"TÖKÉLETES" szerver

Indította BakeRolls, 2014-05-03, 22:19:31

Jól mondja - jól mondja, viszont egyet jól jegyezzetek meg:

[spoiler]Chevi tökéletes  :-*[/spoiler]

2016-04-26, 21:55:08 #61 Utolsó szerkesztés: 2016-04-26, 22:02:16 Szerző: 66Dragon99
Chev plez küldj kávét (  o ) __ (  o)
nincs megosztható adat

Off: A moderátorok ilyenkor hol vannak? Na de mindegy...

Nálam a tökéletes szerver: Nem könnyen elérhető dolgok, nincs 6-7 opt stb.. a Gf és kicsit elszállt e téren, nagyon sok új dolgot behozott, a mágiás kasztok hátrányba kerültek, majd egy frissivel "helyrehozták"..a lényeg hogy a balansz még nem állt helyre. 2 évet játszottam itt, akkoriban még nagyon élveztem, a pvpk, a warok mind tökéletesek voltak, nem tudom mi romlott el, egyszerűen elfogytunk. 4 és fél éve már hogy a gf-et választottam, az sem tökéletes, de a társaság nagyon megfogott és csak ez tart ott :)

Off: Ép azon gondolkodnak mi a bánatos macskaritmus van má' megint, hogy még pontpontpont-al túl kell tolni az íróniát.... Ha valami gondod támadt van pü, meg hsz jelentés ahol lehet írni megjegyzést, indoklást ha valami szabálysértőt vélsz felfedezni. Miért van az hogy néhány ember megtalálja a pü-t meg hasznosan használja a jelentés funkciót? Ja a team hibája tudom. Meg az is hogy milyen bunkón válaszoltam szegénynek, de 12 óra munka után pont nem érdekel. A további észrevételeid a munkánkkal kapcsolatban meg a vezetőség felé intézd privát üzenet formájában, illetve nyitva a mod felvétel, ha ennyire nem tetszik, hogy "nincs" moderátor.
Kellemes napot!

Sajnos nincs és nem is lesz mindenki számára tökáletes szerver, de Adrián már leírta, hogy merj egyedi lenni.


From Csedwik to Step:
Idézkizárólag 18 év feletti

[spoiler]Zéró tolerancia igaz? Nincs engedmény pár hónap miatt? :([/spoiler]
Skype:Csedwik

Ahogy látom azóta átrágtátok a témákat és 2x picur újrafogalmazta ezt a moslékot, valakinél valamilyen egyéb ötlet?


R.I.P. Kreativitás?

Egyedi szerverhez egyedi embernek is kéne lenni gondolkodás terén.
Amíg mindig ugyanolyan szerverek nyílnak csak pár módosítással, addig csak az lesz, hogy a játékosok szét vannak szórva a rengeteg szerveren. Így hiába csinálsz te egyedit, lesznek rajta 50-en.
Persze megfelelő befektetéssel ez korrigálható, orrba-szájba kell hirdetni, csak nem biztos, hogy megéri.
A kreativitás adja az alapját az egésznek.
Amíg ilyen seprűfejű k*csögök járkálnak az utcán, meg papucscipős b*zik, nincs miről beszélni kreativitás és egyediség terén. De én örülök annak a kevés kivételnek, akik még maradtak, szóval még van remény.
Csak kérdés, hogy ki lesz annyira elszánt, hogy nekiüljön kreatívkodni, és egy valóban egyedi szervert hozzon létre.
Attól nem lesz egyedi, hogy te egyedi modelleket raksz be.
HTML5,CSS3,PHP,C#,C++,JS,Java,Python,LUA

Idézetet írta: MagicBoss Dátum 2016-08-12, 10:35:27
Egyedi szerverhez egyedi embernek is kéne lenni gondolkodás terén.
Amíg mindig ugyanolyan szerverek nyílnak csak pár módosítással, addig csak az lesz, hogy a játékosok szét vannak szórva a rengeteg szerveren. Így hiába csinálsz te egyedit, lesznek rajta 50-en.
Persze megfelelő befektetéssel ez korrigálható, orrba-szájba kell hirdetni, csak nem biztos, hogy megéri.
A kreativitás adja az alapját az egésznek.
Amíg ilyen seprűfejű k*csögök járkálnak az utcán, meg papucscipős b*zik, nincs miről beszélni kreativitás és egyediség terén. De én örülök annak a kevés kivételnek, akik még maradtak, szóval még van remény.
Csak kérdés, hogy ki lesz annyira elszánt, hogy nekiüljön kreatívkodni, és egy valóban egyedi szervert hozzon létre.
Attól nem lesz egyedi, hogy te egyedi modelleket raksz be.

