Ujjlenyomat ellenőrzés

Indította [VIP]Disco, 2013-07-01, 12:49:41

2013-07-01, 12:49:41 Utolsó szerkesztés: 2013-07-01, 12:56:00 Szerző: [VIP]Disco
Az ujjlenyomat ellenőrzés használata nagyjából egy másodlagos, vagy akár elsődleges védelmet nyújt a pong mellett. Miután belépünk a játékba a szerver ellenőrzi az indító, tehát a kliens verzióját, majd összehasonlítja a szerver verziójával. Amennyiben a szerver oldalon nagyobb verzió szerepel, mint a kliens oldalon akkor a szerver kidob egy megadott időn belül amit könnyen szerkeszthetünk.


Ujjlenyomat ellenőrzés szerver oldal

Első lépésben töltsd le a CONFIG fájlokat FTP-ről és nyisd meg őket egy szövegszerkesztővel, én a Notepad++-t ajánlom. Miután ezzel végeztél írd hozzá a CONFIG fájlokhoz ezt a két sort:

CheckClientVersion: 1
ClientVersion: 1215955205


Amennyiben a CheckClientVersion értéke 1, akkor lefut az ellenőrzés, ha 0 akkor nem működik, inaktív a védelem.
A ClientVersion a szerver verziója, ebben az esetben az alapértelmezett 1215955205 lesz a szerver verziója.

Miután elvégezted a két sor hozzáadását az összes CONFIG-hoz töltsd vissza őket FTP-re és indítsd újra a szervert.


Ujjlenyomat ellenőrzés kliens oldal

Nyisd meg az indítót, alapértelmezetten a metin2client.bin fájlt egy szövegszerkesztővel, én a Notepad++-t ajánlom és keress rá erre: CPythonNetworkStream::RecvShopPacket:. Ezelőtt látható a kliens verziója, alapértelmezetten a 1215955205, most írd át nagyobb számra annál mint ami a szerver oldalon van, példa:

Szerver oldal: 1215955205
Kliens oldal: 1215955206

Mentsd el a változtatásokat és indítsd el a klienst, majd lépj be a szerverre. Láthatóan semmi nem történik, mert a verzió nagyobb a kliens oldalon, mint a szerver oldalon. Azonban ha átírod a kliens oldalt mondjuk 1215955202-re, akkor az alábbi üzenetet fogod kapni belépéskor, majd a szerver ki fog dobni 10 másodperc múlva:

A 10 másodperces kidobási idő az alapértelmezett a game fájlokban, azonban ezeket egy egyszerű diffel változtathatod:


9 másodperc

This difference file has been created by -TURK-

game_r2089M_32
00092059: 0A 09
000E0AC4: 0A 09


---

8 másodperc

This difference file has been created by -TURK-

game_r2089M_32
00092059: 0A 08
000E0AC4: 0A 08


---

7 másodperc

This difference file has been created by -TURK-

game_r2089M_32
00092059: 0A 07
000E0AC4: 0A 07


---

6 másodperc

This difference file has been created by -TURK-

game_r2089M_32
00092059: 0A 06
000E0AC4: 0A 06


---

5 másodperc

This difference file has been created by -TURK-

game_r2089M_32
00092059: 0A 05
000E0AC4: 0A 05


---

4 másodperc

This difference file has been created by -TURK-

game_r2089M_32
00092059: 0A 04
000E0AC4: 0A 04


---

3 másodperc

This difference file has been created by -TURK-

game_r2089M_32
00092059: 0A 03
000E0AC4: 0A 03


---

2 másodperc

This difference file has been created by -TURK-

game_r2089M_32
00092059: 0A 02
000E0AC4: 0A 02


---

1 másodperc

This difference file has been created by -TURK-

game_r2089M_32
00092059: 0A 01
000E0AC4: 0A 01


Üzenet szerkesztése

A megjelenő üzenetet pedig egyszerűen változtathatod a locale_string 2276. sorában:

"Ŭ¶óÀ̾ðÆ® ¹öÀüÀÌ Æ²·Á ·Î±×¾Æ¿ô µË´Ï´Ù. Á¤»óÀûÀ¸·Î ÆÐÄ¡ ÈÄ Á¢¼ÓÇϼ¼¿ä.";
"A kliens oldalon található verzió kisebb mint a szerver oldalon található.";



Üdvözlettel,
Disco