Game CONFIG

Indította [VIP]Disco, 2013-07-01, 06:43:26

2013-07-01, 06:43:26 Utolsó szerkesztés: 2013-11-27, 21:18:08 Szerző: [VIP]Disco
Régebben már egy külföldi fórumon le lett írva az összes funkció, azonban az német nyelvű, ebben a témában annak a fordítása látható.


Gamecore [World-Szerver] Config


HOSTNAME: channel1
Csatorna 1 [LOG]

CHANNEL: 1
Csatorna 1 [LOG]

P2P_PORT: 1320
Peer to Peer, ez a port felelős a játékos illetve a game közti kommunikációért

DB_PORT: 13377
Az adatbázis cache szerverének a portja

DB_ADDR: 127.0.0.1
Az adatbázis cache szerverének az IP címe

MAP_ALLOW: 1 21 41
...?

TABLE_POSTFIX:
Ha egy tábla mögé írod, hogy .test akkor átmenetileg azt a táblát fogja használni. Példa: item_proto.test

PASSES_PER_SEC: 25
Megváltoztatható a játék idejének sebessége, a fő szálra ez nem érvényes, kizárólag az EXP gyűrűre, tolvaj kesztyűre és hasonló dolgokra

SAVE_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
...?

PING_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
Megadható, hogy mekkora legyen a szerveren elfogadott max ping, a megadott ping túllépése után a szerver kidob (time out)

PLAYER_SQL: 127.0.0.1 mt2 mt2!@# player
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@# Adatbázis.player

COMMON_SQL: 127.0.0.1 mt2 mt2!@# common
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@# Adatbázis.common

LOG_SQL: 127.0.0.1 mt2 mt2!@# log
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@# Adatbázis.log

NAME_COLUMN = "gb2312name"
A különböző táblákhoz tartozó sor szövege (Auth szerver, Adatbázis cache szerver, Gamecore és MySQL szerver

LOCALE = "germany"
A különböző táblázatokhoz tartzó nyelv (Auth szerver, Adatbázis cache szerver, Gamecore és MySQL szerver

TEST_SERVER: 1
Amennyiben a szám 1 minden egyes játékosnak a szerveren GM joga van, teszt szerver

MALL_URL: MeinMetin2Server.de
Itemshop weboldala, példa: metin2szervered.hu/itemshop

adminpage_ip: 127.0.0.1
Admin panel IP címe, csomagokat küld a Gamecore-nak

adminpage_password: ymirbasetestblah
Admin panel jelszava

max_level: 100
A maximum szint a szerveren

spam_block_max_level: 100
Ezután a szint után nem ad EXP-t

NO_PK: 1
Amennyiben ez a szám 1 a PvP védelem aktív

pk_protect_level: 15
A megadott szintig kényszerített PvP védelme van a játékosnak

VIEW_RANGE: 8000
...? (Ezt nem ajánlatos piszkálni)

CHECK_MULTIHACK: 1
Multihack ellenőrzése

BLOCK_LOGIN   <Blokk dátum>
A szerveren nem enged új karaktert létrehozni

empire_whisper   <1 vagy 0>
Birodalmi írás megkülönböztetése, 1 az igen

mark_server   <1 oder 0>
Engedélyezi a céh logók használatát, amennyiben ez az érték 1 akkor van lehetőség céh logó feltöltésére

mark_min_level   <szint>
Minimum céh szint ami szükséges a céh logó feltöltéshez

log_keep_days   <szám>
A megadott napokig tartja meg a szerver logokat, utána törli

distribution_test_server   <1 vagy 0>
Amennyiben az érték 1 akkor van lehetőség a fentebb írt módon aktiválni a teszt szervert

china_event_server   <1 vagy 0>
...?

shutdowned   <1 vagy 0>
Amennyiben az érték 1 nem engedi be a játékosokat a szerverre

no_regen   <1 vagy 0>
Amennyiben az érték 1 nem engedi a szörnyeket respawolni a szerveren

traffic_profile   <1 vagy 0>
...?

