Nem lehet npc-ből várásolni (K)

Indította limpexasd, 2013-08-01, 10:58:02

2013-08-01, 10:58:02 Utolsó szerkesztés: 2013-08-17, 11:51:47 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok!
Megint én.. most az lenne a gondom, hogy az npc-ből nem tudok vásárolni.. /vegyes,fegyver/fegyverzet kereskedő/ mutat minden tárgyat, árát is írja.. de ha rákattintok nem csinál semmit.. nem tudom megvenni..
- megoldás ? Köszönöm szépen előre s!

Ha 0yangba van bent akkor ird átt pld 123yangra,ha áttvan irva és még mindig nemmegy,akkor ellenőrizd le hogy az összes cucc jól-e van betéve.

Van olyan, ami 0 yangos.. azt átírtam, működik ! De vannak olyanok, amelynek van ára.. és mégsem, próbáltam azokat is átírni de nem jó úgy sem.

Rakj be 1 nulla yangos diffet. Ja és Nekem ezt akkor csinálta amikor hibásan írtam be valamit :D de már fél éve volt nem emlékszem mi volt a pontos hiba :/ sorry

Első szerverrel próbálkozok:D szóval elég kezdő vagyok.. valószínű, hogy valamit elírtam :D mondjuk jó lenne tudni, hogy pontosan mit is.. :D

Huh akkor sok sikert. Én kb 2 éve csinosítgatok 1 szervert. De még mindig találok benne nagy ritkán a-2 hibát :D Csak hobbi szinten bütykölgetem de néha a hátam közepére se kívánom :D
Tényleg nem emlékszem és most még tippem sincs.

Lehet a bolt ID...de az hülyeség mert akkor nem lenne benne a cucc a boltba
Lehet a tárgy ID...de akkor szintén nem az lenne a boltba...
Akkor marad a Hibás tárgy....az meg szintén kizárt :D
Jaj még talán a SHOP részbe esetleg a szám nem ugyan az mint a SHOP_ITEMBE...de akkor megintcsak nem lenne bent a boltba :D

Szóval passzolom sorry :D

Most én is csak unalom űzésként csinálom :D .. mutat mindent a szerveren.. árat is:D :/  még nézegetem kicsit:D hátha akad valami ... ha nem akkor meg valaki hátha tudja:D vagy nem. :/

Azért köszönöm a segítséget!:D

Npc_vnum a shop táblába nem az, amelyik npc-ből megnyitod a boltot. Ennyi a probléma.

Ezt nem nagyon érem így :/

a questben van ilyen

npc.open_shop(5)