World Editor Remix

Indította Roxanne, 2014-08-28, 20:17:21

Sokan kerestetek meg azzal a problémával, hogy az általam linkelt World Editorokban rengeteg funkció nem működik, hibás, vagy nehezen használható. Viszont egy kedves olasz programozó, lollo/Marty megmentett minket saját WE fejlesztésével, ami minden eddig megjelent verziónál jobbnak bizonyult.

Miben jobb ez a WE a többinél?

  • 100% angol
  • támogatja a Granny2.9-et
  • WASD billentyűk az objektumok precíz mozgatásához
  • nyílbillentyűk az objektumok precíz forgatásához
  • config fájl néhány egyéb beállításhoz
  • alapértelmezett kimeneti beállítások
  • billentyűkombinációk
  • MAI képet nem csinál atlasz mentésekor
  • .mdatr-t betöltse-e az épületek magasságához
  • DevIL tömörítse-e és levegye-e az alfát a minimap.dds-ről
  • alapértelmezett textureset mapek létrehozásakor
  • egyebek
  • bugfixek
  • új map létrehozásakor nem üres texturesetet ír bele
  • ViewRadius megduplázva minden betöltésnél és mentésnél
  • shadowmap.dds hibátlan létrehozása
  • Insert/F6 megnyomásakor az összes areáról készül minimap/shadowmap
  • magasság emelésekor nem omlik össze
  • kimeneti opciókat nem ellenőrzi pálya betöltésekor
  • a vizek rajzolása magasságon alapul
  • ha a pack/property létezik, beolvassa (ez esetben a kibontott property könyvtár nem kerül betöltésre)
  • négyszög ecset a domborzathoz is
  • további textúrafájlok adhatóak a texturesethez (egyszerre több is kiválasztható)
  • texturesetből textúrák törölhetőek (kijelölés+DELETE gomb)
  • change baseposition gomb
  • skyboxok betöltődnek, alsó kép is használható
  • egyéb javítások
  • Music playback és Shadow recalculate gombok
  • vízmagasság "set 0z", "set +1z", "set -1z" gombok
  • server_attr generátor
  • több mint 8 textúra is használható egy areán belül
  • C: meghajtó is használható

  • WE config fájl + billentyűparancsok
    // ### WE CONFIG FILE
    VIEW_CHAR_OUTPUT_BY_DEFAULT   = 1
    VIEW_SHADOW_OUTPUT_BY_DEFAULT = 1
    VIEW_WATER_OUTPUT_BY_DEFAULT  = 1

    // WINDOW_HEIGHT_SIZE = 1080
    // WINDOW_WIDTH_SIZE  = 1920
    WINDOW_FOV_SIZE    = 45

    // #100 = 1px (minimális px mozgás WASD nyomkodásakor)
    WASD_MINIMAL_MOVE  = 100

    // visszatérés oda, ahol voltál Insert/F6 nyomása után
    NO_GOTO_AFTER_INSERT = 1

    // MAI atlasz generálásának kikapcsolása
    NOMAI_ATLAS_DUMP = 1

    // minimap.dds alfa mentésének kikapcsolása és tömörítés
    NOMINIMAP_RAWALPHA = 1

    // .mdatr magasság engedélyezése objektumok elhelyezésekor
    DETECT_MDATR_HEIGHT = 1

    // köd kikapcsolása mapek betöltésekore
    NOFOG_ONMAPLOAD = 1

    // összes jelölőnégyzet konfiguráció frissítése mapek betöltésekor
    REFRESHALL_ONUPDATEUI = 0

    // alapértelmezett textureset beállítása új mapek létrehozásakor
    // 1) "" oké mégha nincs is megjelenítva
    // 2) betölti a könyvtárat ha létezik, egyébként sikertelen
    NEWMAP_TEXTURESETLOADPATH = "textureset\metin2_a1.txt"

    // alapértelmezett textureset gyártása mint "textureset/{mapname}.txt"
    // 1) ez az opció nem lép érvénybe, ha a NEWMAP_TEXTURESETLOADPATH elérés létezik.
    NEWMAP_TEXTURESETSAVEASMAPNAME = 1

    // ## SHORT-CUTs
    // # ESC(ape) kurzor tisztítása
    // # Canc(el|Delete) dolgok törlése, mint a kijelölt objektumok
    // # Ctrl+S map mentése
    // # Ins(ert) or F6 shadowmap/minimap.dds mentése
    // # F3 BoundGrid Show/Hide
    // # F4 Render UI Show/Hide
    // # F11 WireFrame Show/Hide
    // # R textúra újratöltése
    // # Z and X textúra ecset csökkentése/növelése 1-gyel
    // # CapsLock GaussianCubic effect mutatása ha az árnyékok meg vannak jelenítve
    // # L-Shift+1-6 Show TextureCountThreshold flage (&2-7) mint színek a terepen
    // # L-Shift+8 Legtöbb mutatható textúra beállítása 8-ra
    // # L-Shift+0 Legtöbb mutatható textúra beállítása 255-re
    // # H MDATR magasságok frissítése (hasznos, mikor egy objectet mozgatsz)
    // # Y Perspektíva alapértelmezettként mentése
    // # T Kamera beállítása, hogy minden objektumot elkapjon a képen, ha kész, nyomhatod az insertet/F6-ot

    // # NE LEGYEN OBJEKTUM KIJELÖLVE, AMIKOR EZEKET MEGNYOMOD
    // # MouseWheel+1 kurzor x forgatás
    // # MouseWheel+2 kurzor y forgatás
    // # MouseWheel+3 kurzor z forgatás
    // # MouseWheel+4 kurzor magasság (1x)
    // # MouseWheel+5 kurzor magasság (0.5x)
    // # MouseWheel+6 kurzor magasság (0.05x)
    // # MouseWheel+7 környezet kurzor méret (1x)

    // # MouseWheel+Q kijelölt object magassága (1x)
    // # MouseWheel+9 kijelölt object x pozíció (1x) (+aszinkron)
    // # MouseWheel+0 kijelölt object y pozíció (1x) (+aszinkron)
    // # MW+RSHIFT+9|0 kijelölt object x pozíció *10x (+aszinkron)
    // # MW+RCONTROL+9|0 kijelölt object y pozíció *100x (+aszinkron)

    // # MouseLeft objektumok beillesztése
    // # MouseRight kamera forgatása (CTRL-ra is szükség lehet)

    // # SPACE Kijelölt animáció lejátszása a Object/Effect/Fly CB könyvtárban
    // # ESC Animáció lejátszásának megszüntetése a Effect/Fly CB könyvtárban


    Eredeti téma

    Letöltés

    Jó szerkesztgetést ;)