Több ablakos npc (K)

Indította Fracko89, 2014-03-15, 18:00:15

2014-03-15, 18:00:15 Utolsó szerkesztés: 2014-05-08, 00:30:26 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok.

Addig eljutottam, hogy egyszerű, több ablakos npc-t megírjak .quest-ben. Viszont arra lennék kíváncsi, hogy többoldalú-többablakos npc-t lehet-e készíteni?? Tehát mondjuk vegyük példának azt, hogy van 5-6 menüpont utána egy tovább és folytatódna megint még 3-4 ablakkal..

Így gondolom pl:
Üdvözöllek én vagyok a város fejlesztője:

~ 65-ös fegyverek fejlesztése
~ 80-as fegyverek fejlesztése
~ 90-es fegyverek fejlesztése
~ 105-ös fegyverek fejlesztése
~ 120-as fegyverek fejlesztése
~ 135-ös fegyverek fejlesztése
~ 150-es fegyverek fejlesztése
~ Következő oldal / vagy tovább
~ 60-as vértek fejlesztése
~ 75-ös vértek fejlesztése
~ 90-es vértek fejlesztése

Valami ilyesmire gondoltam, remélem meglehet valahogy valósítani..
Segítségeteket előre is köszönöm! :)


Köszi, de én nem ilyenre gondoltam. Mivel amit te küldtél, az tulajdonképen egy alap többablakos npc, nekem olyan kéne, aminek a menüjébe lehet tovább gombot rakni. Azaz, ha rákattintasz az npc-re, akkor kiad egy oldalt, amin van mondjuk 6-7 ablak és utána egy tovább gomb majd megint mondjuk még 5-6 ablak..

hali
én valahogy így oldanám meg:
[spoiler]quest ablak begin
   state start begin
      when 9003.chat."Asd" begin
         npc.open_shop(XXX)
      end
      when 9003.chat."Asd2" begin
         npc.open_shop(XXX)
      end
      when 9003.chat."Asd3" begin
         npc.open_shop(XXX)
      end
      when 9003.chat."Asd4" begin
         npc.open_shop(XXX)
      end
      when 9003.chat."Asd5" begin
         npc.open_shop(XXX)
      end
      when 9003.chat."Tovább" begin
         local t = select('Asd6', 'Asd7', 'Asd8', 'Vissza', 'Mégse')
         if t == 5 then
            return
         elseif t == 4 then
            return start
         elseif t == 3 then
            npc.open_shop(XXX)
         elseif t == 2 then
            npc.open_shop(XXX)
         elseif t == 1 then
            npc.open_shop(XXX)
         end
      end
   end
end[/spoiler]


a Vissza gomb funkcióban nem vagyok 100%-ig biztos mivel már rég írtam questet de 1 próbát megér

Ha egy kicsit is értesz quest íráshoz sztem valahogy így kéne megoldani:

when 9003.chat."Vegyes Kereskedő"begin
local bolt=select("bolt1","bolt2","Tovább",Bezár)
if bolt==1 then
npc.open_shop(901)
say("Itt mindent megtalálsz")
end
if bolt==2 then
npc.open_shop(902)
say("Itt mindent van")
end
if bolt==3 then
local tovabb=select("Vért","vért2","bezár")
if tovabb==1 then
npc.open_shop(903)
say("Itt van minden wari")
end
if tovabb==2 then
npc.open_shop(904)
say("Itt van minden ninja")
end
if tovabb==3 then
return
end
if bolt==4 then
return
end


Szerintem valahogy így egyszerübb és kivitelezhető nem teszteltem csak 1 ötlet

JÉZUSOM... nem offnak szánom de nézd már meg én milyen questet írtam...
nem ugyan ilyet csak más szöveggel???  :o :o :o

Köszönöm skacok, mindkettő verziót kipróbáltam és működik az, amit szerettem volna eredetileg is. Veszekedni meg teljesen felesleges azon, hogy melyik a jobb, hiszen működik. A lényeg azaz, hogy az alábbon megjelölt quest egy kicsit átláthatóbb, hiszen nem hivatkozik annyiszor rá az npc-re.


when 9003.chat."Vegyes Kereskedő"begin
local bolt=select("bolt1","bolt2","Tovább",Bezár)
if bolt==1 then
npc.open_shop(901)
say("Itt mindent megtalálsz")
end
if bolt==2 then
npc.open_shop(902)
say("Itt mindent van")
end
if bolt==3 then
local tovabb=select("Vért","vért2","bezár")
if tovabb==1 then
npc.open_shop(903)
say("Itt van minden wari")
end
if tovabb==2 then
npc.open_shop(904)
say("Itt van minden ninja")
end
if tovabb==3 then
return
end
if bolt==4 then
return
end


Köszönöm a segítségeteket!
(Pozitív karma ment)
~ Témát zárom