no_wander   <1 vagy 0>
Amennyiben az érték 1 akkor az NPC-k nem mozoghatnak, például a házaló nem sétálhat MAP2-őn

user_limit   <szám>
Amennyiben az online játékosok száma eléri a megadott értéket akkor nem enged be több játékost a szerverre

skill_disable   <1 vagy 0>
Amennyiben ez az érték 1 akkor nem használhatóak a képességek a szerveren, tiltva vannak

billing   <1 vagy 0>
Nem működő funkció

quest_dir   <elérés>
A Quest mappák elérési útja

quest_object_dir   <elérés>
A Quest objektek elérési útja

teen_addr   <érték>
Nem működő funkció

teen_port   <short int>
Nem működő funkció

speedhack_limit_count   <szám>
A megadott értékig próbálja ellenőrizni a játékost, hogy biztosan használ-e speed hacket mielőtt kidobná a szerverről

speedhack_limit_bonus   <szám>
A támadási sebesség maximális értéke amennyi alatt még nem érzékeli a szerver hacknek

server_id   <érték>
A szerver ID-je a tárgypiac számára

bind_ip   <IP>
Az adott, nem DHCP-vel működő szerver IPV4 címe (IP átirányítás, másik cím)

spam_block_duration   <szám>
A chat bann ideje amit a szerver automatikusan ad, amennyiben spammolsz

spam_block_score   <szám>
Megadható, hogy hány szó után adjon a szerver automatikusan chatbannt

spam_block_reload_cycle   <szám>
Megadható, hogy mennyi időnként kérje le a szerver a chatbannoltak listáját

protect_normal_player   <1 vagy 0>
...?

notice_battle_zone   <1 vagy 0>
Amennyiben a szám 1 akkor a szerver üzenetet küld a játékosnak, hogy harci zónában tartózkodik

hackshield_enable   <1 vagy 0>
Amennyiben a szám 1 akkor a Hackshield engedélyezve van

hackshield_first_check_time   <szám>
Megadható, hogy mennyi időnként ellenőrizzen a Hackshield

hackshield_check_cycle_time <Zahl>
Elvíleg ugyan az mint a hackshield_first_check_time


Auth Szerver Config


HOSTNAME: auth
Host név

CHANNEL: 1
Csatorna 1

PORT: 1336
Az auth szerver portja

P2P_PORT: 12423
Peer to Peer, ez a port felelős a játékos illetve a game közti kommunikációért

DB_PORT: 13377
Adatbázis cache szerver portja

DB_ADDR: 127.0.0.1
Az adatbázis cache szerverének az IP címe

TABLE_POSTFIX:
Ha egy tábla mögé írod, hogy .test akkor átmenetileg azt a táblát fogja használni. Példa: item_proto.test

ITEM_ID_RANGE: 000000001 000000002
A játékban az alábbi számok között lehetnek ID-k, azonosítók

PASSES_PER_SEC: 25
Megváltoztatható a játék idejének sebessége, a fő szálra ez nem érvényes, kizárólag az EXP gyűrűre, tolvaj kesztyűre és hasonló dolgokra

SAVE_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
...?

PING_EVENT_SECOND_CYCLE: 180
Megadható, hogy mekkora legyen a szerveren elfogadott max ping, a megadott ping túllépése után a szerver kidob (time out)

AUTH_SERVER: master
A Core-k rangja

PLAYER_SQL: 127.0.0.1 mt2 mt2!@# account
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@#

COMMON_SQL: 127.0.0.1 mt2 mt2!@# common
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@#

LOG_SQL: 127.0.0.1 mt2 mt2!@# log
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@#

NAME_COLUMN = "gb2312name"
A különböző táblákhoz tartozó sor szövege (Auth szerver, Adatbázis cache szerver, Gamecore és MySQL szerver

