NoTXT kiszedése

Indította Feco, 2014-08-06, 12:36:33

2014-08-06, 12:36:33 Utolsó szerkesztés: 2014-08-06, 15:07:58 Szerző: Feco
Sziasztok!

Egyre többen szeretnétek megválni a NoTXT Lib-től, itt egy leírás, amit egy segítségkérő témába írtam válaszul.
Van ez a téma, ahol DrG leírja, hogy kell betenni a NoTXT libet. Az érintett fájlokat kitörlitek, és a start.sh-ból kiveszitek azt a részt, amit a tutorial szerint bele kellene írnotok.
Ha ez megvan, akkor letöltöd ezt(forrás), mert ha VZ szerverfájlt használsz, akkor abban nincsenek benne alapból a *_proto.txt -k. Zaitsev kiszedte őket, mert ha úgy is adatbázisból tölti, akkor minek legyen txt-ben is?
Szóval a linkelt rarból a db_r33820_32 nevű mappa tartalmát feltöltöd a db mappába:
Kód (db mappa VZ sf esetén) Kijelölés
/usr/game/db

VZ sf-ben lényegében teljesen fölöslegessé vált a start32.sh és a start64.sh, mert csak a notxt lib betöltésének parancsa különbözött. Azt a kettőt akár ki is törölheted, helyette ezt írd bele a start.sh-ba(csatolva):
[spoiler=start.sh]
Kód (VZ sf start.sh) Kijelölés
#!/bin/sh


echo -e "\033[31m 
Hany CH-t inditasz? \n
1 - 1CH\n
2 - 2CH\n
3 - 3CH\n
4 - 4CH\n
5 - 5CH\n
6 - 6CH\n
7 - 7CH\n
8 - 8CH\033[0m"

read chs

case $chs in
1*)

echo -e "\033[31m Adatbazis inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/db
./db &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Auth inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/auth
./auth &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Game99 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/game99
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[32m \n A szerver elindult! CH1\033[0m"


;;
2*)

echo -e "\033[31m Adatbazis inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/db
./db &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Auth inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/auth
./auth &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Game99 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/game99/
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[32m \n A szerver elindult! CH1-2\033[0m"


;;
3*)

echo -e "\033[31m Adatbazis inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/db
./db &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Auth inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/auth
./auth &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Game99 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/game99
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[32m \n A szerver elindult! CH1-2-3\033[0m"



;;
4*)

echo -e "\033[31m Adatbazis inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/db
./db &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Auth inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/auth
./auth &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Game99 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/game99
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[32m \n A szerver elindult! CH1-2-3-4\033[0m"



;;
5*)

echo -e "\033[31m Adatbazis inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/db
./db &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Auth inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/auth
./auth &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH5 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel5
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH5_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel5_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Game99 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/game99
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[32m \n A szerver elindult! CH1-2-3-4-5\033[0m"



;;
6*)

echo -e "\033[31m Adatbazis inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/db
./db &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Auth inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/auth
./auth &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH5 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel5
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH5_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel5_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH6 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel6
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH6_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel6_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Game99 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/game99
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[32m \n A szerver elindult! CH1-2-3-4-5-6\033[0m"



;;
7*)

echo -e "\033[31m Adatbazis inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/db
./db &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Auth inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/auth
./auth &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH5 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel5
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH5_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel5_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH6 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel6
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH6_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel6_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH7 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel7
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH7_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel7_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Game99 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/game99
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[32m \n A szerver elindult! CH1-2-3-4-5-6-7\033[0m"



;;
8*)

echo -e "\033[31m Adatbazis inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/db
./db &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Auth inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/auth
./auth &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH1_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel1_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH2_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel2_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel3_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH4_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel4_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH5 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel5
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH5_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel5_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH6 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel6
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH6_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel6_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH7 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel7
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH7_1 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel7_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH8 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel8
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n CH3_8 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/channel8_1
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[31m \n Game99 inditasa ..\033[0m"
cd /usr/game/game99
./game &
sleep 2
clear
echo -e "\033[32m \n A szerver elindult! CH1-2-3-4-5-6-7-8\033[0m"



;;
esac
[/spoiler]

A különbség az eredeti indító és a módosított között csak annyi, hogy a db-t eddig ezzel a paranccsal indította:
env LD_PRELOAD="/usr/game/share/dblib/db_notxt.so" ./db &
Most már csak ennyi:
./db &


És azt hiszem, hogy így már működnie kell. Ha valami nem jó, PM-ben jelezzétek. Persze mentést nem árt csinálni előtte.

Saját proto konvertálása txt-be
1. Megnyitod Navicat-et, azon belül a player adatbázist.
2. Jobb egérgomb a táblák között bárhova, ott Export wizard.
3. A következő ablakban kiválasztod az XML file (*.xml) sort. Tovább.
4. Kiválasztod az item_proto táblát, és mellé, hogy hova mentse, milyen néven. Ugyanitt kiválasztod a mob_proto táblát, és mellette ugyanazt, mint az előzőnél. Tovább.
5. Következő oldalon kérdezi, hogy melyik oszlopot szeretnéd menteni. Alapból mindegyik ki van pipálva, nem kell vele semmit tenned. Tovább.
6. Felajánl néhány lehetőséget, ezekhez sem kell nyúlnod. Tovább, Start. Az adatbázis kimentésével kész is vagy.
7. Megnyitod a rarban található SpartanProtoConverter.exe-t. Felül tudsz választani, hogy melyik táblát töltöd be.
8. Alul a Datei laden gombra kattintasz, betallózot a programnak az item_proto.xml -t. Ha ez kész, mellette kattints a Server-Proto (Server) gombra.
9. A következő ablakban kérdezi, hogy mi legyen az item_proto neve. Írd be, hogy [b[item_proto.txt[/b] és kattints a Mentésre. Következőnek kéri a neveket tartalmazó fájl nevét. Írd be, hogy item_names.txt és kattints a mentésre. Kész is a szerver oldali item_proto
10. Most fent válts át a mob_proto fülre. Ismételd meg a fenti lépéseket (8-9), csak az item helyett mob -ot írj mindenhova. Az így létrejött 4 fájlt (item_names.txt item_proto.txt mob_names.txt mob_proto.txt) töltsd fel a db mappába.

Esetleg felmerülő kérdések és válaszok
(k) Mi nem fog működni?
(v) Semmi mást nem módosít, csak annyit, hogy navicaton fölöslegesen szerkeszted az item_proto és mob_proto táblát, mert txt-ből fogja visszatölteni.

(k) Hogy tudom szerkeszteni a mob_proto és item_proto táblát?
(v) Letöltöd a mob_proto.txt -t vagy az item_proto.txt -t, és azokat szerkeszted. Ajánlom az Excel használatát, az is táblaszerűen jeleníti meg. Új sor tárgy hozzáadásához másolj le egy sort. A neveket a mob_names.txt és item_names.txt-ben találjátok.

(k) Hol találhatóak az említett txt-k?
(v) Ahova a leírás során feltöltöttétek, a db mappában.
Kód (db mappa VZ sf esetén) Kijelölés
/usr/game/db

(k) Hogy tudom átkonvertálni a saját proto tábláimat txt-re?
(v) A letöltött rarban vannak konvertálók is. Használatát fentebb olvashatod.