mount és bónuszai (K)

Indította .KeKsMonsteR, 2013-01-27, 09:46:54

2013-01-27, 09:46:54 Utolsó szerkesztés: 2013-01-28, 14:29:52 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok!

A mountnak bónuszt akarok adni, le írnátok, hogy mi-micsoda, gondolok itt a
szörnyek elleni erő
védelem
támadó érték
exp bónusz

etc etc, vagy ezeket hol lehet megnézni?



############# QUEST EFFEKTEK #############

--._.~''~._.--
apply.CON = Életerő(Vit)
apply.INT = Intelligencia
apply.STR = Erő
apply.DEX = Mozgási képesség

apply.MAX_HP = Max.TP
apply.MAX_SP = Max.MP
apply.ATT_SPEED  = Támadó sebesség
apply.MOV_SPEED = Mozgási sebesség
apply.HP_REGEN  = TP Regenerálódás
apply.SP_REGEN    = MP Regenerálódás
apply.POISON_PCT = Mérgezési esély
apply.SLOW_PCT    = Lelassulási esély
apply.STUN_PCT    = Ajulási esély
apply.CRITICAL_PCT = Esély kritikus találatra
apply.PENERATE_PCT = Esély átható találatra
apply.ATTBONUS_HUMAN = Félemberek elleni erő
apply.ATTBONUS_ANIMAL = Állatok elleni erő
apply.ATTBONUS_ORC = Orkok elleni erő
apply.ATTBONUS_MILGYO = Ezotéria elleni erő
apply.ATTBONUS_DEVIL = Ördög elleni erő
apply.IMMUNE_STUN = 'Immunis' az ájulásra
apply.IMMUNE_SLOW = 'Immunis' a lelassulásra
apply.RESIST_SWORD = Kard védelem
apply.RESIST_TWOHAND = Kétkezes védelem
apply.RESIST_BELL = Harang védelem
apply.RESIST_FAN  = Legyező védelem
apply.RESIST_DAGGER = Tőr védekezés
apply.RESIST_BOW = Íj ellenállás
apply.RESIST_MAGIC = Mágia ellenállás
apply.REFLECT_MELLE = Esély közelharci támadás visszaverésére
apply.BLOCK = Esély közelharci támadás kivédésére
apply.ATT_GRADE_BONUS = Támadó érték
apply.DEF_GRADE_BONUS = Védelem

apply.EXP_DOUBLE_BONUS = Esély EXP bónuszra
apply.GOLD_DOUBLE_BONUS = Esély dupla mennyiségű yang eldobásra
apply.ITEM_DROP_BONUS = Esély dupla mennyiségű tárgy eldobásra

Speciális-->
apply.ATT_BONUS_TO_MONSTER = Szörnyek elleni erő
apply.ATT_BONUS_TO_WARRIOR  = Harcosok elleni erő
apply.ATT_BONUS_TO_ASSASSIN = Nindzsák elleni erő
apply.ATT_BONUS_TO_SURA = Surák elleni erő
apply.ATT_BONUS_TO_SHAMAN = Sámánok elleni erő
apply.RESIST_ASSASSIN = Védekezési esély Nindzsa támadás ellen[Képességekkel szemben is!]
apply.RESIST_SURA = Védekezési esély Sura támadás ellen[Képességekkel szemben is!]
apply.RESIST_SHAMAN = Védekezési esély Sámán támadás ellen[Képességekkel szemben is!]
apply.RESIST_WARRIOR = Védekezési esély Harcos támadás ellen[Képességekkel szemben is!]
--._.~''~._.--

Bónusz érétékének megadása a Questben.

affect.add_collect(apply.BÓNUSZ_NEVE, BÓNUSZ_ÉRTÉKE, BÓNUSZ_IDŐTARTAMA)

Pld:
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 20, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 5, 60*60*24*365*60)

Az időtartamokat másodpercben lehet megadni, vagy szorzattá alakítva, ami a legésszerűbb megoldás.
- 60*60 --> 1Óra
- 60*60*24 --> 1Óra*24 --> 1Nap


Eltérő megadásmódú effektek:
POINT_ATT_BONUS = Egyen értékű az átlagos károkkal
POINT_DEF_BONUS = Egyen értékű az átlagkár ellenállással (Készségkárra nem tudom, hogy kihat-e!)

Megadása Questben:
affect.add_collect_point(BÓNUSZ_NEVE, BÓNUSZ_ÉRTÉKE, BÓNUSZ_IDŐTARTAMA)

Pld:
affect.add_collect_point(POINT_ATT_BONUS, 50, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_DEF_BONUS, 50, 60*60*24*365*60)

####

P3NG3R írta össze