LOCALE = "germany"
A különböző táblázatokhoz tartó nyelv (Auth szerver, Adatbázis cache szerver, Gamecore és MySQL szerver

adminpage_ip: 127.0.0.1
Admin panel IP címe, csomagokat küld a Gamecore-nak

adminpage_password: ymirbasetestblah
Admin panel jelszava


Adatbázis cache szerver conf.txt


WELCOME_MSG = "A szerver elindítva"
Kezdő üzenet az adatbázis cache szervertől

SQL_ACCOUNT = "127.0.0.1 account mt2 mt2!@# 0"
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@#

SQL_PLAYER = "127.0.0.1 player mt2 mt2!@# 0"
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@#

SQL_COMMON = "127.0.0.1 common mt2 mt2!@# 0"
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@#

SQL_HOTBACKUP = "127.0.0.1 hotbackup mt2 mt2!@# 0"
MySQL elérés: IP:127.0.0.1, Felhasználónév: mt2, Jelszó: :mt2!@#

TABLE_POSTFIX = ""
Ha egy tábla mögé írod, hogy .test akkor átmenetileg azt a táblát fogja használni. Példa: item_proto.test

BIND_PORT = 13377
Az adatbázis cache szerver portja

CLIENT_HEART_FPS = 10
...?

PLAYER_ID_START = 100
Az első használható player ID

PLAYER_DELETE_LEVEL_LIMIT = 70
Megadható, hogy maximum mekkora szintű karakterek legyenek törölhetőek, alapértelmezett a 70

ITEM_ID_RANGE = 2000000000 2100000000
A játékban az alábbi számok között lehetnek ID-k, azonosítók

NAME_COLUMN = "gb2312name"
A különböző táblákhoz tartozó sor szövege (Auth szerver, Adatbázis cache szerver, Gamecore és MySQL szerver

LOCALE = "germany"
A különböző táblázatokhoz tartó nyelv (Auth szerver, Adatbázis cache szerver, Gamecore és MySQL szerver

PLAYER_DELETE_CHECK_SIMPLE = 1
Egyelőre nem működő funkció

HASH_PLAYER_LIFE_SEC = 600
Egyelőre nem működő funkció

BACKUP_LIMIT_SEC = 3600
Egyelőre nem működő funkció

DB_SLEEP_MSEC = 10
Egyelőre nem működő funkció

SIMPLE_SOCIALID = 1
Egyelőre nem működő funkció


EXP tábla a Game Core-ban


Tábla:germany
Locale mappa:    germany
locale_string.txt:    local_string.txt
locale.lua:    locale.lua


Tábla:singapore
Locale mappa:    singapore
locale_string.txt:    local_string.txt
locale.lua:    locale.lua


Tábla:cibn
Locale mappa:    cibn
locale_string.txt:    gb2312_string.txt
locale.lua:    locale_gb2312.lua


Tábla:japan
Locale mappa:    japan
locale_string.txt:    sjis_string.txt
locale.lua:    locale_sjis.lua


Tábla:english
Locale mappa:    english
locale_string.txt:    eng_string.txt
locale.lua:    locale_eng.lua


Tábla:hongkong
Locale mappa:    hongkong
locale_string.txt:    big5_string.txt
locale.lua:    locale_big5.lua


Tábla:newcibn
Locale mappa:    newcibn
locale_string.txt:    gb2312_string.txt
locale.lua:    locale_gb2312.lua


Tábla:korea
Locale mappa:    korea
locale_string.txt:    euckr_string.txt
locale.lua:    locale_euckr.lua


Tábla:spain
Locale mappa:    spain
locale_string.txt:    locale_string.txt
locale.lua:    locale_latin1.lua


Tábla:uk
Locale mappa:    uk
locale_string.txt:    locale_string.txt
locale.lua:    locale_latin1.lua

Tábla:turkey
Locale mappa:    turkey
locale_string.txt:    locale_string.txt
locale.lua:    locale_latin5.lua


Tábla:canada
Locale mappa:    canada
locale_string.txt:    locale_string.txt
locale.lua:    locale_latin1.lua


Tábla:brasil
Locale mappa:    brasil
locale_string.txt:    locale_string.txt
locale.lua:    locale_latin1.lua


Külön köszönet:

  • Tim66613
  • DeSkOrNeR


  • Üdvözlettel,
    Disco