Sziasztok. Valaki elmagyarázná tudományosan azt, hogy mit jelentenek a következő optok :
Veszteségek 15% az TP-ből eltűnnek
Veszteségek 15% az MP-ből eltűnnek
15% esély nyilak elkerülésére ----- Ez a íjász Ninja kaszt ellen is jó ?
Szél ellenállás - ?
Előre is köszi. Azért kérdezem mert sose használtam őket.
Lowozás, fölös topikozást ... Enged ki magadban kint az udvaron.
Válasz után zárom.
Veszteségek 15% az TP-ből eltűnnek
Veszteségek 15% az MP-ből eltűnnek
Annak az ütéskárnak egy részét, amit okozol egy ellenfélben, hozzá adja a sajátodhoz! (TP és MP is)
Mindazonáltal a pontos számítás, még mindig nem világos.(sem a működése)
15% esély nyilak elkerülésére: 1nyíl betalálási esélyét 15%al csökkenti! Matematikailag 100ból 15ször kitérsz
(Ez skillre nem vonatkozik)
Szél ellenállás: Nincs hatása!
Hali.
Nekem optokkal lenne pár kérdésem,van egy pár opt ameiket nem tudom mire jó.
1.Szél ellenállás.
2.Villám ellenállás.
3.Áthatolási erő.
4.Ezotéria elleni erő.
Ja meg lenne még 1 kérdésem hogy meik fontosabb a kaszt elleni erő vagy a védelem?
Válaszokat előre is kösz(https://board.ddmt2.net/proxy.php?request=http%3A%2F%2F87.229.111.86%2FSmileys%2Fdefault%2Fcheesy.gif&hash=74e1e9f3ee33d52a2c16a17a00400535ee3e4d4d)
1. a Lelassulást enyhíti, mint a méreg ellen állás a mérget
2.Lélekben a lelkészek ellen véd (elvileg a villám sámi ellen)
3. Pl. +100-at ütsz rá és 2000 védelme van akkor bejön az áthatolás 2100-et ütsz skilllre nem hat
4. A 'deszkák' ellen azok a kis gömbőcök ellen meg az arahamok ellen
Szia. az áthatolás. tegyük fel hogy ninja vagy egy tőrrel van benne áthatolás kő... ütc valakit akinek pl 60% tőrdefe van és ninjapajzsa... így 1-eket ütsz rá. ha bejön az áthatolás 1k-kat fog levenni :) lehet gúy is venni hogy az áthatolás olyan mintha teljesen üres karira ütnél... kezdetben szerintem jobb a sima def :S mert olcsobban adják aztán később elleni erő... ez az én véleményem
Áthatót a tőr deff megfékezi csak a rendes stat mondjuk amit a menta érősteste add
Amit mondjuk a WP félelme add deff arra nem hat az átható
Szél ellenállás:Nincs hatása.
Villám ellenállás:Sehol sincs hatása.
Hülyeség, hogy nincs hatása GF-en ezek a hatásaik
Átható találat: a skilled 2000-t sebez az ellenfélnek általánosan. (a vértezés meg a test is hatással van a defre!) Ha bejön neked az átható találat és van neki 1000 védelme akkor az olyan, mintha hozzáadná a skill erejéhez és 3k-t fog vinni! BM, WP, MENTA ellen ajánlom én, ha nagyon erre akarsz építeni (tehát minél nagyobb az ellenfél védelme annyival nagyobbat fogsz rá sebezni).
Tehát a 2k skill áthatóval 3k-t fog neki vinni! A védelmet amit átütne (tehát mintha hozzáadná a skill sebzéséhez) az ÜGY-nél láthatjátok.
Szél ellenállás: Már másoltam be 1 linket róla, hogy a hatása NEM ismert!
Villám ellenállás: Villám sámán ellen védene, de a wiki szerint nem működik!
Ezotéria elleni erő: Hwang templomban lévő szörnyekre, és az Ork völgyben lévő ˇˇdeszkákraˇˇ és az arahanokra van hatással!
/Wiki információ/
GHOST
Átható -> a skillre nem hat ;)
Szél az a wikipédia van raja bőven hülyeség a németet nézd és már más is a vélemény
Villám nem működik igaz, de GF-en a lelkészek ellen véd
Én azt olvastam ellenük sem.
A villám ellenállás ha jól tudom ITT is müködik,legalábbis ha jók a tapasztalataim efelől.
A szél ellenállás tudtommal csak gf en(vagy ott se ?) müködik.
Ezotéria meg itt csak a 61 es sötét vezető ellen jó használatra.
Hmm.. nagyon érdekes nekem a GF-en mindenbe volt áthatóm amibe lehetett sőt a DD-n is és a skillre akár, hogy próbáltam nem hatott...
A szél pedig működött itt is ott is csak annyira jelentéktelen bónusz, hogy senkinek sem tűnt fel eddig
Villám meg poén, hogy a villám sámán skilljére hasson... belehet állítani, de a GF-en se hat...
És a wikipédián zseniális fordítás van made by Guglis keverik a fazont a szezonnal...