Új csillogás/füst vérthez rendelése

Indította Antal, 2012-05-27, 11:57:22

2012-05-27, 11:57:22 Utolsó szerkesztés: 2012-05-27, 12:00:06 Szerző: Antal
Üdvözlök mindenkit!
Mint ahogy a címből is kiderül most azt fogom leírni hogy hogyan lehet egy csillogást/füstöt kliensbe berakni, utána pedig egy adott vérthez hozzárendelni.

Először is szükségetek lesz a pc,e** fájlokra amiket a kliensetek pack mappájában találtok meg. Ha ez megvan akkor csomagoljátok ki és menjetek a következő elérési útra benne.:

ymir work\pc\common\effect\armor

Ide rakjátok be a csillogás/füstökhöz tartozó fájlokat(értelemszerűen a füstöléshez/csillogáshoz tartozó .mse fájlok, és a füstökhöz tartozó .dss fájlok). Utána csomagoljátok vissza a pc.e** fájlokat és rakjátok vissza a kliensetek pack mappájába. Erre a fájlra már nem lesz szükség.

Most keressétek meg a pack mappában a root.e** fájlokat, és ezeket is bontsátok ki. Ha ezzel megvoltatok keressétek meg benne a playersettingmodule.py fájlt, és keressétek meg a következő sorokat.:

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+16, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_7.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+17, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_8.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+18, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_9.mse")


Most írjunk oda egy új sort és utána így fog kinézni:

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+16, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_7.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+17, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_8.mse")
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+18, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/armor_9.mse")

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+19, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/fustolesneve.mse")


A chrmgr.EFFECT_REFINED+19-nél egy olyan számot rendelj hozzá a füstöléshez ami még nem szerepel. Általában a következő számot szokták oda írni, viszont bármilyen számot elfogad(én most 19-et írtam oda).

Ez viszont ymir work/pc/common/effect/armor/fustolesneve.mse a füstölés elérési útja a pc.e** fájlokban, de általában ugyanaz hacsak nem rakod át másik e** fájlba. A fustolesneve.mse viszont a füsthöz tartozó .mse fájl neve amit beraktál a pc.e**-be. Ha nem az eredeti nevét adod meg neki akkor az új csillogás/füst nemfog működni!

Ha ezekkel megvoltál akkor mentsd el a playersettingmodule.py módosításait és csomagold vissza(ezt is vissza kell rakni a pack mappába). Már erre a fájlra sem lesz szükségünk.

Most következik az utolsó lépés! Keresd meg a locale_**.e** fájlokat a pack mappába és értelemszerűen ezt is bontsd ki. :D Ha kibontottad akkor menj a következő elérési útra:

locale\de

Itt keresd meg az item_proto fájlt(nincs kiterjesztése!), és ezt is bontsd ki egy bontóval. Ha ez megvolt akkor keresd ki a vértet amihez hozzá szeretnéd rendelni a csillogást/füstöt(ctrl+f). Ha megvan a vért, akkor keresd meg a sor legvégén a socket_pct oszlopot. Ha ez megvolt akkor a playersettingmodule.py-be a csillogás/füstöléshez hozzárendelt számból(az én esetemben 19), vonj ki 15-öt, és az eredményt(az én esetemben 4) írd oda a socket_pct-hez! Ha ezzel megvagy csomagold vissza az item_proto-t, utána a locale_**.e** fájlokat, és utolsó lépésben ezt is helyezd vissza a pack mappába. Most már tökéletesen működik az új csillogás/füstölés amit beraktál. Ha mégsem, akkor valószínűleg valamit elrontottál. Ha valamit nem értesz dobj egy PÜ-t. ;)

Antal

Szükséges dolgok:
.eix, epk kiterjesztésű fájlok kicsomagolása
item_proto ki és becsomagolása