Új teleport kapuk (K)

Indította Feco, 2013-02-16, 15:40:30

2013-02-16, 15:40:30 Utolsó szerkesztés: 2013-02-19, 19:05:25 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy teljesen új teleport mapot hogy lehet csinálni? Olyanra gondolok, mint a map1-map2 közötti átjáró, csak én teljesen újat szeretnék lerakni magamnak. Hogy lehet ilyet csinálni?

Szerver mob_proto:

(Amit nem írok azt hagyd 0-on)

vnum: ID
name: Mapneve[sapce]kordi[space]
locale_name: Mapneve[sapce]kordi[space]
type: 3
battle_type: 3
level: 70 (Ez lehet nem fontos, de írd be ink.)
ai_flag: nomove
setlmmunefla: STUN,SLOW,CURSE,TERROR
attack_speed: 100
move_speed: 100

Többit ugye 0-on hagyod, /reload vagy reboot és működni is fog.
Kliens mob_protoba nem kell bele tenni.

(Bár a tegnapi beszólásod után meggondoltam 2x is hogy segítsek-e, de talán bemegy archivum és másnak is jól jön.)


Kliens mob_protoba nem kell bele tenni.

Köszi, igy tényleg lerakja. De nem mutatja a játékban igy a nevét. Mégis kell kliens mob_proto-ba is.

Ő a nagy térképen mutatja kliens rész nélkül. Próbáld meg betenni akkor kliensbe is.

Nekem még igy sem mutatja. Térképen se látszik, meg a neve se látszik... :/

De a nagy térképen sem mutatja?  :o Akkor próbáld meg 10150-99 ID-re tenni. (Ez csak egy ötlet, mert a metinben sok dolog függ az ID-től.)

Belenéztem Syserr-be, és ezt ijra (ez csak az a része, ahol azt az ID-t találtam amelyikre raktam a kaput:
0217 18:57:31860 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 9987
0217 18:57:31861 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[80446] Race[9987]


Igen, a 9987 lett a kapu ID-je. De ez mit jelent, amit a syserr irt?

2013-02-17, 19:13:11 #7 Utolsó szerkesztés: 2013-02-17, 19:23:28 Szerző: <Alchemist>
Kis gondolkozás után rájöttem hogy npc_list is kéne neki.

ID[TAB]warp

Ha beteszed kliensrészbe is (mob_proto, npc_list) akkor működni fog. Tesztelve.



A syserr talán azt jelenti hogy nincs bent npc_listbe.

2013-02-17, 19:25:19 #8 Utolsó szerkesztés: 2013-02-19, 19:05:34 Szerző: [MOD]Aegist
Igen, igy már látszik. Köszi. :)