSTER"] = 63,
}


Nos láthatod, hogy vannak a bónuszok, és hozzá tartozik egy szám. P3NG3R ezek alapján írt számokat hozzá.
Például: Szörny elleni erő = 63

Ami neked kell, az Állatok elleni erő, és Ork elleni erő.
18 és 19 az értékük.


Azt, hogy NE "999"-et adjon meg, azt úgy kell megcsinálnod, hogy inventorywindow.py-ba be kell vezesd az elleni erőnek egy értékét. (Figyelem: VZ kliens használata esetén az inventorywindow2.py-ba is be kell vezetni)
Azért hoztam fentebb is a szörny elleni erő példát, mert az alá tudsz építeni folytatólagosan az inventorywindow.py-ban.

Köszi Pisti! Sejtettem, hogy valahonnan kiolvassa, de Én azt nem értem, hogyha tényleg a questlib.lua -ból olvassa ki, akkor miért van az, hogy az itt felsorolt bónuszok közül mindegyik működik, ám bár a számok egyiknél sem egyeznek.

Te felhoztad példának a Szörny elleni erőt (63), de P3NG3R azt 53 -mal használja itt és a játékban működik is, hiszen ha olyan cuccot húzok fel amiben szörny elleni van, akkor számolja (Pedig szerveroldali item_protoban is 63-as bónuszt használok).

Root.eix/epk -> uiinventory.py

self.GetChild("Kard_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(69)))
self.GetChild("Ketkezes_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(70)))
self.GetChild("Tor_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(71)))
self.GetChild("Nyil_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(74)))
self.GetChild("Harang_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(72)))
self.GetChild("Legyezo_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(73)))
self.GetChild("Magia_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(77)))
self.GetChild("Mereg_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(81)))
self.GetChild("Harcos_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(59)))
self.GetChild("Nindzsa_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(60)))
self.GetChild("Sura_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(61)))
self.GetChild("Saman_def_Value").SetText(str(player.GetStatus(62)))
self.GetChild("Krit_Value").SetText(str(player.GetStatus(40)))
self.GetChild("Athato_Value").SetText(str(player.GetStatus(41)))
self.GetChild("Atlagkar_Value").SetText(str(player.GetStatus(122)))
self.GetChild("Keszsegkar_Value").SetText(str(player.GetStatus(121)))
self.GetChild("Felember_Value").SetText(str(player.GetStatus(43)))
self.GetChild("Allat_Str_Value").SetText(str(player.GetStatus(18)))
self.GetChild("Ordog_Value").SetText(str(player.GetStatus(48)))
self.GetChild("Ork_Elleni_Value").SetText(str(player.GetStatus(19)))
self.GetChild("Szorny_str_Value").SetText(str(player.GetStatus(53)))
self.GetChild("Harcos_str_Value").SetText(str(player.GetStatus(54)))
self.GetChild("Nindzsa_str_Value").SetText(str(player.GetStatus(55)))
self.GetChild("Sura_str_Value").SetText(str(player.GetStatus(56)))
self.GetChild("Saman_str_Value").SetText(str(player.GetStatus(57)))


Locale_de.eix/epk -> inventorywindow.py részlet

{
"name" : "Allat",
"type" : "window",
"x" : 72,
"y" : 160+(5*18),
"width" : 53,
"height" : 19,
"children" :
(
{
"name" : "Allat_Slot",
"type" : "image",
"x" : 68,
"y" : 0,
"image" : MIDDLE_VALUE_FILE
},
{
"name" : "Allat_Str_Value",
"type" : "text",
"x" : 94,
"y" : 3,
"text" : "999",
"r" : 1.0,
"g" : 1.0,
"b" : 1.0,
"a" : 1.0,
"text_horizontal_align":"center"
},
),
},
{
"name" : "Ork_elleni",
"type" : "text",
"x" : 5,
"y" : 160+(6*18),
"text" : "Ork elleni erő:"
},
{
"name" : "Ork_str",
"type" : "window",
"x" : 72,
"y" : 160+(6*18),
"width" : 53,
"height" : 19,
"children" :
(
{
"name" : "Ork_Slot",
"type" : "image",
"x" : 68,
"y" : 0,
"image" : MIDDLE_VALUE_FILE
},
{
"name" : "Ork_Elleni_Value",
"type" : "text",
"x" : 94,
"y" : 3,
"text" : "999",
"r" : 1.0,
"g" : 1.0,
"b" : 1.0,
"a" : 1.0,
"text_horizontal_align":"center"
},
),
},


Ami pedig engem aggaszt az jelenleg az, hogy ezekből a bónuszkiírásokból egyedül az Ork és az Állatok elleni erő nem működik.. Bónuszt ír a leltárablakba ugyan, de 0 cuccnál az Állatok elleni erőhöz 30 -at ír, az Ork elleni erőhöz pedig 160-at.

Most akkor erre mi lenne a megoldás?

Félre néztem, az a questekhez való, nincs összefüggés.

Próbáld meg:
Állatok elleni erő = 44
Ork elleni erő = 45

Nem értem, hogy ez eddig miért nem működött. De lényeg a lényeg, most már jó.. Köszi szépen Pisti!
Témát zárom!