Pet bónusz hogyan (K)

Indította <Alchemist>, 2013-02-26, 12:31:52

2013-02-26, 12:31:52 Utolsó szerkesztés: 2013-03-07, 20:26:28 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok.

Hogy tudnák én ebbe bónuszt rakni, hogy amikor nincs lent a pet akkor el is vegye?

quest madar begin
state start begin
when 71150.use begin
if pet.is_summon() then
          pet.unsummon()
      else   
        local your_horse_name = horse.get_name()
        local your_horse_level = horse.get_level()
        pc.setqf("horse_level_save", your_horse_level)
        pc.setqf("horse_name_save", your_horse_name)
        horse.set_name(pc.get_name().." Főnixe")       
        horse.set_level("25")
pet.summon()
local horse_settings = pc.getqf("horse_level_save")
local horse_sett = pc.getqf("horse_name_save")
horse.set_level(horse_settings)
horse.set_name(horse_sett)
end
end
end
end


Ezt kellene valahogy bele varázsolni:

affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 100, 60*60*8)
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 100, 60*60*8)
affect.add_collect(apply.ATT_MAX_HP, 100, 60*60*8)

quest madar begin
state start begin
when 71150.use begin
if pet.is_summon() then
          pet.unsummon()
      else   
        local your_horse_name = horse.get_name()
        local your_horse_level = horse.get_level()
        pc.setqf("horse_level_save", your_horse_level)
        pc.setqf("horse_name_save", your_horse_name)
        horse.set_name(pc.get_name().." Főnixe")       
        horse.set_level("25")
        affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 100, 60*60*8)
        affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 100, 60*60*8)
        affect.add_collect(apply.ATT_MAX_HP, 100, 60*60*8)
pet.summon()
local horse_settings = pc.getqf("horse_level_save")
local horse_sett = pc.getqf("horse_name_save")
horse.set_level(horse_settings)
horse.set_name(horse_sett)
affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 100, 60*60*8)
                                affect.remove_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, 100, 60*60*8)
                                affect.remove_collect(apply.ATT_MAX_HP, 100, 60*60*8)
end
end
end
end


Tessék, elméletileg így működnie kell.

De úgy írtad bele, hogy annál a résznél amikor hívja a petet megadja de a végén el is veszi (Miután visszanevezte a lovat)

Szóval ez biztos nem működik.

(Az hogy a pet.summon() és az alatta lévők beljebb kezdődnek, attól még egyrészhez tartozik.)

A summon alá beírod, hogy megadja, az else elé pedig, hogy vegye el. Majd alá még when logout és if pet.is_summon() then majd pet.unsummon() és bónusz elvétel.

Bocsi, hogy elég hülyén írtam le, csak telefonrol vagyok.

C++ programmer at Gameloft