Baracsi te jutottál eszembe :D

2016-08-12, 14:38:07 #68 Utolsó szerkesztés: 2016-08-12, 15:07:24 Szerző: fabtam11
tehát összegezve: forráson alapuljon, legyen kreatív-és-dolgozó teamja is, legyenek céljaik és lássák a határaikat;
A szerverük alapján legyenek régi és új elemei egyaránt a régi értékeken alapozva; legyenek meg benne a régi halászati,bányászati,eskűvős élményekért felelő dolgok és tisztelje a játék a p-szerós dolgokat is a maga módján?


nincs tökéletes szerver, csak részben korrekt és részint korrupt, nem?

Oh My fukin' holy SLZ. :|

A tökéletes szerver?
Végre valaki megbonthatná a f*s (erre nincs jobb szó és még ez is lájtos kecske fing ahhoz képest ami valójában) fejlődés menetet.
Meg ÚRISTEN nektek nincs elegetek a sablonos kvesztekből menj ide. ölj meg 2mrd-ot ebből menj oda ölj meg még 300-at emebből, mutass be egy szűzlányt áldozatként egy sárkánynak tessék 5 vörös poti (kicsi lehetőleg) vagy a másik véglet menj ehhez ne végtelen szint full kaszt p-s skillek és ezeken a szervereken a legjobb a cs pvp? g dialektus. :|

Most komolyan mit akartok itt tökéletes szerverről álmodozni, ha 1 darab normális ötletet nem látni csak M2M copy, VZ szerver meg pár értelmesebbnek kinéző dolog van, de azok is unalmasak, nem azért mert a készítői nem adnak hozzá semmit csak a metint teljesen az alap koncepciótól kezdve kéne átformálni, de mit beszélek én ilyenekről amikor én sem csinálok semmit? IDK, lehet valakinek ötletet adtam (kétlem ezen a fórumon talán 5-6 olyan fejlesztő van aki ért is valamihez :|)
További szép ábrándozást, Kind Regards meg <?

Idézetet írta: Step Dátum 2016-08-12, 16:27:15
Oh My fukin' holy SLZ. :|

A tökéletes szerver?
Végre valaki megbonthatná a f*s (erre nincs jobb szó és még ez is lájtos kecske fing ahhoz képest ami valójában) fejlődés menetet.
Meg ÚRISTEN nektek nincs elegetek a sablonos kvesztekből menj ide. ölj meg 2mrd-ot ebből menj oda ölj meg még 300-at emebből, mutass be egy szűzlányt áldozatként egy sárkánynak tessék 5 vörös poti (kicsi lehetőleg) vagy a másik véglet menj ehhez ne végtelen szint full kaszt p-s skillek és ezeken a szervereken a legjobb a cs pvp? g dialektus. :|

Most komolyan mit akartok itt tökéletes szerverről álmodozni, ha 1 darab normális ötletet nem látni csak M2M copy, VZ szerver meg pár értelmesebbnek kinéző dolog van, de azok is unalmasak, nem azért mert a készítői nem adnak hozzá semmit csak a metint teljesen az alap koncepciótól kezdve kéne átformálni, de mit beszélek én ilyenekről amikor én sem csinálok semmit? IDK, lehet valakinek ötletet adtam (kétlem ezen a fórumon talán 5-6 olyan fejlesztő van aki ért is valamihez :|)
További szép ábrándozást, Kind Regards meg <?

Igazad van, csak az a probléma, hogy ha ebből a játékból kiakarnánk hozni valami értékelhető szart, akkor ott kezdődne, hogy minimum Unity3D, vagy Unreal Engine 4.
Csak ha már ugye engine váltás van, akkor elgondolkodik az ember, hogy mi a f*sznak csinálná meg ezt a szart még egyszer?
HTML5,CSS3,PHP,C#,C++,JS,Java,Python,LUA

