[Javítás]Visszadob a mount és a ló (K)

Indította vmcs22, 2012-09-22, 10:11:26

2012-09-22, 10:11:26 Utolsó szerkesztés: 2012-10-03, 15:57:08 Szerző: [MOD]Morpheus
Üdv!
A mai napon rájöttem, hogy nem is a game fájl a hibás, hanem minden bizonnyal a kliens!
Kicseréltem a game fájlomat, olyanra, ami nem dobál vissza.
Nem jó.
Szóval, mindenképp a kliens...
ÖTLET?!

Be kell rakni kliensben npc-be, szerveren mob_proto-ba a mountokat.
Fel kell tölteni a data mappába a motlist.txt-t és legalább 2 msa fájlt (walk.msa, run.msa)

Szerveren azonban szükséges az Accumulation-t megadni az msa fájlokban. Erről ha kell írok egy rövidke tutorialt, de lényeg, hogy granny viewerrel meg lehet nézni a gr2 fájlban.



Megnyitod grannyvel a mob modelljét, ebben az esetben: dog_god.gr2
Katt az animation list fülre, katt az üres négyzetbe. Dob egy fájl böngészőt, hogy tallózd be az animációt. Kiválasztod pl a run.gr2-t

megjelenik az animáció (ahol előtte üres négyzet volt). Jobbklikk->View in detail, majd ott alsó sorra katt (click to view sub-structure).

Az ott látható értéket meg beírod a SZERVER msa fájlába, ez esetben így fog kinézni a run.msa:
ScriptType               MotionData

MotionFileName           "D:\ymir work\npc\dog_god\run.GR2"
MotionDuration           0.666666
Accumulation           0.00 -494.00 0.00



Minden mount mindkét szükséges animációjával el kell játszani ezt.

Ha mindent jól csináltál és bugmentesítetted a mountokat, már csak be kell írni mob_proto-ba a megfelelő foldert (a példában: dog_god) és 99,99% hogy nem fog visszadobálni töbé :)

Köszönjük szépen ATAG!
ATAG the best! :D