9004-es npc / Event segítő (k)

Indította Sephere92, 2014-08-30, 04:47:25

sziasztok.

A VZ szerverfájlban pár npc-t át szeretnék szerkeszteni, a helyét illetően. De a 9004/eventes npc nincs benne a npc.txt-ben. Jó mappnak nézem a fájljait még sincs ott. Semelyik map1-nek nincs benne a npc.txt-ben, de mégis megtalálható az adott térképen. Csak nekem van ez így?

Az "eventhelper" a /eventhelper paranccsal hívható elő/tüntethető el, illetve ha sötétet csinálsz akkor is megjelenik. Ha bénán kapcsolod ki a sötétséget (nem /x 0 hanem pl /x 2) akkor ott marad.
A pozíciója a game fájlban van kódolva.

struct SNPCSellFireworkPosition
{
long lMapIndex;
int x;
int y;
} positions[] = {
{  1, 615, 618 },
{  3, 500, 625 },
{ 21, 598, 665 },
{ 23, 476, 360 },
{ 41, 318, 629 },
{ 43, 478, 375 },
{ 0, 0, 0   },
};

r34k game fájlból hogyan tudnám kiszedni?

miért akarod kiszedni? :o

/eventhelper

ha nem tűnik el akkor, meg normálisan írd be, hogy sötét legyen majd kapcsold ki normálisan :o

ui.: ha jól emlékszem a VZ gm paneljében is rosszul kapcsolja ki a sötétséget!

Azért mert más npc-t akarok a helyére, más funkciókkal.

/eventhelper eltűnteti, de reboot után újra előjön.

milyen szerver fájl?

Keresel egy IDA-hoz értő embert aki kiszedi a funkciót, vagy átírja a kordikat pl 1-1-re (ott a map szélén még a vadkutyát se zavarja az npc, asszem nagy térképen amúgyse jelzi)

Vagy

Áttérsz 40k forrásra és megcsinálod könnyen --> probléma megoldva

Crusad3r:
A VZ szerverfájlban pár npc-t át szeretnék szerkeszteni

TheSLZ az sajnos most már nem járható út. :(

Idézha nem tűnik el akkor, meg normálisan írd be, hogy sötét legyen majd kapcsold ki normálisan 

ui.: ha jól emlékszem a VZ gm paneljében is rosszul kapcsolja ki a sötétséget!


Megoldva, ment a + Cruasad3r. :)