gr2 textúra eix és epkból való tallózása (K)

Indította picur111, 2013-05-12, 18:21:30

2013-05-12, 18:21:30 Utolsó szerkesztés: 2013-05-12, 21:26:34 Szerző: [MOD]Aegist
Hi,
érdekes módon a textúrát C:\source\ymir work\item\weapon\-ból tallózza be, ami addig jól is megy, míg a saját gépemen van a kliens, de mikor más jön fel a klienssel, a fegyverek kifehérednek><
v.ki tudna adni egy mini leírást ,hogy megoldjam a bakit?

Előre is köszönök minden segítséget! :D
nincs megosztható adat

importálod 3dsmaxba és ott megadod hogy a textúrát ne a C-ről szedje majd exportálod gr2

picit bővebben*
nincs megosztható adat

Rákattintasz modellre.
M betű.. maps...ott első ''none''.. Bitmap...tallózód.. majd rátöltöd.
Majd exportálásnál kijelölöd azt is hogy ''materials''-t is vigye magával.( alapból így van beállítva aszt hiszem)


Idézetet írta: NeXu$ Dátum 2013-05-12, 20:20:30
Rákattintasz modellre.
M betű.. maps...ott első ''none''.. Bitmap...tallózód.. majd rátöltöd.
Majd exportálásnál kijelölöd azt is hogy ''materials''-t is vigye magával.( alapból így van beállítva aszt hiszem)
>> ez eddig is ment XDDDDDDDDD

Idézetet írta: TheWistle Dátum 2013-05-12, 20:38:16
A fenéket, ne szenvedj vele ennyit, tolj neki egy texture change-t.

Link: http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-guides-strategies/1859312-release-metin2-texture-changer.html
köszönöm a témát zárom x_O
nincs megosztható adat