Kovácshelp begin Quest help (K)

Indította Rodriguez, 2013-03-23, 12:34:27

2013-03-23, 12:34:27 Utolsó szerkesztés: 2013-03-24, 15:36:14 Szerző: [MOD]Aegist
Helló!
Mi lehet ebben a questben a probléma?
quest kovacshelp begin
state start begin
when 20016.chat."Kérlek segíts" with pc.get_level() == 1 begin
say_title("Segíts nekem")
say("Üdvözöllek ifjú barátom!")
say("Én vagyok a kovács, aki a tárgyak fejlesztéséért felelős!")
say("De látom Te itt új vagy, ezért egy kis segítségért cserébe, én is kisegítelek pár tárggyal.")
say("A feladatod az lenne hogy egy tárgyat szállíts le a testvéremnek.")
say("A Raktáros a bátyám, kérlek vigyél el neki 5db farkasszőrt!")
say("Csak akkor menj oda hozzá ha már össze gyűjtötted az 5db Farkasszőrt.")
say("Nem szereti azokat akik üres kézzel mennek hozzá, szóval gyűjtsd előtt össze.")
say_item("Farkasszőr",30027,"")
say_reward("Ha el viszel neki belőle 5db-ot akkor kapsz tőle egy kis jutalmat!")
say_reward("A jutalmad legyen meglepetés!")
wait()
say_title("  ")
say("Sok sikert hozzá!")
end
when 9005.click begin
say_title("Az öcsém küldötte vagy?")
say("Üdvözöllek, én vagyok a Raktáros.")
say("Az emberek tárgyait én raktárolom el, és én adom ki nekik")
say("Na de hagyjuk is a sok beszédet, az öcsém küldött igaz?")
say("Vajon kitől tudhatta meg hogy nekem Farkasszőr kell?")
say("Igaza volt az öcsémnek, szükségem lenne 5db Farkasszőrre.")
say("Ahogy látom már nálad is van,ez remek hisz nem szeretem akik üres kézzel jönnek hozzám!")
pc.removeitem("30027",5)
say("Remek, már is átadtad nekem! Köszönöm, ezért kapsz tőlem egy kis jutalmat!A jutalmad egy kis exp.")
pc.give_exp2("300)
end
end
end

Előre is köszi.

Idézpc.give_exp2("300)
Vedd ki az idézőjelet belőle...

Köszönöm!
Hülye voltam..
Még 1x köszi!
UI:Azt hogyan lehet meg csinálni, hogy az NPC felett villogjon?
Tehát jelezze hogy ott a quest

Less a main_quest_lv1-ből :)

Lesnék, ha értenék németül :D
Angolt tanulok így nem értek, de azért köszi
Majd kibogarászom valahogy :D

Akkor tessék egy angol :)
quest main_quest_lv1 begin
        state start begin
                when login or levelup with pc.get_level() == 1 begin
                        set_state( gotoinfomation )
                end
        end
        state gotoinfomation begin
                when letter begin
                        send_letter("Welcome to Metin 2")
                end
                when button or info begin
                        say_title("Welcome to Metin 2")
                        say("")
                        ----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say("The exciting adventures of Metin 2 are just")
say("beginning to start please find the City Guard. ")
                        say("He will provide you with some basic information")
                        say("and different assignments to help you get")
say("acclimated with Metin2.")
say("Please find him now. He is waiting for you.")
                        say("")
wait()
say_title("Welcome to Metin 2")
say("")
                        say("Should you desire to hunt you will find wild ")
                        say("animals just outside the village. These animals")
                        say("are marked red on the mini map, which indicates")
say("that they are enemies.")
                        say("In the beginning you should hunt wild dogs,")
                        say("as they are the easiest targets.")
say("Good luck!")
                        say("")
                        set_state( gototeacher )
                end
        end

        state gototeacher begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20354)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET__", v, "Locate the  City Guard.")
                        end
                end

                when button or info begin
                        say_title("Locate the City Guard.")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Talk to the City Guard.")
                        say_reward("Find the NPC, that the red arrow is pointing to")
                        say_reward("and click on him. If you don't see any NPC's, then")
                        say_reward("follow the blinking red marks on the mini map.")
                        say("")
                end
                when __TARGET__.target.click begin
                        target.delete("__TARGET__")
                        say_title("City Guard:")
                        say("")
                        ----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say("You must be new in town! I see they have not made")
                        say("a hero out of you yet.")
say("Do you have any training at all?")
                        say("Look at yourself! ")
                        say("Do you have any idea how to use a weapon?")
                        say("Listen!")
                        say("You must be on alert if you want")
say("to survive this war")
                        say("I will assist you until you have gained enough")
                        say("experience or reach level 10. I am a busy")
                        say("person so do not waste my time! Move!")
                        say("")
                        wait()
                        say_title("City Guard:")
                        say("")
                        ----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say("Now go and learn some basics!")
                        say("Once you have reached a higer level you should")
                        say("return to the village and speak with me.")
                        say("Why are you still standing here?")
                        say("You will gain no experience standing here!")
                        say("")

                        clear_letter()
                        set_state(__COMPLETE__)
                        set_quest_state("find_squareguard","find")
                        set_quest_state("main_quest_lv2","run")

                end
        end
        state __COMPLETE__ begin
        end
end

Köszi!
Legalább ebből értek is valamit :)