Bolt map1 (k)

Indította donka05, 2014-07-19, 23:13:59

Sziasztok :D

ebbek a questben mi a hiba?:o

quest bolt begin
state start begin
when 50200.use with pc.get_map_index() == 1 or 50200.use with pc.get_map_index() == 21 or 50200.use with pc.get_map_index() == 41 begin
say("Itt nem nyithatsz boltot!")
say("Bolt nyitásához teleportálj a Kereskedelmi főtérre!")
end
end



Lényege az lenne, hogy sehol ne lehessen boltot nyitni, csak egy adott mapon..

nem kell bele még1x az ID.use :D
when 50200.use with pc.get_map_index() == 1 or pc.get_map_index() == 21 or pc.get_map_index() == 41 begin

Az a helyzet, hogy map1-n ugyan úgy tudok boltot nyitni :S

Nem lenne egyszerűbb úgy, hogy azt ellenőrzöd, hogy azon a mapon van-e a játékos, amin te szeretnéd? Meg amit bemásoltál, annak egy end hiányzik a végéről.
quest bolt begin
state start begin
when 50200.use with pc.get_map_index() != kereskedőmapindex begin
say("Itt nem nyithatsz boltot!")
say("Bolt nyitásához teleportálj a Kereskedelmi főtérre!")
return
end
end
end

az a helyzet hogy így is tudok boltot nyitni :C

quest bolt begin
state start begin
when 50200.use with pc.get_map_index() == 1 or pc.get_map_index() == 21 or pc.get_map_index() == 41 begin
say("Itt nem nyithatsz boltot!")
say("Bolt nyitásához teleportálj a Kereskedelmi főtérre!")
return
end
end
end

így?
a te eredetidből kimaradt a return

hmm ezt nem értem.. Nem is reagál a questre..


Nem egyszerűbb, ha nem is lehet nála csomó azokon a mapeken?

quest nincscsomo begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == kereskedőmapindex then
if pc.getqf("csomodb") > 0 then
pc.setqf("csomodb", 0)
pc.give_item2(50200, pc.getqf("csomodb"))
end
return
end
if pc.countitem(50200) > 0 then
pc.setqf("csomodb", pc.countitem(50200))
pc.removeitem(50200, pc.countitem(50200))
end
end
end
end

C++ programmer at Gameloft

Mindenkinek Köszönöm :D