2016-08-13, 09:06:41 #71 Utolsó szerkesztés: 2016-08-13, 09:12:07 Szerző: fabtam11
Idézetet írta: MagicBoss Dátum 2016-08-12, 18:06:41
Csak ha már ugye engine váltás van, akkor elgondolkodik az ember, hogy mi a f*sznak csinálná meg ezt a szart még egyszer?
Ha önerőből/csapattal megcsinálod akkor te már meglépted az utat valahova, a többi fejlesztő meg csak a metinből szeretne jachtra meg porschéra gyűjteni egy kis előleget.   8)


ha unity-re v UnrealEngine-re menne a GR2-es modellek betöltögetése buggok nélkül, akk hajrá, de az már kivételesen új kihívást és még életképes csapatot igényel, h bíztassanak és dolgozzanak valamin közösen;jah várj engine váltás;ott a kraizy tar.gz-s összes forrás WE, SLN... Bontók;Ha elhivatott vagy és a buildelések közt még nem hal meg a remény akk csak nyugodtan, senki sem állít meg. ;)

2017-07-19, 01:07:25 #72 Utolsó szerkesztés: 2017-07-19, 11:02:54 Szerző: fabtam11
Visszatérve az alapértelmezett "Tökéletes szerver" definícióra, csak hogy a téma naprakész legyen.:

A eset) - A tulaj döntésén alapszik a tökéletesség, miután egy-két szemrevételezés/levédés és módosítás után kiadják.A döntéshozó döntése is egy adott nézőpont az adott témában.

B eset) - A játékosok döntésén múlik, hogy ők mihez alkalmazkodnak és milyen kihívásokat vállalnak el és állnak ki.A szórakoztató és élvezhető / megunhatatlan játék szinte egy szinten lehet a tökéletességgel.

C eset) - A közös megfontolás alapján eldöntött és elkészített fejlesztések segítségével+ a csapat aktuális véleményeként beszélhetünk tökéletes szerverről.

Szükséges elemek.:
A játék megközelítően 25-50 elemet használ, ezek közt a nagybetűs sorból:
-Fejlődés -Státuszolás -Bónuszolás(1-5;6-7) -Készségfejlesztés(Könyv/Lélekkő) -cuccszerzés
-Rang növelés-csökkentés -Kereskedelem -céhalkotás-céhwar-céhikon -Kraftolás
-Küldetés teljesítés -Farmolás -Metinkőtörés -Pecázás/bányászás/eskűvő  -bossölés -runol
-Tárgyfejlesztés -tárgyviselés szinttől függően -Lófejlesztés(Quest/vétel) -Tárgy továbbfejlesztés(sima->epikus) -birodalmi háború -Questtel történő örökös bónusszerzés
-kozmetikák(hajak) viselése -újmountokmegülése -petek cipelése v szintelése -az effektes felszereléssel v mounttal való találkozás
-itemshop/webes támogatás használata -Energiarendszer -Sárkányköves izé
-Sima v módosított terepek bejárása - map1-map2-map3...
Ezeken túl még szerepel h fekete égboltú dungeonok és runok is szerepelnek.
...


