r34083 gamefile + navicat (k)

Indította Fracko89, 2014-04-24, 16:28:31

Sziasztok.

Már több helyen olvastam, hogy meglehet azt oldani, hogy ha valaki r34083-as gamefilet használ, akkor ne a .txt-ből olvassa ki az adott mob nevét, hanem navicatból.. Erre találtam itt a fórumon is, egy megoldást, az alábbi témában. Viszont sajnos nekem nem sikerült megcsinálnom, mert hiába írom be, nem működik.

A szerveren az elérési út természetesen megegyezik.

env LD_PRELOAD="/usr/game/share/dblib/db_notxt.so" ./db &


Itt lenne a start.sh fájlom, amibe beleírtam: Start.sh

Valakinek esetleg van valami ötlete, hogy mit rontottam el?

2014-04-24, 17:11:54 #1 Utolsó szerkesztés: 2014-04-24, 17:16:45 Szerző: Virus
cd invoice/db && ./db &

helyett:

cd invoice/db && env LD_PRELOAD="/usr/game/share/dblib/db_notxt.so" ./db &

ezt pedig töröld:

env LD_PRELOAD="/usr/game/share/dblib/db_notxt.so" ./db &

Idézetet írta: Feco Dátum 2014-04-24, 16:32:34
Szia. Őszintén szólva jobb is, ha nincs bent, mert több gondot okoz, mint hasznot. Nálam például nem akart működni az itemshop sem, nem jöttek meg a tárgyak illetve az időlimiteseknek nem olvasta vissza az idejét, minden eltűnt azonnal.

Már akinek... :D Ha normálisan van megcsinálva a tárgypiac működik, nálunk semmi gond nincs és az időlimites tárgyak is állíthatóak, hogy mikor aktiválódjanak.


Limittype0

Idézetet írta: Ezion Dátum 2014-03-20, 18:33:21
LIMIT_REAL_TIME                  : 7 ( <- ez az alap, ezért tűnik el, ha tárgypiacról veszed ) : Használhatósági időkorlát, ha megkapod a tárgyat már telik is az idő
LIMIT_REAL_TIME_START_FIRST_USE  : 8 : Használhatósági időkorlát, csak akkor kezd telni az idő, ha egyszer már használtad
LIMIT_TIMER_BASED_ON_WEAR        : 9 : Használhatósági időkorlát, csak akkor telik az idő, ha a tárgy használatban van

akkor szerintem az item_proto.txt-ben is át kell írni ezek közül valamelyik lesz oda írva nem igazán tudom mire kell át írni hogy ne legyen ideje

Idézetet írta: Virus Dátum 2014-04-24, 17:11:54
cd invoice/db && env LD_PRELOAD="/usr/home/game/share/dblib/db_notxt.so" ./db &

Megírtam, ahogyan mondtad. De sajnos nem működik..

Próbáltam így:


#!/bin/sh

echo -e "\033[31m 
Wie viele Channels möchtest du starten ? \n
1 - (1) Channel\n
2 - (2) Channel\n
3 - (3) Channel\n
4 - (4) Channel\n
5 - (5) Auth\n

Drigema2 Starter"

read anzahl
case $anzahl in

1*)
echo -e "\033[31m Startet die Datenbank ..\033[0m"
cd invoice/db && env LD_PRELOAD="/usr/home/game/invoice/db/db_notxt.so" ./db &
sleep 2
echo -e "\033[31m Die Datenbank wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet den Loginserver ..\033[0m"
cd invoice/auth  && ./auth &
sleep 2
echo -e "\033[31m Der Loginserver wurde gestartet[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_1 ..\033[0m"
cd ./game99/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_2 ..\033[0m"
cd ./game99/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_3 ..\033[0m"
cd ./game99/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_4 ..\033[0m"
cd ./game99/core4 && ./game &
sleep 2
echo -e "\033[31m game99 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99 Core 5 ..\033[0m"
cd ./game99/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 1 ..\033[0m"
cd ./channel1/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 2 ..\033[0m"
cd ./channel1/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 3 ..\033[0m"
cd ./channel1/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 4 ..\033[0m"
cd ./channel1/core4 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 5 ..\033[0m"
cd ./channel1/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 5 wurde gestartet.\n
\n
Channel Gestartet\033[0m"
cd ..
;;

