[QUEST] Bónuszok

Indította Akria, 2013-02-16, 14:14:02

Most leírom, milyen bónuszokat lehet questekkel egy játékosnak adni.


apply.ATT_SPEED  = Támadó sebesség
apply.MOV_SPEED = Mozgási sebesség
apply.HP_REGEN    =  Élet regeneráció
apply.SP_REGEN    =  Mana regeneráció
apply.POISON_PCT = Mérgező találat esélye
apply.SLOW_PCT   = Lassító találat esélye
apply.STUN_PCT    = Kábító találat esélye
apply.CRITICAL_PCT = Kritikus találat esélye
apply.PENERATE_PCT = Átható találat esélye
apply.ATTBONUS_HUMAN = Félember/Játékosok elleni erő
apply.ATTBONUS_ANIMAL = Állat elleni erő
apply.ATTBONUS_ORC = Ork elleni erő
apply.ATTBONUS_MILGYO = Ezotéria elleni erő
apply.ATTBONUS_DEVIL = Ördög elleni erő
apply.IMMUNE_STUN = Immunitás az ájulásra [Lehetőleg 1szer adjunk neki!!!!]
apply.IMMUNE_SLOW = Immunitás a lassulásra [Lehetőleg 1szer adjunk neki!!!!]
apply.RESIST_SWORD = Kard elleni védelem
apply.RESIST_TWOHAND = Kétkezes elleni védelem
apply.RESIST_BELL = Harang elleni védelem
apply.RESIST_FAN  = Legyező elleni védelem
apply.RESIST_DAGGER = Tőr elleni védelem
apply.RESIST_BOW = Nyíel elleni védelem
apply.RESIST_MAGIC = Mágia elleni védelem
apply.REFLECT_MELLE = Testi támadás visszaverése
apply.BLOCK = Kitérés
apply.ATT_GRADE_BONUS = Támadó értékbónusz
apply.DEF_GRADE_BONUS = Védelem bónusz
apply.MAX_HP = Élet bónusz, megadhatod mennyi életpontja legyen
apply.MAX_SP = Mana bónusz, megadhatod mennyi manája legyen

apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER = Szörny elleni erő
apply.ATT_BONUS_TO_WARRIOR  = Harcos elleni erő
apply.ATT_BONUS_TO_ASSASSIN = Ninja elleni erő
apply.ATT_BONUS_TO_SURA = Sura elleni védelem
apply.ATT_BONUS_TO_SHAMAN = Bonus Schaden gegenüber Schamane
apply.RESIST_ASSASSIN = Ninja elleni védelem[Készségekre is hat]
apply.RESIST_SURA = Sura elleni védelem[Készségekre is hat]
apply.RESIST_SHAMAN = Sámán elleni védelem[Készségekre is hat]
apply.RESIST_WARRIOR = Harcos elleni védelem[Készségekre is hat]



Használat:
Questbe beírod oda, ahol szeretnéd hogy kapja a bónuszt.


affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED,
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,

Még nincs kész!
Most, hogy megmondtuk neki mit adjon, meg kell mondani, hogy mekkorát adjon:

affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 20
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 50

Már csak annyi kell, hogy megadjuk neki, hogy meddig adja a bónuszt:

affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10, 60*60*24)
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 20, 60*60*24)
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 50, 60*60*24)


Így 1 napig kapja a bónuszokat.
Fontos, hogy amit ide írunk, az %-ot jelent..

affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10, 60*60*24) -> +10% támadó sebesség


De a bónuszokat el is tudjuk venni:

affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, -10, 60*60*24) -> -10% támadó sebesség


Az időről pár gondolat:

60*60*24*365*60
1. Másodperc
2. Perc
3. Óra
4. Nap
5. Hónap



Forrás EPVP!