Picur111 kommentjét átdolgozva de kb ugyanúgy.:
A kompletten összerakott szerver összetevői:
-Legalább 2-3 max 4-8 nyelvű questek és rendszerezünetek
-A season1-es régi vértek és textúráik értelmes felhasználása
-A king/öregkint/azúr lemezvért nem csak itemshopos beszerzése
-A régi fegyverek beépítése a hiányzó helyekre: 30-as sura kard, 70-es sámi harang 75-ös sámi legyező...egészen az új gf-es kék-és lila szettig elmenően
-A szellemkkövek értelmes +0-+9-ig való húzásának és bónuszolása megalkotása
-A bónuszok max ideális értékei KB.:2500-3500HP-ig max 8-15 ÜGY/ERŐ/INT/VIT-ig mennek, az ellenni erők 15-25/-ig mennek, 8-15%-os defek és 10-20%exp és yangbónuszok és a további értékek valahol az alapok környékén vannak
-A játék lovainak fejlesztése
-A játék emoticonjainak minimális bővítése
-6 tánc(gangnam style)
-A tárolható/kereskedhető max yang bővítése vagy 4milliárd /  vagy / 10milliárd yang
-Szükséges kereskedelmi tér 12polc->24polcra történő bővítése
-Offline shop / kereskedőház beépítése + a bennük tárolható yang bővítése
-Esetlegesen új fizetőeszköz megalkotása ha szükséges
-Az offline shop/ kereskedőház  alkalmazása
-A rangok 30k és -30k vagy 50k és -50k körüli értékre való bővítése
-6-8 skill, ha van animációjuk+effektjük és hangeffektjük
-A skillhúzási rendszer egyszerűsítése(M1->G1 1-1könyv) /// nehezítése még egy P1-P10->L -es opcióval
-A petek és mountok beszerzéséhez szükséges ló-és-pet medál questek megalkotása
-A petek és a mountok ideális bónuszolása a szerver max lv4-es életerő értékével + 10-15%-os második bónusszal
-Picit openworld-ebb jelleg a játéknál nem mindenféle növénnyel telehányva de azért mégsem ugyanazokkal a textúrákkal
-A mapok minimális fejlesztése, pár lámpaoszlop, új út, híd vagy akár titkos bázis jól mutathat
-A játék felesleges dropjainak likvidálása, ha szükséges akkor egy aktuális mapon úgy is questes itemként újrahasznosíthatóak.
-A robbanó-lángoló skillek tűzkárt okozhatnak + a villámcsapásos skillek szintén
-A játék bizonyos 100 fölötti fegyvereihez akár 50-100milliós fejlesztési költség is kerülhessen a pénzösszeg fogyasztására
-A kosztümrendszer - kosztümhaj - kosztümfegyver rendszer továbbfejlesztése
-Húzható Kosztümvértek készítése extra tp-mp-tám.ért-védelem-mágikus védelem optokhoz
-A felszerelés nézegető cucc beépítése a játékba, hogy mindenki tudhassa milyen optokkal verik le
-A tp-mp mutatása a pvp-k közben csíkkal ésvagy pontos számokkal és értékekkel
-A Gnollok-Trollok-Nagák újranépszerűsítése nagás/dungeonos közegben
-A régi ládát nem dobó bossók ládás droppbónuszolása
-A régi be nem rakott bossok elhelyezése / az elitbossok
-A tárgydropp duplájának bossládás fixe, hogy legyen még egy 50%-al eshető 2. láda is
-Az íjász mobok dobhatnak szinttől függően 60-80-on +5-6-os 80-100-on +7-8-as 100 fölött pedig +9-es nyilakat, amiknek max 50-75-ig mehet a sebzése.
-A 65-ös fegyókból 80-asat, majd a 80-as +9-es -> 90-100-as húzása
-A 61-es pajzsokból 83-mas vagy 20-30%defes  1-10%visszaveréses készítése
-Aranysárkány ékszerek és egyéb ékszerek újrafelhasználása
-200-as packba egyberakható ládák-tekercsek-potikj/egyéb, ami nem fegyver vagy felszerelhető tárgy,
-Átjárható SD2-SD3
-A birodalmi war/háború bepépítése
-A játék frizuráinak és kosztümjeinek+kosztümfegyvereinek bővítése minimum 5-10szett
-A 6-7.bónuszok a 90. vagy 100.szint után alapdroppok lehetnek a bossoknál/metinköveknél/küldiknél
-A játék némely questjének egyedi/újszerű questképet rendelni
-A kliens rendelkezzen az ingame switchbottal ami tárgyIDhez/ák-hoz és kk-hoz kötött
-A fejlesztések arzenáljában ingame wikipédiája vagy tutorial npc-jének megalkotása
-A Prestige/VIP rendszer beépítése, amennyiben van olyan támogatód aki elért egy adott összeget
-Achievement rendszer és achievement bolt ha metinekből v bossokból lever valaki 25-50-75-100 darabot akkor a játék jutalom beváltható pontokat adhat.
-A metinkövek 100-as szint felett nem szabadna h a 65-70-75-ös fegyókat csak úgy dobálják, van 300szettnyi publikus p-szerós fegyver, azokkal is lehet valami új 90-es v 110-es szettet készíteni
-Nem csak a feketevasat, de a 61-es vérteket is tovább kellene fejleszttetni, elvégre azok is fontosak!
-Run mapok,questek, Run pontokhoz valami extra rendszer (DT,DC,Lélek3,purgatórium,meleye terme, nemere  tornya ,Chaoss zombi tornya,stb...)
-Runokon történő pontozási rendszer  , ami időre megy és solo/csapatban végezhető el;
-A gyűrű rendszer értelmesebb effekt mentes fejleszthető gyűrűs megalkotása
-Az effektes gyűrűk átdolgozása [itemshopos/achievementes jutalommá]
-A sárkánykőalkímia értékeinek beleszámítása a viselt cuccokhoz
-Magasabb szintekre további brutális mobok készítése és elhelyezése 1-1 mapon
-A brutális mobok fajtájának saját 25%eséllyel eső ládadropp alkotása, amiből átlag és készségkáros tárgyak/fegyverek eshetnek
-A játék szellemköveinek bővítése +4-8 fajtával, amik vagy státuszponttal(max 15pontig) vagy +támadóértékkel-mágikus támadóértékkel vagy sima védelemmel(értszerűen a védelemkőhöz mért értékkel) ruházhatják fel a használóikat.
-A harmatok átalakítása a bónuszaiknál és az értékeiknél
-A régi tárgyak újrahasznosítása questitemként vagy egyéb dologként
-Az ébenfaládák és a régebbi ládák újrahasznosítása questjutalomban vagy bizonyos mobdroppban
-A játék bányászatának /kohóinak bevonása az egyes tárgyak fejlesztésébe magasabb szinten
-A  játék kovács npcinek bővítése és egy női sura kezű kovács engedélyezése valamelyik mapon egy átjáró mellett
-Az övrendszer beltinventoryjának törlése ha 3-nál több leltára van a játéknak(4leltárnál már érződik h felesleges)
-A játékba való új kasztok beépítése csak abban az esetben lehetséges, ha megvan férfi/női részük és  minden interakciójukkal is rendelkeznek + rendelkeznek minimum 3x3 átszínezhető és 1 feketevas + 1 ördögszarvvértalappal+ az eskűvői viseletekkel és pár kosztümmel, amennyiben ez nem teljesül az csak félkész munka gyümölcse bár a wolfman/berserker/keytoelfwoman még mindig távol áll a metin2 világától de ha minden elemük passzol a játékhoz akkor valszeg van létjogosultságuk :)

