Metin2 Hungarian Forum

Metin2 => Segítség => Szerver készítés => Privát szerverek => Archívum => A témát indította: Okézzátokmárlearegemvaze Dátum 2011-08-24, 12:01:42

Cím: Teleportálás alapelvei (lua fájl) (K)
Írta: Okézzátokmárlearegemvaze Dátum 2011-08-24, 12:01:42
Sziasztok!

Írtam egy questet, aminek a végén el kellene az npc-nek teleportálnia a 4444 4444-es warpkódú helyre.
Ez a része így néz ki:

if main_set == 1 then
pc.warp={444400 , 44440}
return
end


Csak az a baj, hogy ez a része nem működik, az összes többi igen.
A warpkód működőképes, de próbáltam a 0-k nélkül is.
Az if main_set == 1 then-nel nincs baj, mivel a többi opciót is ezzel a kezdettel írtam csak más számmal, és azok működnek.
Ha { } jelek helyett ( )-t használok, akkor a make.py syntax errort ír.
Szóközök nem számítanak a warpos sorban ahogy észrevettem.
Valaki ötlet?
Cím: Re:Teleportálás alapelvei (lua fájl) (K)
Írta: Tsunayoshi Dátum 2011-08-24, 12:04:15
Esetleg
if main_set == 1 then
pc.warp=( "444400 , 44440" }
return
end
?
Cím: Re:Teleportálás alapelvei (lua fájl) (K)
Írta: ATAG Dátum 2011-08-24, 12:07:44
Nem kell egyenlőségjel a warphoz, hiszen az egy funkció, továbbá sima zárójeleket kell használni és idézőjelre sincs szükség, ha meg használsz akkor kettő lemaradt belőle...
Aki nincs tisztába a lua nyelv alapjaival, az ne quest írással kezdjen, hanem olvasgasson: http://www.lua.org/pil/

pc.warp(444400,44440)

UI: a te kódod azt csinálta eddig, hogy a pc.warp funkciót kicserélte egy tömbre
Cím: Re:Teleportálás alapelvei (lua fájl) (K)
Írta: Okézzátokmárlearegemvaze Dátum 2011-08-24, 12:08:35
Köszönöm, mindjárt ki is próbálom :)

Működik, köszi szépen. Sajnos csak most tudtam kipróbálni.
EhPortal 1.39 © 2025, WebDev