Szorzók (K)

Indította ccooppaa2, 2013-07-10, 01:53:35

2013-07-10, 01:53:35 Utolsó szerkesztés: 2013-07-12, 22:37:31 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok szeretném kérdezni a szerver melyik részében lehet a szorzókat állitani nem a priv_empire 0 2 900 24re gondolok
hanem a rendes szorzókat
pl h ne 1 szintet dobjon 1 mob hanem 10et
vagy ne 1 szintet dobjon csak pl olyan kevés szorzót állítók be h 00.05öt adjon
előre is köszi az infót

a player adatbázisban mob_proto táblázatban minden szörnyet egyesével be állíthatsz hogy mennyi tapasztalati pontot adjon.
A következő SQL paranccsal meg felezheted minden mob exp dobását:
UPDATE player.mob_proto SET exp=exp/2;
Ezzel pedig duplázhatod:
UPDATE player.mob_proto SET exp=exp*2;


"Az a baj a világgal, hogy a hülyék  mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
              Bertrand Russel


2013-07-10, 13:07:00 #2 Utolsó szerkesztés: 2013-07-12, 22:37:14 Szerző: [MOD]Aegist
]
Esetleg a yangra is tudsz adni ilyen consol kódót?

2013-07-10, 13:38:03 #3 Utolsó szerkesztés: 2013-07-10, 13:42:26 Szerző: Zaitsev
UPDATE player.mob_proto SET gold_min=gold_min/2; ez a gold_min oszlopot ossza 2vel (lehet állítani a 2-őt)
UPDATE player.mob_proto SET gold_min=gold_min*2; ez a gold_min oszlopot szorozza 2 vel

UPDATE player.mob_proto SET gold_max=gold_max*2; ez a gold_max oszlopot szorozza 2vel
UPDATE player.mob_proto SET gold_max=gold_max/2; ez a gold_max oszlopot osztja 2-vel.


Hogy itt mért van 2 sql kód? Mert egy mob a gold_min és a gold_max értékek között dobálja a yangot
Pl ha a gold_min 2 és a gold_max 5 akkor ez között dobálja 2-3-4-5 yang eshet. (de ha van priv_empire akkor ugye több esik)
“IdÅ'nként elmegyek az orvoshoz, és megvizsgáltatom vele magam, mert az orvos is élni akar. Aztán elmegyek a gyógyszertárba, és kiváltom az orvosságot, mert a patikus is élni akar. Aztán a gyógyszert a csatornába öntöm - mert én is élni akarok!”