Az relatíve változó hogy kinél mi tökéletes

Egy múltkori posztom vázlata:

A tökéletesség egy végpont, de a fejlesztők világában ez sajnos a fejlődés és a játék kiegészítésének utolsó pontja.
Ha valami tökéletes az késznek minősül, ha kész akkor sajnálatos módon nincs hova fejlődnie.
A szerverek esetében soha nem lesz igazándiból tökéletes szerver, mert 80% a GF-et copyzza és 20%próbál egyedi elgondolások kivitelezni holott mind egy kútból lopja a terveit és a kivitelezéseit.

Nehéz leírni, hogy mi a tökéletesség, mert relatíve semelyik p-szeró se húzhatja sokáig leszámítva a DDMT2-t ha a szerver futásának élettartamát nézzük...A tartalom minden p-szeró esetén más, szóval a kapitalista maszlagunkkal eléggé affele hajtunk, hogy nem derül ki meddig akarunk játszani a szerókon, csak az élmény és a sok hülye rendszer kell. :/
Egyes szerók sokat ígérnek, de a fejlesztőik beleunnak mindenbe és nem bírnak egyről a kettőre jutni.
Más szerók türelmesen beosztják az időt és apránként teszik be a frissítéseket.
A DDMT2 nem ad mást annál, mint amivel jó szórakozást garantálhatna nekünk; viszont problémaként tűnik fel az egész elméletben az, hogy ezt a többi p-szeró már csak lite és zero adagolással oszthatja ~ vagy túl könnyen vagy könnyítések nélkül.A DDMt2 meg mint láttuk rendelkezik az energia-sárkánykő-pet-kosztüm-kosztümhajas résszel, ami nem parás...még el is menne, ha azóta az emberek igényei nem mentek volna az elvárások utáni stádiumba.Tehát semmi sem tökéletes, még a GF-nek is vannak hibái, akár hiszitek, akár nem.

Végszónak:
A Tökéletes szerver téma alapból hülye elgondolás volt és érthető, hogy valaki(k) a jó útmutatást és opciókat kereste(/-ék), de ez nem irányadásról vagy tényleges tanácsokról, hanem csak "javaslatokról" és szemrevételezett tényezőkről szól.Ahhoz, hogy valaki elkészítse nagy elszántság és tudás szükséges a kivitelezéshez és felépítéshez.Lehet ez egy csomó időbe telhet, lehet csak pár pillanatba ésvagy pár órába, de mindenki máshogy tekint a tökéletességre és ezt a szemrevételezést nem vitatom.

A triplaposztom kapcsán...hát nem egyidejűleg intéztem a posztolást, tehát nem minősül spamnek és a tartalom sem...jó, az spam de reális kontent, ergo ebből részben tanulhatunk részben eltöprenghetünk azon, hogy mi is van.Edukációs céllal posztoltam ezutóbbit, az előző kettő csak a magam hülyeségéből fakadt.
Köszi ha elolvastad!
Kellemes napot! ;)