40k dif (k)

Indította TheSLZ, 2014-08-01, 16:50:19

2014-08-01, 16:50:19 Utolsó szerkesztés: 2014-08-01, 17:01:52 Szerző: TheSLZ
Sziasztok,

Az Internal IP Fix dif tulajdonképpen mit javít?
Elvileg azt hogy ameddig nem teszem be, addig nem tudnák belépni? Pedig betudok  :o (hamachis most)
Illetve ha beteszem a diffet, akkor start.sh-ba ch indulásakor változtatni kell a
./game & en, ./game & -I IP-re?

A másik hogy a Check Client Version fix dif azt csinálja hogy bekapcsolja az ujjlenyomat ellenőrzést?
(A diffek innen vannak: EPVP)

Szerk: Még annyi hogy 40k-ba van invisible bug, vagy csak 34k-ba volt?

2014-08-01, 17:18:48 #1 Utolsó szerkesztés: 2014-08-01, 17:25:32 Szerző: [VIP]Disco
IdézAz Internal IP Fix dif tulajdonképpen mit javít?
Elvileg azt hogy ameddig nem teszem be, addig nem tudnák belépni? Pedig betudok  :o (hamachis most)
Illetve ha beteszem a diffet, akkor start.sh-ba ch indulásakor változtatni kell a
./game & en, ./game & -I IP-re?

Epvp-n is eléggé keverni szokták azért a dolgokat. Van a "PUBLIC_IP fix" ami átírja a 192.168-at akármi másra, mert a szerver nem indul el, ha azzal kezdődik a cím.

Az "INTERNAL_IP fix" pedig az, hogy nem kell mc-t használnia a többi játékosnak belépéskor, mert nem fogja kidobni őket karicsere után. Indítani pedig majd úgy kell ahogy írtad, -I argumentummal.

IdézA másik hogy a Check Client Version fix dif azt csinálja hogy bekapcsolja az ujjlenyomat ellenőrzést?

Nem. Az ujjlenyomat alapból be van kapcsolva 1765-től felfele mindegyik game-ben. A fix annyit csinál, hogy a >= operátort !=-re cseréli, tehát:

if(kliens_verzió >= szerver_verzió)
{
    // Akkor minden ok, de ennek az ellenőrésnek nem sok értelme van, ezért lecseréli az alábbira:
}

if(kliens_verzió == szerver_verzió)
{
    // Minden ok
}


IdézMég annyi hogy 40k-ba van invisible bug, vagy csak 34k-ba volt?

40k-ban is van, viszont a 34k diff szörnyű. A karakter egyből "kifagy" tőle teleport vagy felkelés után. A char.cpp-ben az OnMove eseményben kell változtatni, de ahhoz még nem láttam diffet.


Akkor világos minden, és nekem a PUBLIC_IP fix kellett  :)
Azért ha valaki talál Invisible bug fix diffet 40250-hez, dobhatna a pü-t.

Köszi Disco  :D