Exp Gyűrű beállítás (K)

Indította Zevelke, 2014-01-29, 10:23:31

2014-01-29, 10:23:31 Utolsó szerkesztés: 2014-05-06, 22:45:57 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok az lenne a kérdésem, hogy hol tudom beállítani azt, hogy a tapasztalat gyűrű hány %-al adjon több tapasztalatot? Válaszokat köszönöm.

Ha nincs hozzá quest, akkor game fájl.
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.

Köszi, nem tudsz rá valami alap Questet véletlen, ami iránymutató lenne? :)

épp azt mondja hogy nincs quest hozzá tehát ez game fájlon belül van amit dif-el lehetne megoldani.
Amit bevallok még nem láttam sehol. De ha valakinek van ilyen dif akkor szerencséd van.
De ha a szerveren emeled az exp-t akkor már nem is kell a gyűrűt piszkálni.
sql kód:  UPDATE player.mob_proto SET exp=exp*IDEHOGYMENNYIVELSZOROZZA;
Ha segítettem ne sajnáld a + t.


Én legalább segíteni próbálok.
Mondj jobbat ha tudsz. Ha nem, akkor minek írsz?
Ha segítettem ne sajnáld a + t.

Szia! Szerintem a legegyszerűbb, hogy létrehozol egy új tárgyat, és adsz neki EXP bónuszt.
HTML5,CSS3,PHP,C#,C++,JS,Java,Python,LUA

Köszi az eddigi válaszokat. Mennyi a valószínűsége, hogy találok egy alap game filet? ami működik is normálisan? Diffelgetem majd ha úvy van. Esetleg ha kapnék linket hálás lennék. most rev 2089M ami bevan rakva

2014-01-30, 09:13:44 #8 Utolsó szerkesztés: 2014-01-30, 09:28:33 Szerző: P3NG3R
Létrehozol egy tárgyat egy exp gyűrű mintájára és a vnumját beleírod a special_item_group.txt tapasztalat gyűrűk csoportjába. Ha nem tudod melyik az keress olyan group -ot amiben csak exp gyűrűk vannak és a group vnum valami hasonló 10000..10001 stb.
Quest alapon nincs exp bónusz, csak esély a +30%-os exp bónusz bekövetkezésére.

Módosítani a % értekét csak diffel lehet de az hatással van az összes tp gyűrűre.

Idézetet írta: P3NG3R Dátum 2014-01-30, 09:13:44
Létrehozol egy tárgyat egy exp gyűrű mintájára és a vnumját beleírod a special_item_group.txt tapasztalat gyűrűk csoportjába. Ha nem tudod melyik az keress olyan group -ot amiben csak exp gyűrűk vannak és a group vnum valami hasonló 10000..10001 stb.
Quest alapon nincs exp bónusz, csak esély a +30%-os exp bónusz bekövetkezésére.


Akkor mi a helyzet a 66-os bónusszal?
HTML5,CSS3,PHP,C#,C++,JS,Java,Python,LUA

Próbáld ki és nézz adatokat jegyezz fel eltérő kapott exp pontokat számold ki a 2 közti különbséget majd hogy az hány %-a a valós tapasztalatnak. 3 órán át vergődtem vele anno hogy kipróbálgattam és rájöttem hogy KAKAós csiga.

Gondolom, mivel nézegettem most az összes tapi gyűrűt és egyik sem adott több expet valószínű a game file-ban lesz a hiba, P3NG3R a special_item_group-ban ahol mondtad, már bevolt írva, az adott tárgy. Ez elvileg valami exp gyűrű volt alapjáraton is csak 10 órás. És mikor változtattam és teszteltem akkor néztem, hogy semmi különbség nincs a két fejlődés között.

Helló!
Navicatben meg keresed az exp gyűrűt. PL: 71015 arrébb mész a value2 -re ott állíthatod be az exp mennyiségét ha 50-et át írod 150-re akkor 150% exp-t kap a játékos ha fel veszi a gyűrűt. A value3-ban az időt tudod állítani ennek a gyűrűnek 1800 másodperc van be állítva ami fél óra.
Természetesen létre is hozhatsz másik exp gyűrűt is arra a legjobb tárgy copyzása a "csont".