üdv segitene valaki?? PL haszerkeszteni akarom eszt ( warrior_m.msm )
Group ShapeData49
{
SpecialPath "d:/ymir Work/pc/warrior/"
ShapeIndex 45 <----------------------------------------- EHEZ MIT IRJAK???mert akor mást veszfel.:S
Model "warrior_lord.GR2"
SourceSkin "warrior_king01.dds"
TargetSkin "warrior_baijin.dds"
}
Gondolom az EYvil által összeállított vért pack-kal "szenvedsz".
A letöltésben az .msm fájlok jól vannak megírva, nem kell őket piszkálni.
2 fájl neve van rosszul megírva, és az xml-ekben 1-2 baki, de az most lényegtelen.
A ShapeIndex az azt a célt szolgálja, hogy... egy vértet nevez meg egy számmal, és azt a számot kell az item_protoban a vértnek a value3 értékéhez írni.
Ugye valahogy így néz ki:
<Item vnum="41012" name="ݲ»ŰŔü°©" gb2312name="xzy királyi ruha" type="2" subtype="0" weight="0" size="2" antiflag="56" flag="1" wearflag="1" immuneflag="0" gold="0" buy_price="0" limittype0="1" limitvalue0="50" limittype1="0" limitvalue1="0" applytype0="8" applyvalue0="10" applytype1="37" applyvalue1="20" applytype2="0" applyvalue2="0" value0="0" value1="350" value2="0" value3="45" value4="0" value5="100" socket0="0" socket1="0" socket2="0" socket3="0" socket4="0" socket5="0" refine_vnum="0" refine_set="0" magic_pct="0" specular="100" socket_pct="3" />
A value3 értéke határozza meg, hogy melyik textúrát melyik modellen kapja meg a vért.
De ez összeköttetésben áll az msm fájllal, mivel ott van pontosan megírva, hogy melyik modellre, melyik textúra szerint, melyik textúrát rakja.
Regélhetek, A model gondolom érthető a vért model alapja.
A SourceSkin - ezt csak feltételezem, hogy mindig alapnak kell lenni, mivel e szerint nézi az új textúrát.
TargetSkin - Az új textúra, ami kinézetileg egyezik a SourceSkin kinézetével, csak színekben nem egyezik meg. Ez megy rá a vértre textúraként.
Lehet, hogy így estére már a fogalmazás nem igazán megy, de remélem érthető xd.
nagyon szépem köszönöm :D témát zárom:)