Többször lehet hívni a lovat... (K)

Indította Madridista, 2012-12-31, 00:30:17

2012-12-31, 00:30:17 Utolsó szerkesztés: 2013-02-05, 19:54:35 Szerző: [MOD]Aegist
Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy ha rákattintok a lóra az előjön, de ha még egyszer rákattintok akkor előhív még1-et viszont ebből az egyiket nem tudom el rakin meg ráülni se, mi lehet a baja?? Szerintem a pet rendszer dif, azt nem lehet valahogy kiszedni??

Szia, kiszedni a difet kétlem, a te esetedben egy game file csere segíthet abban az esetben ha valóban petrendszerrel difelted a gamét.

Kiszedni úgy tudod, hogy a 2 értéket megcseréled.

C++ programmer at Gameloft

Hogy érted, hogy megcserélni??

Ez a dif:

Idézgame_r2089M_32
000072E6: 80 90
000072E7: 7E 90
000072E8: 74 90
000072E9: 00 90
00007374: 0F 90
00007375: 85 90
00007376: 76 90
00007377: FF 90
00007378: FF 90
00007379: FF 90

000072E6: 90 80
000072E7: 90 7E
000072E8: 90 74
000072E9: 90 00
00007374: 90 0F
00007375: 90 85
00007376: 90 76
00007377: 90 FF
00007378: 90 FF
00007379: 90 FF

így érti

Nem létfontosságú kidobni a diffet az ablakon! Elég módosítani picit a lóhívó questen, hogy ha lovon ülsz, vagy melletted van akkor ne hívjon többet...

if horse.is_summon() or horse.is_riding() then return end

Ezt hova kell pontosan beleírni, nem nagyon értek a questekhez, beleírtam a lóhívás utáni end után, lefuttatni le lehet a questet, de ugyan úgy tudok többet hívni.....

Így csináltam meg itt egy részlet:

Idézwhen 50053.use begin
         if pc.is_mount() then
            return
         end
         if horse.get_grade()==0 then
            syschat("<Ló> Még nem tetted le a lovas vizsgát. Menj a lovászinashoz a vizsga elkezdéséhez!")
            return
         elseif horse.get_grade()==1 then
            syschat("<Ló> Nem használhatod ezt a ló idéző könyvet mert még nem feleltél meg a katonai ló vizsgán")
            return
         elseif horse.get_grade()==2 then
            syschat("<Ló> Nem használhatod ezt a ló idéző könyvet mert még nem feleltél meg a katonai ló vizsgán.")
            return
         elseif horse.get_grade()==3 then
            if pc.getsp()>=300 then
               if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
                  syschat("<Ló> Lóhívás sikeres.")
                  horse.summon()
               else
                  syschat("<Ló> Lóhívás sikertelen. Növeld a lóhívói képességed Lószelidítés könyvvel.")
               end
               pc.change_sp(-300)
            else
               syschat("<Ló> Nincs elég Mana pontod a ló megidézéséhez.(Szükséges MP: 300)")
               return
            end
            if horse.is_summon() or horse.is_riding() then
               return
            end


Idézwhen 50053.use begin
         if pc.is_mount() or horse.is_summon() or horse.is_riding() then
               return
         end
         if horse.get_grade()==0 then
            syschat("<Ló> Még nem tetted le a lovas vizsgát. Menj a lovászinashoz a vizsga elkezdéséhez!")
            return
         elseif horse.get_grade()==1 then
            syschat("<Ló> Nem használhatod ezt a ló idéző könyvet mert még nem feleltél meg a katonai ló vizsgán")
            return
         elseif horse.get_grade()==2 then
            syschat("<Ló> Nem használhatod ezt a ló idéző könyvet mert még nem feleltél meg a katonai ló vizsgán.")
            return
         elseif horse.get_grade()==3 then
            if pc.getsp()>=300 then
               if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
                  syschat("<Ló> Lóhívás sikeres.")
                  horse.summon()
               else
                  syschat("<Ló> Lóhívás sikertelen. Növeld a lóhívói képességed Lószelidítés könyvvel.")
               end
               pc.change_sp(-300)
            else
               syschat("<Ló> Nincs elég Mana pontod a ló megidézéséhez.(Szükséges MP: 300)")
               return
            end
Így... de persze minden lóhívóra meg kell csinálni :)