Fegyverek/Vértek berakása kliens/szerver

Indította texa1793, 2012-07-09, 08:49:36

Sziasztok!

Azért indítom ezt a témát, mert a segítség résznél, és skype-on is kérdezősködnek, hogy miért nem látszik a fegyó, meg ilyesmi.

Nos akkor kezdeném is a fegyverrel.

Először is, tegyük fel, hogy egyedi fegyót szeretnénk betenni, aminek a modelljét letöltöttük valahonnan.
Mindehez szükséged lesz egy bontóra(ajánlom az FR bontót), egy item_proto bontóra és a kliensed pack mappájából az icon.eix/epk, Locale_xy.eix/epk és az item.eix/epk fájlokra. Nos ezeket ki kell bontani.

Nos ha van item krátorunk, akkor megadjuk az adatokat, és kreálunk egy kardot.

Szerverbe kerül a query. (navicat-->Console F6) Ami így néz ki:

INSERT INTO `item_proto` VALUES ('123456', 'teszt', 'teszt', '1', '0', '0', '2', '32', '1', '16', '', '1', '1', '0', '0', '0', '15', '0', '', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '5', '5', '5', '5', '0', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '-1', '0', '1', '0');

Akkor a következő az item_proto(az item_proto fájlt a locale_xy.eix/epk-ba találod). Ha sikerült kibontani, akkor kapni fogsz egy txt fájlt, amit javaslok notepad2-vel megnyitni, így átláthatóbb lesz.
Nos akkor ha ez megvan, akkor legörgeted a legaljára, és csinálsz neki egy új sort, utána megnyomod a TAB-ot, majd beilleszted. Az item_proto-nak köszönhetjük, hogy a fegyvernek a neve, illetve az értékei látszódnak. A sor, amit be kell illesztened, az így néz ki:

<Item vnum="123456" name="teszt" gb2312name="teszt" type="1" subtype="0" weight="0" size="2" antiflag="32" flag="1" wearflag="16" immuneflag="0" gold="1" buy_price="1" limittype0="0" limitvalue0="0" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="0" applyvalue0="0" applytype1="0" applyvalue1="0" applytype2="0" applyvalue2="0" value0="0" value1="5" value2="5" value3="5" value4="5" value5="0" socket0="0" socket1="64944" socket2="127" socket3="65008" socket4="21631" socket5="4855" refine_vnum="0" refine_set="0" magic_pct="15" specular="0" socket_pct="1" />


Most akkor jöhet az ikon beillesztése. ez már annyira nem bonyolult. Kibontod az icon.eix/epk fájlt, és azon belül icon->item és beilleszted az icon képfájlt. Ezután visszalépsz a bontód főkönyvtárába, és ott találsz egy XML fájlt amibe be kell tenned az új fájl elérését, aminek így kell kinéznie:

<File archivedPath="icon/item/123456.tga" type="1"><![CDATA[Source\icon\item\123456.tga]]></File>

Most jöhet a modell, és a textúra... Ezt már az item.eix/epk-ba kell betenni, azon belül is a ymir work->item->weapon. ide be kell tenned a modellt és a textúrát. Majd ugyan úgy, mint az ikonnál, meg kell adni a a modell elérését az XML-be aminek így kell kinézni:

<File archivedPath="d:/ymir work/item/weapon/123456.gr2" type="0"><![CDATA[Source\ymir work\item\weapon\123456.gr2]]></File>

És ha ezzel megvagyunk, akkor elvileg tudod használni a fegyvert, de nem látod, hogy lenne valami a kezedben, illetve a leltárba nem látszódik az ikon. Ilyenkor lép érvénybe, újra a locale_xy.eix/epk. A locale-ba találsz majd egy olyan TXT fájlt, hogy item_list. Itt kell megadni, hogy a fegyver modelljét, és az ikonját, hogy be tudja olvasni, és így látható lesz a fegyvered is. Ide is a legaljára csinálsz egy új sort, majd beilleszted ezt:

123456  WEAPON  icon/item/123456.tga  d:/ymir work/item/weapon/123456.gr2

És ezzel meg is vagyunk. Van egy új fegyverünk.

!Figyelem. Ez saját leírás, ha valahol máshol fel akarod tüntetni, akkor legalább írd oda, hogy a leírást én készítettem, és ne a saját munkádként jelenítsd meg!

A vért leírása hamarosan.