3*)
echo -e "\033[31m Startet die Datenbank ..\033[0m"
cd invoice/db && env LD_PRELOAD="/usr/home/game/invoice/db/db_notxt.so" ./db &
sleep 2
echo -e "\033[31m Die Datenbank wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 1 ..\033[0m"
cd ./channel1/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 2 ..\033[0m"
cd ./channel1/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 3 ..\033[0m"
cd ./channel1/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 4 ..\033[0m"
cd ./channel1/core4 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 5 ..\033[0m"
cd ./channel1/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 1 ..\033[0m"
cd ./channel2/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 2 ..\033[0m"
cd ./channel2/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 3 ..\033[0m"
cd ./channel2/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 4 ..\033[0m"
cd ./channel2/core4 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 5 ..\033[0m"
cd ./channel2/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 1 ..\033[0m"
cd ./channel3/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 2 ..\033[0m"
cd ./channel3/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 3 ..\033[0m"
cd ./channel3/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 4 ..\033[0m"
cd ./channel3/core4 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 5 ..\033[0m"
cd ./channel3/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_1 ..\033[0m"
cd ./game99/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_2 ..\033[0m"
cd ./game99/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_3 ..\033[0m"
cd ./game99/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_4 ..\033[0m"
cd ./game99/core4 && ./game &
sleep 2
echo -e "\033[31m game99 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99 Core 5 ..\033[0m"
cd ./game99/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet den Loginserver ..\033[0m"
cd ./invoice/auth  && ./auth &
sleep 2
echo -e "\033[31m Der Loginserver wurde gestartet.\n
\n
Channel Gestartet\033[0m"
cd ..
;;

4*)
echo -e "\033[31m Startet die Datenbank ..\033[0m"
cd invoice/db && env LD_PRELOAD="/usr/home/game/invoice/db/db_notxt.so" ./db &
sleep 2
echo -e "\033[31m Die Datenbank wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 1 ..\033[0m"
cd ./channel1/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 2 ..\033[0m"
cd ./channel1/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 3 ..\033[0m"
cd ./channel1/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 4 ..\033[0m"
cd ./channel1/core4 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 1 Core 5 ..\033[0m"
cd ./channel1/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 1 ..\033[0m"
cd ./channel2/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 2 ..\033[0m"
cd ./channel2/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 3 ..\033[0m"
cd ./channel2/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 4 ..\033[0m"
cd ./channel2/core4 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 2 Core 5 ..\033[0m"
cd ./channel2/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 2 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 1 ..\033[0m"
cd ./channel3/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 2 ..\033[0m"
cd ./channel3/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 3 ..\033[0m"
cd ./channel3/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 4 ..\033[0m"
cd ./channel3/core4 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 3 Core 5 ..\033[0m"
cd ./channel3/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 3 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 4 Core 1 ..\033[0m"
cd ./channel4/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 4 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 4 Core 2 ..\033[0m"
cd ./channel4/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 4 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 4 Core 3 ..\033[0m"
cd ./channel4/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 4 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 4 Core 4 ..\033[0m"
cd ./channel4/core4 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 4 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet Channel 4 Core 5 ..\033[0m"
cd ./channel4/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 4 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_1 ..\033[0m"
cd ./game99/core1 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 1 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_2 ..\033[0m"
cd ./game99/core2 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 2 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_3 ..\033[0m"
cd ./game99/core3 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m game99 Core 3 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99_4 ..\033[0m"
cd ./game99/core4 && ./game &
sleep 2
echo -e "\033[31m game99 Core 4 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Starte game99 Core 5 ..\033[0m"
cd ./game99/core5 && ./game &
sleep 5
echo -e "\033[31m Channel 1 Core 5 wurde gestartet.\033[0m"
echo -e "\033[31m Startet den Loginserver ..\033[0m"
cd ./invoice/auth  && ./auth &
sleep 2
echo -e "\033[31m Der Loginserver wurde gestartet.\n
\n
Channel Gestartet\033[0m"
cd ..
;;

5*)
echo -e "\033[31m Startet den Loginserver ..\033[0m"
cd ./invoice/auth  && ./auth &
sleep 2
echo -e "\033[31m Der Loginserver wurde gestartet.\n
\n
Channel Gestartet\033[0m"
cd ..
esac


Ezzel a két verzióval próbálkoztam, természetesen az elérési utakat a szerveren is módosítottam..
cd invoice/db && env LD_PRELOAD="/usr/home/game/share/dblib/db_notxt.so" ./db &
cd invoice/db && env LD_PRELOAD="/usr/home/game/invoice/db/db_notxt.so" ./db &


Lehet, hogy én rontok el valamit vagy alapból valami hibázik, de nem működik és nagyon fontos lenne :(
Valakinek valami ötlete esetleg arra, hogy mit rontottam el?

Igen azt véletlenűl elfelejtettem átírni, próbáld meg így.

cd invoice/db && env LD_32_PRELOAD="/usr/home/game/invoice/db/db_notxt.so" ./db &

Indításnál kiír valamit?

Köszönöm virus, köszönöm!!

Témát zárom!